Gå til innhold

Er det mulig å få slettet bruker her inne?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg ønsker å få brukeren min @Mina1 slettet om mulig :). Jeg finner ingenting på innstillingene på profilen om "sletting av profiler". Håper at dere kan hjelpe meg med å få slettet den :). 

Hilsen Mina1 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Mina1 skrev:

Heisann! Jeg ønsker å få brukeren min @Mina1 slettet om mulig :). Jeg finner ingenting på innstillingene på profilen om "sletting av profiler". Håper at dere kan hjelpe meg med å få slettet den :). 

Hilsen Mina1 

Å? Skal du ikke være her lenger? Det var trist :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
36 minutter siden, Mina1 skrev:

Heisann! Jeg ønsker å få brukeren min @Mina1 slettet om mulig :). Jeg finner ingenting på innstillingene på profilen om "sletting av profiler". Håper at dere kan hjelpe meg med å få slettet den :). 

Hilsen Mina1 

Admin kan slette kontoen, men før har det i alle fall vært sånn at trådene blir liggende.

Alternativt kan du bli, men unngå visse tema som du har tatt opp alt for mange ganger. Du bør diskutere disse tingene med noen, men ikke på nettet. Hvis du virkelig ønsker å snu livet ditt til det bedre bør du snakke med en psykolog e.l. Det er ingen vei utenom. Det er helt normalt å bruke sånn hjelp til å komme gjennom ting. Der har jeg gjort nylig med stort hell. 

Hvis det kommer spydige svar i denne tråden, så overse dem. Det går ikke an å vinne sånn kjekling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Heisann! Jeg ønsker å få brukeren min @Mina1 slettet om mulig :). Jeg finner ingenting på innstillingene på profilen om "sletting av profiler". Håper at dere kan hjelpe meg med å få slettet den :). 

Hilsen Mina1 

Hei. @Mina1.

Håper ikke du forsvinner herfra, synes du har mye positivt å bidra med. Noen tråder har kanskje ikke vært så lure å opprette mange av, men du har jo opprettet mange tråder som virkelig har vært positive  (ikke det at alle tråder trenger å være positive da) 

Håper også du en dag får profesjonell hjelp med det du sliter med, så du blir hel og trygg igjen. Selv får jeg hjelp fra en terapeut og har etter jeg begynte hos han, fått det mye bedre. 

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til:)

Emilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Heisann! Jeg ønsker å få brukeren min @Mina1 slettet om mulig :). Jeg finner ingenting på innstillingene på profilen om "sletting av profiler". Håper at dere kan hjelpe meg med å få slettet den :). 

Hilsen Mina1 

Hei Mina. Noen spesiell grunn til at du vil slette brukeren?. Selv er jeg ikke så opptatt av hva folk har skrevet tidligere. Tror de fleste har skrevet ting som de ikke er så stolt av som man ikke kan slette. Det viktigste er hva vi skriver i dag og fremover. Det eneste er hvis det plager deg psykisk. Jeg kunne en periode få angst og tvangstanker rundt ting som jeg hadde formidlet på nettet. Spurte da om å få slettet ting uten at det ble gjort.  Det beste hadde jo vært å kunne slette det som var og fortsette med « blanke ark»?. Håpet du fortsetter her Mina. 

Anonymkode: 18289...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Mina, dette er å lage drama. Slutt med det!

Hvis du ikke vil være her, lar du bare vær å skrive.

Hvorfor er dere så harde mot ts? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MxxM skrev:

Hvorfor er dere så harde mot ts? 

Ja det lurer jeg også på, de vet jo at hun er sårbar og det bør respekteres. Hun er en god person som vil bli savnet her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, gråstein skrev:

Fordi hun lager drama og oppstyr om absolutt alt.

Ok. Nå har hun jo valgt å ikke være her lenger, så da blir det ikke mer «drama og oppstyr». 

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til videre, ts. Håper du vil få god hjelp for dine vansker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MxxM skrev:

Ok. Nå har hun jo valgt å ikke være her lenger, så da blir det ikke mer «drama og oppstyr». 

