Gå til innhold

NHD, om Tankefeltsterapi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søkende

Jeg har hørt veldig mye positive erfaringer fra folk som har prøvd TFT. Og jeg har selv tenkt på å prøve det. Men har ikke bestemt meg enda. Lest i "erfaringsbanken" på TFT-siden? Adressen til den er http://www.tftnorway.com/erfaring.htm

Ønsker deg lykke til.

Hei søkende

Jeg har hørt veldig mye positive erfaringer fra folk som har prøvd TFT. Og jeg har selv tenkt på å prøve det. Men har ikke bestemt meg enda. Lest i "erfaringsbanken" på TFT-siden? Adressen til den er http://www.tftnorway.com/erfaring.htm

Ønsker deg lykke til.

Fint å høre om folk som har lykkes med dette! Har lest absolutt alt fra TFT siden.

Har i tillegg lest litt på utenlandske sider. Kan umulig være dumt å prøve dette, ikke er det fryktelig dyrt, og man trenger ikke ta noen medisiner.

Problemet er at det høres for godt ut til å være sant....

Fint å høre om folk som har lykkes med dette! Har lest absolutt alt fra TFT siden.

Har i tillegg lest litt på utenlandske sider. Kan umulig være dumt å prøve dette, ikke er det fryktelig dyrt, og man trenger ikke ta noen medisiner.

Problemet er at det høres for godt ut til å være sant....

Jeg tror absolutt at det kan hjelpe mange, så hva kan man tape ved å prøve? En ting er iallefall sikkert, og det er at gjennom TFT får man mulighet til mer innsikt i seg selv og sine egne reaksjoner. Det har jeg sett hos flere som jeg kjenner som har gått i TFT.

Jeg tror absolutt at det kan hjelpe mange, så hva kan man tape ved å prøve? En ting er iallefall sikkert, og det er at gjennom TFT får man mulighet til mer innsikt i seg selv og sine egne reaksjoner. Det har jeg sett hos flere som jeg kjenner som har gått i TFT.

Det eneste jeg blir litt skeptisk til er at folk virker som de blir mindre følsomme. Selv om de mister angstfølelsen, mistet foreksempel en mor den dårlige samvittigheten i forhold til sønnen sin. Tenk om hun aldri klarer å se ting riktig igjen? Ville hun ALDRI få dårlig samvittighet igjen???

Bare lurer litt..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...