Gå til innhold

Er det mulig å få slettet bruker her inne?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

23 timer siden, emilie321 skrev:

Hei. @Mina1.

Håper ikke du forsvinner herfra, synes du har mye positivt å bidra med. Noen tråder har kanskje ikke vært så lure å opprette mange av, men du har jo opprettet mange tråder som virkelig har vært positive  (ikke det at alle tråder trenger å være positive da) 

Håper også du en dag får profesjonell hjelp med det du sliter med, så du blir hel og trygg igjen. Selv får jeg hjelp fra en terapeut og har etter jeg begynte hos han, fått det mye bedre. 

Uansett hva du velger så ønsker jeg deg lykke til:)

Emilie

Takk så mye Emilie :). . Vi har hatt mange flotte samtaler på forumet. Og morrotrådene har vært svært koselige. Du har gitt meg veldig mye positivt her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk så mye Emilie :). . Vi har hatt mange flotte samtaler på forumet. Og morrotrådene har vært svært koselige. Du har gitt meg veldig mye positivt her inne. 

Jeg vil også ønske deg lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cilie skrev:

Du skriver jo her nå igjen...

Jeg skrev til de som har vært mine gode støttespillere her inne :) . Det er høflig å svare de før man forsvinner. Det er min holdning. Ser du: alltid skal noen har inne kritisere hva jeg gjør... : du skriver jo her igjen osv..... Jeg sier bare ifra hvilke ordformuleringer, og setninger som jeg ikke trives med, og hvorfor jeg tar avstand. 

Det er helt greit at dere kan si at dere ønsker meg så bra osv. Men de som formulerer seg så krasst og negativt som noen av dere gjør er ikke en type personlighetstype som jeg vil omgås. Det er noen som jeg liker godt. Det er Stjernestøv, gargamel, Mxxm, og Emilie.. pluss noen til som kan være trivelig å prate med. Men det er en gjeng og gruppe som sykeliggjør meg så inn i de grader, og selv om jeg er en aktiv type, så betyr det ikke at jeg er slik som @issomethingwrong vil ha meg til å være. Men meg og han er to totalt ulike personligheter utifra hva jeg ser. Dette har nok mer med personligheter å gjøre, og måten å være på. Det er jo en grunn for at jeg trives bedre med brukere som stjernestøv, gargamel , MxxM og Emilie osv... Det har med at jeg forstår de, og de virker til å vise å forstå meg bedre enn mange av dere andre. Sorry at jeg sier det, men det er ikke meningen å skape drama med å gi noen svar om hvordan det funker for meg, og samtidig vise til at visse brukere var fantastisk trivelige personlighetstyper formuleringsmessig for meg. 

Alle går ikke ihop. Det er en årsak til at alle kan ikke være i forhold sammen, tror jeg. Man ser jo det her inne. Vet ikke om dere husker Big Brother.. gikk alle i hop? Nei.... !. Om noen mener meg vel med det de skriver, så kan jeg faktisk tolke det som for negativt og for lite forståelig. Jeg er selv skyld i å ha skrevet om sårbare situasjoner, noe jeg burde unngått, men det er veldig lett å ønske litt tilbakemeldinger fra andres tolkninger, men det betyr ikke at jeg setter høy pris på å bli kallt dramaqueen, og få alt for mye negativt på toppen. Jeg må tåle det, men jeg bare sier hva jeg mener. Ingenting verre enn som så. Men jeg synes at noen var litt vel negative i sine måter å skrive på, og tolket det som en frekk måte å skrive på. Min tolkning ble slik. Og tilslutt ble det for mye motstand og kjør mot meg, og sykeliggjøring her inne. 

Jeg kan oppleve det som en måte å misslike meg på. Altså det med å kalle meg dramaqueen osv. Det holder nå. Dere behøver ikke å dra denne diskusjonen mer negativt nå med å fortelle meg hvilke drama jeg skaper, hva dere tror jeg gjør, og om jeg forsetter å svare i min egen tråd, osv  osv... Jeg ble lei av å føle meg kontrollert på en måte. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Mina1 skrev:

Og tilslutt ble det for mye motstand og kjør mot meg, og sykeliggjøring her inne. 