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til videre, ts. Håper du vil få god hjelp for dine vansker. 

For å presisere litt:

Det er så vanlig at folk, gjerne som følge av et krasst motargument eller en tapt diskusjon, skriver sånne tråder som dette. Gjerne i en rimelig furten tone. Liksom for å gi de man diskuterte med skylden for at man blir borte.

Hvis man oppriktig mener at man ikke vil være her, er det bare å slutte og skrive. Om man blir slettet, blir alt innhold stående likevel. Og Mina er så ambivalent at det uansett ville kommet en Mina2 etter kort tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, issomethingwrong skrev:

For å presisere litt:

Det er så vanlig at folk, gjerne som følge av et krasst motargument eller en tapt diskusjon, skriver sånne tråder som dette. Gjerne i en rimelig furten tone. Liksom for å gi de man diskuterte med skylden for at man blir borte.

Hvis man oppriktig mener at man ikke vil være her, er det bare å slutte og skrive. Om man blir slettet, blir alt innhold stående likevel. Og Mina er så ambivalent at det uansett ville kommet en Mina2 etter kort tid. 

For all del . Man må aldri gi oss skylden for noe. Vi er bare  vellmenende og gode mennesker. Ingen må noen gang antyde noe annet. 😉. 

Anonymkode: 18289...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For all del . Man må aldri gi oss skylden for noe. Vi er bare  vellmenende og gode mennesker. Ingen må noen gang antyde noe annet. 😉. 

Anonymkode: 18289...72f

Det er vel heller ingen som har antydet at "vi" som faste brukere er noe av det du nevner. Vi gjør feil, er inkonsekvente og  snakker før vi tenker rett som det er. Vi er kort og godt mennesker, som heller ikke er redd for å parkere hverandre innad. Jeg synes det er smålig å skulle bruke det som et argument for å få frem sitt, altså ditt, synspunkt. Folk må tåle å bli motsagt, om ikke får de det gjelder la vær å diskutere. Kommentarer er i 95% av tilfellene gode og saklige om de er skrevet av faste brukere med nick, sur-ralling fra anonyme er det bare å overse.

Anonymkode: 3b589...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, stjernestøv skrev:

Å? Skal du ikke være her lenger? Det var trist :( 

Takk for kommentarene dine. Du ga meg så mye fin inspirasjon. Vi har hatt så fin dialog, og gode underholdningstråder. Jeg har hele tiden elsket våre tråder. Du kommuniserer på en måte som jeg trives med. Du er veldig tankesalig og forsiktig i måten du formulerer deg på. Jeg er selv vant til sånne typer mennesker som deg rundt meg i hverdagen. Og når noen er litt krasse: så er det normalt for meg å trekke meg unna, for deg gir meg ikke så gode følelser. Men det gjelder ikke deg. Vi har hatt noen fantastisk gode samtaler. Filmtrådene, musikken, .. - det har vært en glede @stjernestøv

20 timer siden, MxxM skrev:

Håper du blir, ts. 

Takk :) Jeg var på jobben i går, jobber mye med mennesker og alle folk er hyggelige mot meg.., og så kom frem til at jeg ble litt sånn psykisk deprimert av en del ting som skrives om meg / til meg her inne. Det gjelder ikke deg. Du har skrevet så mye fint, og inspirerende. Det er helt greit at folk må få ha ulike meninger på et forum, men iblant kan det bli litt mye for meg. Når jeg får ord som dramaqueen... osv. Ingen kjenner min situasjon eller meg her inne. Og noen mener at det er riktig å kalle meg en dramaqueen. Jeg var her inne for å hente litt positive ting for å forsøke å komme over visse situasjoner som har vært vanskelig for meg. Men det som skjedde var at jeg kjente at jeg ble bedre en stund, men i senere tid så var det så mye motgang her inne at jeg følte meg langt verre psykisk. Dine ord var oppløftende, men en del av ordene selv om de sier det er godt ment.. så var det faktisk ufattelig vanskelig med tanke på at det virket inn som negativ faktor på psyken min. Jeg begynte å tenke dårlig om meg selv. Og derfor så måtte jeg bare ta en avgjørelse om å holde unna det som gjør meg dårlig. 

