Gå til innhold

Er det mulig å få slettet bruker her inne?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg skriver så lenge jeg vil i en tråd når jeg åpner en. Er det min tråd så gjør jeg det, men er det en annen som vil ha en stopp i sin tråd så aksepterer jeg det med respekt. 

Alle kan skrive i trådene her, så lenge ikke admin griper inn. En tråd som ingen skriver i, dør raskt, fordi den forsvinner fra førstesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, laban skrev:

Alle kan skrive i trådene her, så lenge ikke admin griper inn. En tråd som ingen skriver i, dør raskt, fordi den forsvinner fra førstesiden.

Ja, og da kan ingen nekte meg å skrive i tråden heller. Ingen administrator grep inn når jeg skrev , men brukere skrev til meg: Nå holder det Mina1. Nå slutter du å skrive videre i tråden. Men jeg klarte det ikke fordi jeg måtte forsvare om en del som ble sagt videre i tråden. Hadde ingen besvart tråden så hadde jeg gitt meg. Jeg får mye ordre fra andre brukere om hva jeg skal gjøre: slutt å skriv nå, nå gir du deg mina1 .. hold opp å skriv nå, nå gir du deg for du har et prolem mina1 som fortsetter å skrive. Jeg skriver og besvarer så lenge jeg får lov av administrator, og de grep ikke inn og sa stopp heller.. Jeg er voksen!. Jeg følte meg behandlet som det motsatte, forstår du? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mina1 skrev:

Så dere vil ha meg til å være en person med fullt av problemer og som ikke kan oppføre seg normalt? Det kan virke sånn. Jeg følte meg som et stort problem her inne, og det gidder jeg ikke å være lenger. Da er det bedre at dere bare ignorerer meg om dere mener at jeg er et så håpløst dårlig menneske som jeg føler det beskrives her inne. 

Er helt håløst og nyttesløst å diskutere om dette og, for jeg føler bare et massivt "angrep" mot meg.

Hvorfor i alle dager skriver du det der til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, laban skrev:

Hvorfor i alle dager skriver du det der til meg?

Jeg trodde at du var en av dem .. Jeg følte bare et massivt angrep fra brukere om hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre her inne. Jeg fikk jo klar beskjed om at jeg var ganske syk hvis jeg fortsatte å skrive i trådene mine osv. Vet ikke om du var en av dem, beklager men jeg føler at det var mange som var slik. Jeg følte meg temmelig overkjørt. 

Sannheten er : jeg er fullt oppegående voksent menneske. Har det ganske bra. Men er sykeliggjort til de grader her inne iblant, og det virker som en del brukere forsøker å ta styringen over hva jeg skriver og sier på forumet, og at jeg skal liksom stanse å skrive når de ønsker det. Og da føler en seg ydmyket så klart. Og da protesterer jeg med å skrive noe tilbake om det. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg skriver så lenge jeg vil i en tråd når jeg åpner en.

Da må du også godta at folk svarer, selv om du ikke liker svarene!

Anonymkode: 68f9f...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror at du er en av dem 

 

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Vet ikke om du var en av dem

Kanskje du skal bestemme deg eller faktasjekke litt, før du påstår at jeg er med på "et massivt angrep mot deg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da må du også godta at folk svarer, selv om du ikke liker svarene!

Anonymkode: 68f9f...ac8

Helt klart. Men jeg sier at jeg forstår ikke hva folk gjør i trådene mine om de ikke liker å lese. Hvis de mener at jeg er en så utrolig dårlig person som er verdt å holde unna, så hold unna trådene mine og sier jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg trodde at du var en av dem .. Jeg følte bare et massivt angrep fra brukere om hva jeg skulle gjøre og ikke gjøre her inne. Jeg fikk jo klar beskjed om at jeg var ganske syk hvis jeg fortsatte å skrive i trådene mine osv. Vet ikke om du var en av dem, beklager men jeg føler at det var mange som var slik. Jeg følte meg temmelig overkjørt. 

Sannheten er : jeg er fullt oppegående voksent menneske. Har det ganske bra. Men er sykeliggjort til de grader her inne iblant, og det virker som en del brukere forsøker å ta styringen over hva jeg skriver og sier på forumet, og at jeg skal liksom stanse å skrive når de ønsker det. Og da føler en seg ydmyket så klart. Og da protesterer jeg med å skrive noe tilbake om det. 

Du kan tenke litt på hvorfor du kommer i konflikt på alle forum du deltar på. Er det alltid pga de andre brukerne, eller kan det være pga deg selv?

Anonymkode: 68f9f...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, laban skrev:

 

Kanskje du skal bestemme deg eller faktasjekke litt, før du påstår at jeg er med på "et massivt angrep mot deg"?

