Gå til innhold

kvitt psykdom raskt og effektivt?

Anbefalte innlegg

Gjest lei jente 19

Fins det ikke en måte å bli kvitt psykisk sykdom kjapt og effektivt? Hva med Healing? Jeg har ikke plass til å ha dette i livet mitt!!!!!

Bruke 5 år på å fullføre en simpel videregående skole-utdanning med bunnkarakterer og håpløst stort fravær, når jeg kunne fullført den på 3 år med mye bedre karakterer bare jeg ikke hadde hatt denne psykdommen i livet mitt. Faen. Vet nøyaktig hva som skal til, men klarer det ikke likevel. Svake menneske...grrrrrr

Terapi tar år og dag. Og jeg blir sendt tilbake til psykiatere med års mellomrom uansett. Håpløs er jeg. Så sitte der hos psykiateren om at alle "tapene" jeg har hatt i livet, tar så mye krefter at man ikke kan forvente jeg skal klare mer. Hva er det for tull? Jeg har ikke hatt et skrekkelig liv, selv om det var litt fucka opp. Jeg burde klart og fullført skolen! Jeg er fullstendig håpløst. Hater meg selv for at jeg ikke fikser noe. Duger bare til å grine og sitte foran skjermen og bestille pizza.

Potensialet mitt er smuldret vekk i psykiske problemer, og det er hardt å innrømme at jeg har det, vil ikke bruke sånne ord på meg. Verste er at alle vet det for jeg har vært fullstendig borte i perioder, og går for å være Miss Ustabil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/43802-kvitt-psykdom-raskt-og-effektivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

vet, vet, vet.. bukte 5 år på vg jeg også. Med dårlige karakterer, bortsett fra de jeg tok spm privatist under en heller god periode..

har avbrutt utdanning 3 ganger etter det.. og dratt hjem fra paradis.

Og hater, hater, hater å være psyk.

Får det stadig for meg at jeg er en svekling, ikke en som er psyk..

Kunne de bare ordna alt med et par sprøyter..

ting tar tid.. og imens er det mye som går rett vest..

nei, livet går ikke alltid som planlagt.

lykke til, du får manne deg opp og stå på ennå en tid fremover.

klems

Jeg vil også ha en slik kur!

Føler med deg - vil heller ikke være psyk! Prøv - selv om du sannsynligvis ikke klarer det - å ikke stille så umenneskelige krav til deg selv. Det er lov å ha vondt - det er lov å være nedkjørt og maktesløs i perioder - og at du ikke fikser skolen betyr slettes ikke at du er dum. Livets tilfeldigheter har vi ingen kontroll over. Vi vet ikke hvor det rammer.

Ja jeg vet. Nå er jeg mye eldre enn deg og det har tatt meg uendelig med tid å sanke meg sammen til det noenlunde oppegående menneske jeg er i dag. Godt råd. Fokuser på de små og store tingene du mestrer. Ingenting er for smått eller bagatellmessig. Sett deg f eks ned og farg et ark med yndlingsfargen din. Se på fargen og gled deg over at du er i stand til å se farger. Tenk på at du er et stjernebarn...på en planet..i et univers...fantastisk..Livet har mange mysterier og gleder som er til for at du skal se dem så ikke gi opp livet. Du har nettop begynt. Jeg snakker ikke tull. Jeg er et realistisk lykkelig hver dag. Kanskje du også kan trene deg opp til å bli det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...