Jeg føler meg friskere uten forumet. Jeg føler meg egentlig ganske frisk. Det som sliter meg er at jeg er sårbare og singel og har vært gjennom opplevelser som kan iblant plage meg litt. Ingenting verre enn det. 

22 timer siden, Gargamel skrev:

Admin kan slette kontoen, men før har det i alle fall vært sånn at trådene blir liggende.

Alternativt kan du bli, men unngå visse tema som du har tatt opp alt for mange ganger. Du bør diskutere disse tingene med noen, men ikke på nettet. Hvis du virkelig ønsker å snu livet ditt til det bedre bør du snakke med en psykolog e.l. Det er ingen vei utenom. Det er helt normalt å bruke sånn hjelp til å komme gjennom ting. Der har jeg gjort nylig med stort hell. 

Hvis det kommer spydige svar i denne tråden, så overse dem. Det går ikke an å vinne sånn kjekling.

Jeg er veldig vant til at folk tar hensyn til måten de prater med meg på i virkeligheten. På et forum så ble det mye ord som jeg ikke er vant til at folk sier til en. Jeg er vant til at folk tenker litt over hva de sier. En kollega ville blitt fornærmet om hun hadde fått en del av ordene jeg fikk her inne. Dette gjelder ikke deg @Gargamel. Du har vært veldig hyggelig :) . Jeg ble langt mer sykeliggjort her inne enn jeg er. Jeg fungerer høyst bra ute, og har ingen problemer annet enn at jeg sliter litt med tidligere opplevelser i kjærlighetslivet mitt, men det vil jeg ikke ha en diskusjon med noen om på nettet lenger. Fordi jeg ser at det blir å gjøre seg enda mer sårbar. . 

I går så var jeg på jobb. Og jeg tenkte: nå er det nok med negative ord som dramaqueen osv. Jeg har lært av tidligere erfaringer at det er viktig å ta avstand fra slike som kommer med sånne negative ord som jeg mener er urettmessig og faktisk uhøflig å bruke. Om noen mener det er saklig, så er ikke det greit nok for meg. Jeg går ikke hen å kaller deg @gargamel for dramaking i alle trådene du deltar i omtrent. Slik hadde jeg det, og jeg fikk nok.. Men du er ikke en dramaking @Gargamel. Jeg ga bare et eksempel. 

Folk sier at de vil hjelpe meg, og at de vil meg godt, men vil de meg godt så mener jeg at de passer seg for å skrive en del ting som de skriver mot meg. Det skal jo være slik på et diskusjonsforum at man kan diskutere absolutt alt og være rett frem i sine meninger. Men for meg så ble det for mye negative ting som jeg bare følte for å ta avstand fra. :) . Så jeg følte ikke at alle rådene som kom her inne virket velmenende for mitt beste. Det kunne virke som om det var det motsatte. Det sykeliggjorde meg, og når jeg har en del tanker og vansker med ting som har skjedd, så blir jeg enda mer påvirket av det negative som ble skrevet. Så jeg følte meg helt dårlig inni meg av det, og ble rett og slett litt for mye preget enn hva man bør bli av "bare" et forum. Men min egen skyld fordi jeg har utlagt følelsemessig info. Men jeg følte meg rett slett behandlet som en håpløs person av noen her inne da. Og det var ikke greit. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, issomethingwrong skrev:

For å presisere litt:

Det er så vanlig at folk, gjerne som følge av et krasst motargument eller en tapt diskusjon, skriver sånne tråder som dette. Gjerne i en rimelig furten tone. Liksom for å gi de man diskuterte med skylden for at man blir borte.

Hvis man oppriktig mener at man ikke vil være her, er det bare å slutte og skrive. Om man blir slettet, blir alt innhold stående likevel. Og Mina er så ambivalent at det uansett ville kommet en Mina2 etter kort tid. 

