Gå til innhold

naturmedisiner


git

Anbefalte innlegg

Jeg fullammer min sønn på snart 6 mnd. På grunn av gjentatte brystbetennelser og generelt dårlig immunforsvar har jeg nå begynt å spise hvitløkskapsler (KWAI). ER det Ok med tanke på ammingen? Hva med Noni-jucie og rød solhatt?

Jeg har alt for mye melk og strever med å få ned produksjonen uten å få brystbet. Har lyst til å slutte å amme på det ene brystet. Hvordan skal jeg få til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Elisabeth Tufte, helsesøster

Kjære git. Vedrørende solhatt så er det ikke god nok dokumentasjon på hvordan dette virker via morsmelk. Da du fullammer bør du vurder hvor viktig det er å ta dette. Hvitløkskapsler skulle være greit å ta så lenge ikke barnet gir uttrykk for å reagere. Vedrørende din brystbetennelse så regner jeg med at du har blitt undersøkt ordentlig med melkeprøver å gitt eventuelt medisiner i forhold til disse resultatene? For å slutte å amme på det ene brystet så må du gradvis tømme brystet mindre og mindre samtidig som du går ned på antall tømminger i døgnet. Dette må gå over uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...