Gå til innhold

avslag på atføring, hva nå?

Anbefalte innlegg

Jeg har en vond rygg men får ikke atføring av trygde etaten, jeg har selv lagt ut det jeg måtte for å omskolere meg ca. 300 000

og halvparten er til statens lånekasse

Jeg var før dette ufaglært og fikk derfor bare belastende jobbe, som igjen førte til at jeg ble sykemeldt gang på gang over en 3års periode der jeg også hadde 3 ulike jobber.

Det hele startet i millitare da jeg var ca.19 år

I dag er jeg 25 og arbeidsledig, er utdannet designer

medisinsk historie:

jeg har 2 ganger tatt CT uten å finne noe.

har vært på vrevmatologisk klinikk uten å finne noe

Jeg har vært på rehabilitering

har væt hos kirprator og fyioterapaut

x antall ganger, ingenting hjelper

har til og med vært hos psycolog og ble også der erklært frisk som en fisk

Jeg har søkt på Yrkesrettet atføring men fikk avslag, pga jeg kunne i fremtiden ha gode muligheter for å bli frisk

Nå flere år etter er det bare blitt vere...

Jeg har imellomtiden kostet omskolering selv, har jeg da krav på å få noe av dette tilbake? jeg er jo tross alt blitt en gjelds slave med dårlige utsikter for jobb pga mitt rygproblem, ingen vil annsetter en person med rygg skade.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42524-avslag-p%C3%A5-atf%C3%B8ring-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Jeg kan ikke gå inn i en konkret vurdering av saken din her, men hvis du får konstatert at Tk har gjort en feil som har medført at du har fått et økonomisk tap, kan du kreve erstatning. Hvor enkelt det er skal jeg ikke si her...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...