 

Du nevner sykeliggjøring endel men var det ikke et av innleggene dine da? Du lurte på om det var noe sykelig eller unormalt ved hvordan du var hvorpå du fikk svar av flere at slik du har det er jo ikke normalt eller bra for deg. Situasjonen din har vært trasig for deg og ingen synes vel at det var så spesielt rart men måten du håndterer det på med å fortsette å repetere å repetere på dette er ikke hverken sunt eller heldig for deg. 

Anonymkode: 3b589...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du nevner sykeliggjøring endel men var det ikke et av innleggene dine da? Du lurte på om det var noe sykelig eller unormalt ved hvordan du var hvorpå du fikk svar av flere at slik du har det er jo ikke normalt eller bra for deg. Situasjonen din har vært trasig for deg og ingen synes vel at det var så spesielt rart men måten du håndterer det på med å fortsette å repetere å repetere på dette er ikke hverken sunt eller heldig for deg. 

Anonymkode: 3b589...0e3

Hun ønsker ikke råd, hun ønsker bare støtte, kfr hvem hun liker her inne. Råd om å foreta noe annet enn det hun har lyst til oppfattes som kritikk og uvennlighet. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Mina1 skrev:

Dette har nok mer med personligheter å gjøre, og måten å være på.

Jeg er uenig i at det har med forskjeller i personlighet å gjøre, det handler mer om tema.  Jeg synes det har vært mange eksempler på at brukere har blitt utålmodige og kanskje i overkant tydelige når de har svart deg i tråd nr. 17 om bruddet / eksen og ettervirkningene, men likevel vært hjelpsomme og hyggelige når temaet har vært noe annet.  Du har fått mange tips her om f.eks. økonomi og USA-turen fra de samme brukerne som du har diskutert med i samlivstrådene.  (Meg inkludert, men det er ikke poenget mitt her.)

1 time siden, Mina1 skrev:

Men jeg synes at noen var litt vel negative i sine måter å skrive på, og tolket det som en frekk måte å skrive på. Min tolkning ble slik. Og tilslutt ble det for mye motstand og kjør mot meg, og sykeliggjøring her inne. 

Som anonym 0e3 skriver ovenfor her, så startet en god del av trådene dine som spørsmål om ditt eller datt var normalt eller ikke.  Du fikk både ja- og nei-svar, og det må man nesten regne med når man spør på den måten.  Temperaturen steg når du parerte svarene med å gjenta detaljene rundt bruddet for å begrunne reaksjonen din for n.te gang. For å si det litt kort og firkantet, så er det ingen her som synes eksen din var helten og du skurken, vi synes bare dramaet varte for lenge og at det preget deg for mye.

Det var sannsynligvis også noen som følte seg litt lurt når du startet nye tråder om samme tema både med nick og som anonym: Man svarer ut fra et begrenset startinnlegg, og så oppdager man at det er samme historien igjen, etter en stund. Da er det noen som reagerer med irritasjon. Tidligere grep admin inn her hvis noen skrev som både anonym og med nick i samme tråd, det er visst ikke så viktig lenger.  Det har vært skikken her å holde seg til én signatur i samme tråd, men det kan ikke du vite. 

Du startet her med å skrive mye om hvor dumme brukerne på Kvinneguiden er, og hvor hyggelig det var her.  Hvis du nå skal dra videre til et nytt nettsted, håper jeg du for din egen skyld vil begrense utbroderingen om hvor frekke vi på KG og DOL er.  Folk kan bli litt forutinntatte hvis man framstiller seg selv som den eneste fornuftige og hyggelige i en ond verden ;)

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg kan oppleve det som en måte å mislike meg på. Altså det med å kalle meg dramaqueen osv. Det holder nå.

Jeg tror du vil oppleve at det du kaller motstand, vil bli sterkt redusert eller forsvinne dersom du holder deg unna det faste temaet ditt og ser bort fra anonyme drittslengere. Forumet trenger de faste brukerne. Det er mange her som fra tid til annen har fått svar her som de ikke har likt, men som likevel har hatt nytte av rådene og har blitt her.  Men du må bestemme selv.  Lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tydeligvis en av de som trådstarter ikke liker. Men jeg er helt enig i Xtra sitt gode resonnement.

