Gå til innhold

ang. Obduksjonen


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Nå blir det mange innlegg fra meg,men dette er så god terapi for meg.

Var hos fastlegen min idag og hadde en samtale med henne.Tror hun klarte å overbevise meg om at det ikke er min feil at Nestor døde.Morkaken var ikke moden fordi Nestor var født i 22.uke og ikke var fullgått.Fullgått svangerskap=moden placenta.Han sultet ikke ihjel inni meg,hjertet sluttet ganske enkelt å slå av en eller annen grunn.Jeg kunne ikke gjort noe fra eller til:det er en forklaring jeg kan "trøste" meg med...Jeg gjorde alt for gutten min,jeg,men det var tydeligvis ikke liv laga...Dessverre for min mann og meg.Imorgen er den neste store "bøygen" vi skal igjennom

:urnenedsettelsen..Vær så snill å tenke på meg/oss da...

Ettertenksom klem fra mamma`n til Nestor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære tankefull!

Vil bare si at jeg tenker på deg i dag når dere har urnenedsettelsen. Håper din mann har bestemt seg for å være med deg allikevel. Det er godt å være to og støtte hverandre.

Bare skriv så mye du orker her inne du- vi som bruker dette forumet forstår hva du gjennomgår. Jeg er enig med deg at det er godt å dele tankene sine med andre her inne.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...