Gå til innhold

Aldri mer såre brystvorter.Hurraaaaa


Jasminew

Anbefalte innlegg

Ja, jeg jubler. fo jeg fikk ikke ammet mitt barn over lengre tid før det ble nr 4, jeg er så stolt og stortrives, jeg var alltid sår før, full av betennelse og skorper, sprekker og verk, nei jeg klarte det bare ikke. D et samme var det med nr 4 som nå er 3 mndr, en nyyydelig gutt. men en jordmor kom med mirakelkuren som begynte å lege skorpen umiddelbart når den ble lagt på brystvorten,kontinuerlig med ammeinnlegg og bh over i 14 dager, så var alt borte og jeg trenger ikke bruke dem mere, huden er herdet og jeg ammer og storkoser meg, så et kjemperåd til alle som sliter, få brystskjell(albueskjell) ha tolmodighet og vilje, du vil aldri angre.

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at du ble kvitt dine problemer ved hjelp av albueskjell! Har hørt mye positivt om dem.

Vil bare si at jeg også prøvde å bruke disse skjellene, men på meg virket de motsatt. Jeg ble enda mer sår og skjønte ikke før det var gått lang tid at de var årsaken. Hjelpen for meg var å bruke vanlig babysalve på brystene slik at huden holdt seg myk og at ikke skorpen satt seg fast i ammeinnlegget og blre revet opp hver gang jeg skulle amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ble kvitt dine problemer ved hjelp av albueskjell! Har hørt mye positivt om dem.

Vil bare si at jeg også prøvde å bruke disse skjellene, men på meg virket de motsatt. Jeg ble enda mer sår og skjønte ikke før det var gått lang tid at de var årsaken. Hjelpen for meg var å bruke vanlig babysalve på brystene slik at huden holdt seg myk og at ikke skorpen satt seg fast i ammeinnlegget og blre revet opp hver gang jeg skulle amme.

DÄR stoppar mina norska kunskaper. Vad är albueskjell???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DÄR stoppar mina norska kunskaper. Vad är albueskjell???

"Sea-shells that looks like a chinese-hat,fit nicely on the tip of an elbow". (Direkte oversatt: elbow-shells)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...