Hvis man gjør noe åpenbart uhensiktsmessig (f.eks tisse på en politibil i fylla) er det sikkert hyggeligst å bli snakket rolig til, få høre at det er forståelig at man gjør noe sånt, at alle kan gjøre feil, at man kanskje er sint på politiet og at det er greit. Imidlertid bidrar sånt til å opprettholde tilbøyeligheten til å tisse på politibiler.

Noen ganger er faktisk det beste rådet å si «det der er galt og det må du slutte med». Selv om det kanskje oppfattes mer sårende.

Det jeg faktisk sliter litt med å forstå, er hvordan antatt svært oppegående mennesker her på DOL fortsetter med «strategi 1» her, og indirekte oppfordrer til mer kverning? Det beste rådet etter min mening var det @cilie skrev. «Stop it!»

Det handler ikke om å mislike trådstarter, det handler om å bry seg og sette grenser.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du nevner sykeliggjøring endel men var det ikke et av innleggene dine da? Du lurte på om det var noe sykelig eller unormalt ved hvordan du var hvorpå du fikk svar av flere at slik du har det er jo ikke normalt eller bra for deg. Situasjonen din har vært trasig for deg og ingen synes vel at det var så spesielt rart men måten du håndterer det på med å fortsette å repetere å repetere på dette er ikke hverken sunt eller heldig for deg. 

Anonymkode: 3b589...0e3

Ingen kjenner min fulle story, eller min fulle situasjon. Den er det kun meg som kjenner. Jeg har ikke utlagt hele historien min. Repeteringen kommer fordi jeg tror at brukere ikke forstår osv. Og jeg forsøker å forklare. Det som jeg også synes er rart er at brukerne gidder å kommentere noe som helst.

Jeg skriver tydelig at jeg sliter og er trist og lei for noen situasjoner i noen tråder ja. Jeg har min fortid som jeg sliter eller har brent meg veldig på, men jeg har det utrolig bra ellers. 

Hadde en lege eller psykolog pratet til meg slik som jeg har blitt pratet til her inne, så hadde jeg aldri gått til den legen eller psykologen. 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere brukere: er det å endre meg dere forsøker? Å endre meg om til en annen personlighet enn jeg er? Og derfor blir jeg kallt dramaqueen, fordi dere tror det vil gjøre meg om til å bli en ny og bedre personlighet? Og hvis dere sier at jeg gjentar meg selv, og at jeg fortsetter å skrive i min egen tråd når andre skriver i den, så mener dere at jeg bør følge rådene deres og stoppe slik at jeg blir som dere ønsker at jeg skal bli... altså følge ordrene deres, og gi etter med en gang noen sier : du fortsetter å skrive i din egen tråd du.. ? ;) Er det dette dere mener er den gode meningen i det? :D Jeg forstår ikke den "gode" meningen deres. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Ingen kjenner min fulle story, eller min fulle situasjon. Den er det kun meg som kjenner. Jeg har ikke utlagt hele historien min. Repeteringen kommer fordi jeg tror at brukere ikke forstår osv. Og jeg forsøker å forklare. Det som jeg også synes er rart er at brukerne gidder å kommentere noe som helst.

Jeg skriver tydelig at jeg sliter og er trist og lei for noen situasjoner i noen tråder ja. Jeg har min fortid som jeg sliter eller har brent meg veldig på, men jeg har det utrolig bra ellers. 

Hadde en lege eller psykolog pratet til meg slik som jeg har blitt pratet til her inne, så hadde jeg aldri gått til den legen eller psykologen. 

