Gå til innhold

kan jeg bli kortvarig psykotisk av sovepiller`?

Anbefalte innlegg

Jeg tok bare 6 zopicloe, ville tatt mer, men alt var vekke. Så har jeg et veldig vagt minne om at jeg var redd det lå uskuldige barn jeg måtte beskytte, så jeg tok med barna og trøstet dem, men fant ut at det var jakkene mine. Eller noe sånt, har omtrent glemt det.

Hvorfor vil ikke fastlegen min hjelpe meg???

Virker som om legesenteret der hater meg bare over tlf!!! Og jeg var desperat etter noe å prate med, men alle jeg ringte ble sure og avvisende-hva gjør jeg galt?? Jeg prøvde jo bare få tak i sovepiller for gudsskyld.

Fortsetter under...

Gjest Kristine

Når du ringer et legesenter så oppgir de et telefonnummer du kan ringe ved øyeblikkelig hjelp. Ring det.

De vurderer på legesentret hvor dårlig de oppfatter deg.

Hvis det er der du pleier å gå så kjenner de deg og vet når det er fare på ferde.

Ingen hater deg der. De vet at du er dårlig, de hater ikke syke folk. De er hjelperne dine.

Når du ringer et legesenter så oppgir de et telefonnummer du kan ringe ved øyeblikkelig hjelp. Ring det.

De vurderer på legesentret hvor dårlig de oppfatter deg.

Hvis det er der du pleier å gå så kjenner de deg og vet når det er fare på ferde.

Ingen hater deg der. De vet at du er dårlig, de hater ikke syke folk. De er hjelperne dine.

faen ass, alt jeg ville var å prate om det der, men ingen har tid, de gir meg tlf nr jeg kan ringe der ingen kan hjelpe meg og bare hinter til 'skift fast lege,skift fastlege' skal en stakkars forvirra mongo prestere å skifte fastlege nå da, jeg vil vel ikke bytte fastlege..........ÅÅÅÅÅÅÅÅ SKJØNNER INGETING- er vel for dum til å få snakka med min egen fastlege. alt er håååååååpløst og trengte å snakke DA DA DA ikke om tre uker skjønner ikke en dritt. talentløse damer i skranka der.......

faen ass, alt jeg ville var å prate om det der, men ingen har tid, de gir meg tlf nr jeg kan ringe der ingen kan hjelpe meg og bare hinter til 'skift fast lege,skift fastlege' skal en stakkars forvirra mongo prestere å skifte fastlege nå da, jeg vil vel ikke bytte fastlege..........ÅÅÅÅÅÅÅÅ SKJØNNER INGETING- er vel for dum til å få snakka med min egen fastlege. alt er håååååååpløst og trengte å snakke DA DA DA ikke om tre uker skjønner ikke en dritt. talentløse damer i skranka der.......

Hei lille venn. Prøv å ta deg litt varm melk heller. Tror ikke du skal ta flere piller i allefall. Legg deg langt under dyna ,og lukk øynene og tenk på alt det kjekke som kommer til å skje i helgen.

*synger vuggesang sor vennen* :-)

Hei lille venn. Prøv å ta deg litt varm melk heller. Tror ikke du skal ta flere piller i allefall. Legg deg langt under dyna ,og lukk øynene og tenk på alt det kjekke som kommer til å skje i helgen.

*synger vuggesang sor vennen* :-)

å nå har jeg brukt opp mobiltelefonpengene på å skifte fastlege av en eller anmem grimm ,em aøt er fprbnanna håpøæst, såå vanskelig å baer berolige meg ned litt, BLIR BARE SPARKA UT AV DITT EGET LEGESENTER

*HYYLGRIN*'

å nå har jeg brukt opp mobiltelefonpengene på å skifte fastlege av en eller anmem grimm ,em aøt er fprbnanna håpøæst, såå vanskelig å baer berolige meg ned litt, BLIR BARE SPARKA UT AV DITT EGET LEGESENTER

*HYYLGRIN*'

NÅ HAR JEG VERKEN PENGER PÅ KORTET ELLER NOE LEGE Å SNAKKE MED FAEN SÅ VANSKELIG DET SKULLE VÆRE DET JEG SKJØNNER INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Gjest calestia

NÅ HAR JEG VERKEN PENGER PÅ KORTET ELLER NOE LEGE Å SNAKKE MED FAEN SÅ VANSKELIG DET SKULLE VÆRE DET JEG SKJØNNER INGENTING!!!!!!!!!!!!!!!

bare 6.... jeg ser barti hatti etter 15 mg stilnoct, jeg..

har ikke flere enn to stk her til enhver tid heller, pokker.. noen (xxxxxxxxxxx) passer på pillene for meg..

fordi jeg ikke skal ta for mange.. hahahahah..

( har tatt mange før,jeg , men tror du de virker når du virkleig trenger de..?? og når orkene liger under senga.. pføy..)

tomt på kortet??

jeg er hjemme i hele dag.. det var noe nytt, og etter mange dager i senga er jeg , hipp, hipp hurra på bena igjen, og det klør i fingra.

So...

eg har mail.. så hvis du vil slenge ut litt/ mye dritt, kan du skrive der.

[email protected]

( advarsel; liker ikke intim fortrolig kontakt med mennesker, men sånne nett-ting osv går greit..

psyken sier jeg har probl. med nære mennesklige .. ett eller annet.. relasjoner..?)

jobber med saken..

dessuten sensurerer jeg ikke..

klems

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...