Gjest prøver igjen Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Kjære psykiater - nå prøver jeg skrive til deg igjen, for jeg sliter virkelig nå. De siste ukene har jeg trappet ned på Zoloft, etter legens oppskrift. Går nå på 25 mg annenhver dag. For meg virker det som jeg tilfører kroppen en gift den ikke vil ha. Jeg blir ekstremt dårlig for tiden. I går skalv jeg som et aspeløv, var foferdelig urolig, har konstant hodepine, og sover omtrent ikke. Legen min har fortalt meg at slike vivirkninger kan forekomme, men da jeg ringte ham i dagmorges og "klagde" på dette, så ba han meg gå opp til min normale dose igjen (50 mg) og deretter trappe ned på denne måten: 25 mg to dager, deretter en dag uten, to dager med, en dag uten...osv... Men jeg Orker ikke ha disse stoffene i kroppen mer! de gjør meg jo ikke godt! Kan jeg ikke prøve å bare kutte det helt ut nå? Har trappet ned i to uker nå, og klarer ikke disse bivirkningene mer. Forøvrig er humøret bra ellers(ikke noe angst eller depresjon), men jeg kan skifte veldig i løpet av en dag fra å være spudlende til noe mer laber. Unormalt til å være meg. Hva skal jeg gjøre? Legen min forsto jo ikke helt problemet virket det som... Plis, Dahl, vi du svare meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44013-slutter-med-ad-ekstreme-bivirkninger-v%C3%A6rs%C3%A5snill-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Du kan ikke få både i pose og sekk. Vil du ha mindre seponeringsbivirkninger, må du følge legens råd. Vil du bli kvitt Zoloften umiddelbart og slutte helt, må du sannsynligvis akseptere mer bivirkninger. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/44013-slutter-med-ad-ekstreme-bivirkninger-v%C3%A6rs%C3%A5snill-nhd/#findComment-165576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.