Jeg trodde du var hyggeligere enn som så enn at du kan skrive :... ja der kommer en Mina2 om kort tid osv... Synes at den var tåpelig. Min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg trodde du var hyggeligere enn som så enn at du kan skrive :... ja der kommer en Mina2 om kort tid osv... Synes at den var tåpelig. Min mening. 

Det er ikke meningen å være uhøflig med deg, men jeg tror du skulle hatt vanskeligheter med å gå fra 3.500 innlegg her til null. At du vil ha brukeren din slettet er et utsagn i affekt. Som jeg har vært inne på en del ganger er denne impulsiviteten din skadelig for deg på mange plan i livet.

Tenk gjennom ting før du handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg trodde du var hyggeligere enn som så enn at du kan skrive :... ja der kommer en Mina2 om kort tid osv... Synes at den var tåpelig. Min mening. 

Du skriver jo her nå igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk for kommentarene dine. Du ga meg så mye fin inspirasjon. Vi har hatt så fin dialog, og gode underholdningstråder. Jeg har hele tiden elsket våre tråder. Du kommuniserer på en måte som jeg trives med. Du er veldig tankesalig og forsiktig i måten du formulerer deg på. Jeg er selv vant til sånne typer mennesker som deg rundt meg i hverdagen. Og når noen er litt krasse: så er det normalt for meg å trekke meg unna, for deg gir meg ikke så gode følelser. Men det gjelder ikke deg. Vi har hatt noen fantastisk gode samtaler. Filmtrådene, musikken, .. - det har vært en glede @stjernestøv

Takk :) Jeg var på jobben i går, jobber mye med mennesker og alle folk er hyggelige mot meg.., og så kom frem til at jeg ble litt sånn psykisk deprimert av en del ting som skrives om meg / til meg her inne. Det gjelder ikke deg. Du har skrevet så mye fint, og inspirerende. Det er helt greit at folk må få ha ulike meninger på et forum, men iblant kan det bli litt mye for meg. Når jeg får ord som dramaqueen... osv. Ingen kjenner min situasjon eller meg her inne. Og noen mener at det er riktig å kalle meg en dramaqueen. Jeg var her inne for å hente litt positive ting for å forsøke å komme over visse situasjoner som har vært vanskelig for meg. Men det som skjedde var at jeg kjente at jeg ble bedre en stund, men i senere tid så var det så mye motgang her inne at jeg følte meg langt verre psykisk. Dine ord var oppløftende, men en del av ordene selv om de sier det er godt ment.. så var det faktisk ufattelig vanskelig med tanke på at det virket inn som negativ faktor på psyken min. Jeg begynte å tenke dårlig om meg selv. Og derfor så måtte jeg bare ta en avgjørelse om å holde unna det som gjør meg dårlig. 

Jeg føler meg friskere uten forumet. Jeg føler meg egentlig ganske frisk. Det som sliter meg er at jeg er sårbare og singel og har vært gjennom opplevelser som kan iblant plage meg litt. Ingenting verre enn det. 

Jeg er veldig vant til at folk tar hensyn til måten de prater med meg på i virkeligheten. På et forum så ble det mye ord som jeg ikke er vant til at folk sier til en. Jeg er vant til at folk tenker litt over hva de sier. En kollega ville blitt fornærmet om hun hadde fått en del av ordene jeg fikk her inne. Dette gjelder ikke deg @Gargamel. Du har vært veldig hyggelig :) . Jeg ble langt mer sykeliggjort her inne enn jeg er. Jeg fungerer høyst bra ute, og har ingen problemer annet enn at jeg sliter litt med tidligere opplevelser i kjærlighetslivet mitt, men det vil jeg ikke ha en diskusjon med noen om på nettet lenger. Fordi jeg ser at det blir å gjøre seg enda mer sårbar. . 

I går så var jeg på jobb. Og jeg tenkte: nå er det nok med negative ord som dramaqueen osv. Jeg har lært av tidligere erfaringer at det er viktig å ta avstand fra slike som kommer med sånne negative ord som jeg mener er urettmessig og faktisk uhøflig å bruke.

Dine karakteristikker andre har vært minst like "uhøflige". Den som kaster den første stein, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...