Gå til innhold

Sint av puppen!!!


inot

Anbefalte innlegg

Gutten min på snart 5 måneder blir ofte sint når jeg legger han til brystet. Det startet såvidt med 3 måneder og ble gradvis verre. Men i dobbelsengen på soveværelset vårt ser han alltid helt salig ut når jeg kommer med puppen.

Jeg ringte ammehjelpen. Hun trodde ikke denne forkjærligheten for dobbeltsengen ville gi seg av seg selv, at jeg måtte venne han til å drikke andre steder, bare sørge for ro rundt oss og kanskje en koselig dyne som også skjermer litt.

Nå har jeg prøvd dette i 2 uker. Èn gang gikk det 6 timer før han beit i det sure eplet (puppen..).

Da var puppene sprengfylte og han vel skrubbsulten.

Han er bare blitt LITT bedre, har du/andre noen flere tips? Kan han ha brystvegring??? Han tar puppen hvor som helst hvis han er trøtt. Om natten er ammingen aldri noe problem (bortsett fra at han har begynt å våkne 2 ganger om natten etter at han ble 3 måneder gammel.)

Vi skal ut å reise om 2 uker og jeg er litt bekymret for hvordan dette skal gå.....

Takknemlig for svar!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære inot. Det høres ut som om du er på riktig vei, men må være tolmodig. Prøv å tenk over hvordan han ligger når dere er i senga. Kan denne stillingen kopieres når du sitter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...