 

Må bare fortelle deg noe Mina .  En av de jeg hadde mest og tettest kontakt med på sykehuset igjennom mange år, han regelrett filleristet meg innimellom. Både verbalt og fysisk. Selv ble jeg rimelig fornærmet ....i ca 5 min. Da skjønte jeg hva han mente og hvorfor han gjorde det. Dette var en jeg var veldig trygg på (og glad i) og jeg visste at han brydde seg om meg. Hadde han ikke gjort dette, men bare sagt stakkars deg, du har det vondt. Så hadde nok ikke jeg vært der jeg er i dag.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Og til dere brukere: er det å endre meg dere forsøker? Å endre meg om til en annen personlighet enn jeg er? Og derfor blir jeg kallt dramaqueen, fordi dere tror det vil gjøre meg om til å bli en ny og bedre personlighet? Og hvis dere sier at jeg gjentar meg selv, og at jeg fortsetter å skrive i min egen tråd når andre skriver i den, så mener dere at jeg bør følge rådene deres og stoppe slik at jeg blir som dere ønsker at jeg skal bli... altså følge ordrene deres, og gi etter med en gang noen sier : du fortsetter å skrive i din egen tråd du.. ? ;) Er det dette dere mener er den gode meningen i det? :D Jeg forstår ikke den "gode" meningen deres. 

Det er ikke vår oppgave eller mission å endre noe som helst. Vi diskuterer, det er et diskusjonsforum. Noen ganger er man enig, andre ganger ikke :-) 

 

Anonymkode: 3b589...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, emilie321 skrev:

Må bare fortelle deg noe Mina .  En av de jeg hadde mest og tettest kontakt med på sykehuset igjennom mange år, han regelrett filleristet meg innimellom. Både verbalt og fysisk. Selv ble jeg rimelig fornærmet ....i ca 5 min. Da skjønte jeg hva han mente og hvorfor han gjorde det. Dette var en jeg var veldig trygg på (og glad i) og jeg visste at han brydde seg om meg. Hadde han ikke gjort dette, men bare sagt stakkars deg, du har det vondt. Så hadde nok ikke jeg vært der jeg er i dag.  

Det samme har jeg opplevd (verbalt, ikke fysisk). Tre ganger av tre ulike mennesker som står meg nær, i tre helt ulike situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, påskelilje skrev:

Det samme har jeg opplevd (verbalt, ikke fysisk). Tre ganger av tre ulike mennesker som står meg nær, i tre helt ulike situasjoner.

Ja, av og til så er det nettopp det som skal til for at vi skal greie å gå videre og på rett spor.  Jeg har også opplevd å blitt strøket med hårene av vedkommende, så det er ikke enten eller. Alt til sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Mina1 skrev:

Og til dere brukere: er det å endre meg dere forsøker? Å endre meg om til en annen personlighet enn jeg er? 

Her på DOL er det faste brukere med og uten sykdommer, diagnoser og syndromer, det er folk i forskjellige aldersgrupper, yrker og livssituasjoner og med mange ulike personligheter. Det tror jeg du har rukket å erfare i både dine egne og andres tråder. Hvorfor skulle vi forsøke å forandre akkurat din personlighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mina1 skrev:

Og til dere brukere: er det å endre meg dere forsøker? Å endre meg om til en annen personlighet enn jeg er? Og derfor blir jeg kallt dramaqueen, fordi dere tror det vil gjøre meg om til å bli en ny og bedre personlighet? Og hvis dere sier at jeg gjentar meg selv, og at jeg fortsetter å skrive i min egen tråd når andre skriver i den, så mener dere at jeg bør følge rådene deres og stoppe slik at jeg blir som dere ønsker at jeg skal bli... altså følge ordrene deres, og gi etter med en gang noen sier : du fortsetter å skrive i din egen tråd du.. ? ;) Er det dette dere mener er den gode meningen i det? :D Jeg forstår ikke den "gode" meningen deres. 

Dersom noen gjentatte skriver om noe som oppfattes som problematisk her på dol, så vil mange forsøke å være løsningsorienterte og komme med konstruktive innspill. Brukerne på dol liker stort sett ikke så godt å bli brukt som søppelbøtter i lang tid, dvs. dersom noen bare vil fortelle om og om igjen om det samme problemet, og insisterer på å få fortsette å ha samme problemet, så fungerer det dårlig her inne. 

Og ja, siden dol i mange år har hatt et særlig fokus på psykiatri, så har endring ofte vært et mål for mange. Men som kjent, så kan man ikke endre noen som ikke ønsker endring selv, så du må kanskje i fremtiden passe på å si fra at du gjerne vil få fortsette å ha de samme problemene og at du ikke ønsker innspill fra andre om hva som kan medføre endring. 

