Gå til innhold

Mamma`s siste ord...


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Da vi var i kapellet og tok farvel med Nestor,la jeg ned et brev til ham.Det var den første og eneste kjærlighetserklæringen jeg fikk gitt til ham,utenom kjærligheten jeg alltid vil føle!Jeg vil gjerne dele den med dere: Min kjære lille Nestor!Du kom så fort.....Tenk at du er så liten og så perfekt!Alt har du; absolutt alt.Det eneste du mangler er livet..Jeg er så glad i deg,min kjære lille gutt;savner deg hver dag,mer enn jeg noen gang klarer å si,du aner ikke!!Jeg vil ikke at du skal være død,vil bare at du skal leve!!Du er en aldeles nydelig baby,du gutten min!Det sa alle de som hjalp oss den natten du ble født.Du ligner veldig på begge storebrødrene dine; spesielt når dere sover...Det var så utrolig godt,og vondt!,å holde deg,kose deg og kysse deg,pakke deg godt inn i sjalet mitt så du ikke skulle fryse!Verdens vakreste og nydeligste lille gutt,verdens beste baby,mamma`s gode lille venn; det er så mye jeg skulle ha sagt..Jeg elsker deg,min lille Nestor!Det skal du alltid vite!Jeg skulle ønske du var her i armene mine,sprell levende.En dag,gullklumpen min,skal vi møtes igjen!Inntil vi sees igjen; en stor klem,et enda større kyss og alle mine tanker!!Fra mamma`n din som savner gutten sin!!!!

Dette skrev jeg 3 dager etter at han kom dødfødt til verden,han er alltid med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære tankefull!

Tårene renner når jeg leser innlegget ditt- det er som om jeg skulle skrevet det selv. Så flott av deg å ville dele det med oss. Presten anbefalte oss å skrive et brev og legge i kisten sammen med vår sønn, men så kort tid etter at han døde ble det for tøft for meg. Jeg orket det rett og slett ikke. Men den uken han levde sa jeg mye til han, satt ved sengen hans og sa hvor mye jeg elsket han og hvor stolt jeg var som fikk være hans mamma. Pappaen til gutten min skrev derimot et brev som vi la ned i kisten sammen med en bamse som hans storesøsken hadde gitt til han.

Å gi barna vi har mistet en siste hilsen blir så sterkt, det er jo ikke slik det skulle vært. Vi skulle hatt de har hos oss alle sammen - ingen har vi å miste.

Jeg tenker på deg og alle andre her inne som opplever et grusomt tap i å miste det kjæreste vi har.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære tankefull!

Tårene renner når jeg leser innlegget ditt- det er som om jeg skulle skrevet det selv. Så flott av deg å ville dele det med oss. Presten anbefalte oss å skrive et brev og legge i kisten sammen med vår sønn, men så kort tid etter at han døde ble det for tøft for meg. Jeg orket det rett og slett ikke. Men den uken han levde sa jeg mye til han, satt ved sengen hans og sa hvor mye jeg elsket han og hvor stolt jeg var som fikk være hans mamma. Pappaen til gutten min skrev derimot et brev som vi la ned i kisten sammen med en bamse som hans storesøsken hadde gitt til han.

Å gi barna vi har mistet en siste hilsen blir så sterkt, det er jo ikke slik det skulle vært. Vi skulle hatt de har hos oss alle sammen - ingen har vi å miste.

Jeg tenker på deg og alle andre her inne som opplever et grusomt tap i å miste det kjæreste vi har.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære tankefull!

Det finnes ikke ord som kan lette den smerten man føler når man mister ett barn. vit bare at det er mange som føler med deg, og benytt deg av alle de venner og familie du har. Husk at alle typer for reaksjoner er "lovlige", ikke la noen få deg til å tro at "nå har det gått så lang tid at jeg må vel slutte å sørge". Bruk den tiden du trenger, det er det beste rådet jeg kan gi ved siden av å bruke dine nærmeste.

Klem fra en som har vært der du er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære tankefull!

Tårene renner når jeg leser innlegget ditt- det er som om jeg skulle skrevet det selv. Så flott av deg å ville dele det med oss. Presten anbefalte oss å skrive et brev og legge i kisten sammen med vår sønn, men så kort tid etter at han døde ble det for tøft for meg. Jeg orket det rett og slett ikke. Men den uken han levde sa jeg mye til han, satt ved sengen hans og sa hvor mye jeg elsket han og hvor stolt jeg var som fikk være hans mamma. Pappaen til gutten min skrev derimot et brev som vi la ned i kisten sammen med en bamse som hans storesøsken hadde gitt til han.

Å gi barna vi har mistet en siste hilsen blir så sterkt, det er jo ikke slik det skulle vært. Vi skulle hatt de har hos oss alle sammen - ingen har vi å miste.

Jeg tenker på deg og alle andre her inne som opplever et grusomt tap i å miste det kjæreste vi har.

Klem fra

Det var et utrolig nydelig brev du hadde skrevet, og jeg strigråt når jeg leste det. Du beskrev tankene dine så fint og jeg kjente meg så igjen. Om vi bare kunne fått de kjære små englene våre tilbake... Vår lille gutt fikk med et bilde av storebroren og en av bamsene hans. En liten hilsen fra en som gjerne skulle blitt kjent med han.

Lykke til videre med savnet etter det umistelige.

tanker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...