Gå til innhold

i natt jeg drømte....


Gjest maria

Anbefalte innlegg

I natt har jeg hatt en drøm som var både god og vondt og så virkelig. Jeg drømte om at jeg trillet gutten min i vognen, han var noen uker gammel og jeg var så stolt. Møtte mange kjente på trilleturen og jeg viste han stolt frem. Han lå og sov på hele trilleturen, lå slik han gjorde den uken han fikk leve. Så rund og god og så nydelig lå han der og sov sin søte søvn.

Jeg håper han har det bra der han er nå og at noen passer på han til vi skal sees igjen senere. Han ligger i samme graven som sin storesøster og jeg håper de passer på hverandre til mamma kommer og møter de igjen.

Mamma elsker dere begge og jeg savner dere så mye. Tenker på dere hele tiden og gråter sårt over at jeg ikke fikk oppleve fremtiden med dere.

Da gutten min ble begravd spilte vi

"Eg ser" med Bjørn Eidsvåg. Den er så fin og jeg spiller den mye. Anbefaler den til dere andre som også har mistet deres kjære små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Maria.

"Eg ser" er en fantastisk nydelig sang. Vi hadde også den i begravelsen til vår sønn.

Jeg skulle ønske at jeg klarte å høre på den, men det gjør jeg ikke.

Vi hadde også "Det vakreste" med Jahn Teigen, det er også en av favorittsangene mine.

Jeg har ikke hørt på de siden begravelsen, snart to år siden, jeg bryter bare sammen. Vondt, men sånn er det bare.

Alle gode tanker til deg og dine to små engler!!

Klemmer fra Alexa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære Maria!

Det var en fin drøm du beskriver;det var nok godt å få "vise" ham frem!?!Dine barn passer nok godt på hverandre,kanskje leker de med min Nestor?Uansett,gråt så ofte og mye du trenger;det letter litt på sorgen du(og vi!) kjenner!!

Tenker på deg....Stor klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...