Anonymkode: 89a99...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom noen gjentatte skriver om noe som oppfattes som problematisk her på dol, så vil mange forsøke å være løsningsorienterte og komme med konstruktive innspill. Brukerne på dol liker stort sett ikke så godt å bli brukt som søppelbøtter i lang tid, dvs. dersom noen bare vil fortelle om og om igjen om det samme problemet, og insisterer på å få fortsette å ha samme problemet, så fungerer det dårlig her inne. 

Og ja, siden dol i mange år har hatt et særlig fokus på psykiatri, så har endring ofte vært et mål for mange. Men som kjent, så kan man ikke endre noen som ikke ønsker endring selv, så du må kanskje i fremtiden passe på å si fra at du gjerne vil få fortsette å ha de samme problemene og at du ikke ønsker innspill fra andre om hva som kan medføre endring. 

Anonymkode: 89a99...2ec

Jeg må oppriktig si at det som jeg ikke er endret meg på er at jeg har "brent" meg i kjærlighetslivet. Jeg tok skrekken, og vil derfor ikke date på en stund. Jeg skrev mye om hvor vondt jeg hadde det. Og det burde jeg ikke ha gjort. Jeg klarer ikke å tro på at noen kan like meg. Og det er hva jeg sliter med etter mine erfaringer. Ellers har jeg det bra. 

Når jeg leser mye krasse tilbakemeldinger så får jeg en del tvangstanker, og de plager meg. Det er årsaken til at jeg ikke klarte de tilbakemeldingene mer, og jeg ble ganske invalidisert rammet av tvangstankene og selvbereidelser for hva jeg kan føle etter hva jeg har vært igjennom i kjærlighetslivet. Selvbereidingen og å fottelle seg selv at jeg var anderledes, at mine følelser er gjerne anderledes... eller hva... Jeg slet med det.  Nå ønsket jeg ikke å komme innpå mitt såre punkt, men nå sier jeg hva det er problemet mitt blir. 

Jeg får ofte en oppfatning av at alle dominerer, og kjører imot meg, og mye kritikk. Ikke noe særlig positivt. Det gir et svært dårlig selvbilde, og derfor så slet jeg enda mer den siste tiden her inne. 

Det at jeg blir bedt om å slutte å skrive i mine egne tråder, -  hjelper meg ikke. Føles veldig dominerende. Jeg føler meg skrevet til som en ustoppelig dame, og at det er meg som holder tråden gående, men jeg mener at dere burde trekke dere ut om dere mener at jeg kjører en egen tråd. Jeg mener at jeg har full rett til å kommentere innleggene i min egen tråd, selv om jeg har et annet formuleringssett enn dere. Det kan virke massivt når alle går på meg på den måten som jeg har opplevd i det siste. Nå sier jeg ikke alle: er noen brukere som er ydmyke som gargamel, stjernestøv , MxxM, osv. 

En depresjon er det mange som skriver om her inne. Ser stadig vekk samme brukerne skrive om sine depresjoner som gjentar seg, sin angst, sin medisinbruk osv... så jeg er ikke alene om dette. Jeg har nedgangstider jeg også. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg må oppriktig si at det som jeg ikke er endret meg på er at jeg har "brent" meg i kjærlighetslivet. Jeg tok skrekken, og vil derfor ikke date på en stund. Jeg skrev mye om hvor vondt jeg hadde det. Og det burde jeg ikke ha gjort. Jeg klarer ikke å tro på at noen kan like meg. Og det er hva jeg sliter med etter mine erfaringer. Ellers har jeg det bra. 

Når jeg leser mye krasse tilbakemeldinger så får jeg en del tvangstanker, og de plager meg. Det er årsaken til at jeg måtte slutte å lese de. 

Det er ikke vanskelig å forstå at du synes det er vanskelig å få mange krasse tilbakemeldinger. Det er litt dumt at det ofte blir slik at folk møter mye tålmodighet og forståelse i begynnelsen, før det så plutselig renner over for mange samtidig slik at krasse tilbakemeldinger har en tendens til å dukke opp fra mange omtrent samtidig.

