Gå til innhold

cipramil og impotens, er det noe alternativ???

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth

Hei jeg er gutt på 32 år som nå har gått på cipramil i snart 6 uker etter mye om og men.Nok om det jeg ville gjerne ha svar på er om det fines andre medisner som ikke ødleger sex livet, for jeg er jo så heldig at jeg har en samboer. Det som er probblemet er at lysten er vekk og utløsning har blitt et uskjent fenomen, jeg har hørt om remeron er det noe alternativ? for jeg har ellers blit mye bedere. Kan jeg for ex sempel gå rett over på remeron eller må jeg da begynne på nytt, og har remeron like god virkning på deprisjoner og angst? håper en fag persjon kan svare meg på det siden det er ganske plagsomt mvh kenneth:-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...