Gå til innhold

Vil ikke drikke noe som helst!


Caro

Anbefalte innlegg

Heisann!

Småtten (10 mnd og prematur) nekter plent å ta puppen på dagtid og vil heller ikke ha morsmelktillegg. Det liker han absolutt ikke. Har prøvd de fleste merker for å se om det utgjør noen forskjell, men neida, like sta er han. Grøt og middag går ned på høykant så jeg tror ikke han kan ha vondt i halsen.

Har prøvd å "simulere" natt ved å legge meg på soverommet med rullegardinene nedtrukket, men det hjelper heller ikke. Kan til nød suge littegrann, men det er nok at telefonen ringer, en av nabobikkjene bjeffer eller en bil kjører forbi så er han mer interessert i lyden en i puppen. Han suger et par ganger i løpet av natta, men det blir jo aldeles ikke nok. Ser jo at fontanellen begynner å bli slapp i fisken, men hva gjør jeg??? Har også prøvd vann på flaske og tutekopper i alle fasonger, men nei ikke snakk om. Han har også fått ligge å leke med flaske og tutekopper i håp om at han kanskje skal putte det i munnen og drikke litt, men han griner på nesa når det kommer noe inn i munnen. Fy og fy.

Nå blir det til at vi mer eller mindre truer flaska med tillegg inn i munnen og tviholder den der til han har fått i seg littegrann iallfall. Det medfører en god del hyl og skrik, men vi begynner å bli rimelig fortvilte her....

Gode råd mottas med takk.

Oppgitt hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...