Men har du lagt merke til hvor krass du selv ble i noen av trådene? Jeg la særlig merke til hvor krass du flere ganger har vært mot ColaZero, og jeg tror ikke at det er så lurt å tenke at "angrep er det beste forsvaret" i slike diskusjoner. 

Anonymkode: 89a99...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mina1 skrev:

Det at jeg blir bedt om å slutte å skrive i mine egne tråder, hjelper meg ikke.

Det vi har påpekt, er at du ikke kan bestemme når vi skal slutte å skrive i en tråd, altså slutte å svare deg eller de andre. Du kan oppfordre, men ikke hindre noen i å svare. Det blir ekstra vanskelig å la være hvis du selv fortsetter å svare folk i en tråd du har sagt du vil stoppe. 

31 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg mener at jeg har full rett til å kommentere innleggene i min egen tråd, selv om jeg har et annet formuleringssett enn dere.

Et annet formuleringssett? Det er da ingen som har skrevet at du bare kan kommentere hvis du formulerer deg annerledes - eller hva mener du med det?

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanskelig å forstå at du synes det er vanskelig å få mange krasse tilbakemeldinger. Det er litt dumt at det ofte blir slik at folk møter mye tålmodighet og forståelse i begynnelsen, før det så plutselig renner over for mange samtidig slik at krasse tilbakemeldinger har en tendens til å dukke opp fra mange omtrent samtidig.

Men har du lagt merke til hvor krass du selv ble i noen av trådene? Jeg la særlig merke til hvor krass du flere ganger har vært mot ColaZero, og jeg tror ikke at det er så lurt å tenke at "angrep er det beste forsvaret" i slike diskusjoner. 

Anonymkode: 89a99...2ec

Jeg ser ikke på meg som krass. Dette med ColaZero dukker opp og opp igjen uten at jeg aner hvorfor. Jeg pleier aldri å skrive med henne i trådene. Hun har vært krass mot meg, og skrev melding på meldingsboksen min som også var krass og negativ. Jeg klarer ikke det negative lenger. Og jeg mener at dere henger dere opp i en gammel episode med en missforståelse i en tråd for mange måneder siden mellom meg og ColaZero. Jeg følte henne som frekk i en kommentar og svarte tilbake. Når noen kaller meg en dramaqueen så får de høre : ilige måde tilbake om jeg mener at de selv er en del av det. Og dersom folk her inne anser meg for å være en dramaqueen, så er det bare å styre unna denne tråden :) . Det som jeg synes er rart er at folk kan skrive det om meg, men engasjererer seg allikevel. Hold dere unna trådene om dere synes de er unødvendige og tåpelige. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, laban skrev:

Det vi har påpekt, er at du ikke kan bestemme når vi skal slutte å skrive i en tråd, altså slutte å svare deg eller de andre. Du kan oppfordre, men ikke hindre noen i å svare. Det blir ekstra vanskelig å la være hvis du selv fortsetter å svare folk i en tråd du har sagt du vil stoppe. 

Et annet formuleringssett? Det er da ingen som har skrevet at du bare kan kommentere hvis du formulerer deg annerledes - eller hva mener du med det?

Jeg skriver så lenge jeg vil i en tråd når jeg åpner en. Er det min tråd så gjør jeg det, men er det en annen som vil ha en stopp i sin tråd så aksepterer jeg det med respekt. 

Så dere vil ha meg til å være en person med fullt av problemer og som ikke kan oppføre seg normalt? Det kan virke sånn. Jeg følte meg som et stort problem her inne, og det gidder jeg ikke å være lenger. Da er det bedre at dere bare ignorerer meg om dere mener at jeg er et så håpløst dårlig menneske som jeg føler det beskrives her inne. 

Er helt håløst og nyttesløst å diskutere om dette og, for jeg føler bare et massivt "angrep" mot meg. Jeg må ta hensyn til hva jeg føler, og situasjonen min og verne om den. Jeg mener at jeg er et bra menneske. Jeg er følsom. Men må få ha mine følelser som alle andre her inne, uten at jeg skal måtte omformuleres til det dere mener er normalt. Mine følelser er normale for meg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...