Jeg fikk en henvendelse av en bruker på melding. Nå sier jeg ikke hvem det er. Men vedkommende sier det samme: at vedkommende forstår at jeg følte alt dette som et massivt angrep mot meg. Nå beklager jeg om du aldri har vært den som har skrevet at jeg er en dramaqueen og alt det, men det er så mange som skriver det, at jeg blander kortene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Helt klart. Men jeg sier at jeg forstår ikke hva folk gjør i trådene mine om de ikke liker å lese. Hvis de mener at jeg er en så utrolig dårlig person som er verdt å holde unna, så hold unna trådene mine og sier jeg :) 

Grunnen til at jeg har svart i trådene er at jeg trodde du ønsket råd om hvordan du kunne få bedre dager. Men jeg ser jo at du kun ønsket å fortelle og få trøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan tenke litt på hvorfor du kommer i konflikt på alle forum du deltar på. Er det alltid pga de andre brukerne, eller kan det være pga deg selv?

Anonymkode: 68f9f...ac8

Jeg dømmer ikke meg selv for det. Jeg var i en kjærlighetssorg, og det som skjedde var at både meg og han var på forumet. Og folk tok sider. Det var veldig vondt for jeg hadde nettopp blitt dumpet. Jeg orker ikke å utbrodere den saken, men det var i forbindelse med nylig brudd da utkastelsene fra de andre forumene skjedde. Han hadde bruker på begge forumene fordi jeg hadde bruker der. Det er vanskelig å nettopp å ha blitt dumpet og ignorert samtidig som alt kom ut på forumene. Han skrev om meg, og jeg skrev om situasjonen. Men han ville ikke snakke direkte til meg men ta det offentlig istedet om han hadde noe å si. Dette hadde ikke skjedd om jeg ikke var nettopp blitt dumpet. 

Jeg hadde bruker på forumene i alle år men da bruddet skjedde så ble det veldig vondt og vanskelig å være der, og spesiellt med at begge hadde brukere på begge forumene, og det ble dannet partier. Og alt ble bare verre i en sorgprosess. Forstå det den som vil, men bare tenk dere at hvis dere var nettopp blitt dumpet etter et sextreff, og begge er på samme forum, så ble det ikke lett. Vi hadde også hatt så nær og lang kontakt at det var veldig vondt. Jeg burde ikke logget meg på forumene i den perioden. Men jeg gjorde det av nyskjerrighet på om han skrev noe om meg, eller hvorfor han ikke kunne si noe etter siste treffet. Men alt endte i bare rot hvor det ble partier og tungt å være for en som nettopp hadde blitt dumpet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
5 timer siden, Xtra skrev:

Hun ønsker ikke råd, hun ønsker bare støtte, kfr hvem hun liker her inne. Råd om å foreta noe annet enn det hun har lyst til oppfattes som kritikk og uvennlighet. Dessverre.

Jeg antar det handler om meg. Jeg har gitt akkurat samme råd som alle andre, men aldri sett at det har blitt tatt som kritikk eller uvennlighet. Altså må det være tonen som er forskjellen, og ikke inneholdet.

4 timer siden, issomethingwrong skrev:

Det jeg faktisk sliter litt med å forstå, er hvordan antatt svært oppegående mennesker her på DOL fortsetter med «strategi 1» her, og indirekte oppfordrer til mer kverning? Det beste rådet etter min mening var det @cilie skrev. «Stop it!»

 

Og hvor effektiv har den krasse tonen vært? Her har vi tråder med 4-500 innlegg. Jeg er ikke så veldig overbevist. 

Min erfaring er at om noen skal lytte må man møte dem litt på samme nivå, og egentlig helst under fire øyne. Altså at en respektfull pm kan fungere bedre i praksis enn offentlig filleristing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg fikk en henvendelse av en bruker på melding. Nå sier jeg ikke hvem det er. Men vedkommende sier det samme: at vedkommende forstår at jeg følte alt dette som et massivt angrep mot meg. Nå beklager jeg om du aldri har vært den som har skrevet at jeg er en dramaqueen og alt det, men det er så mange som skriver det, at jeg blander kortene. 

Hva med alt det nedsettende du har skrevet til andre?

Anonymkode: 68f9f...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alt det nedsettende du har skrevet til andre?

Anonymkode: 68f9f...ac8

Jeg kan ikke se å ha skrevet noe nedsettende til dere. 

Men nå fikk jeg iallefall forklart litt av i hvilke annledning jeg ble utestengt fra to forum. I sjokket .. gråten .. etter et tungt brudd. Det skjedde dager etter bruddet. Og både meg og eksen var brukere på de to forumene som sagt. Og derfor ble det ekstra vondt og sårt. 

Jeg som var blitt dumpet lå på sofaen og gråt mens jeg ser at han sitter der inne å skriver. Og jeg var liksom den forferdelige eksen. Jeg følte meg forferdelig og skyldig, og forsøkte å få han til å forstå meg og ta en prat, men han ville ikke. Og skrev videre på forumet om mye som angikk vår situasjon, og som minnet om den. Og jeg lå i gråten med spørsmål.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg kan ikke se å ha skrevet noe nedsettende til dere. 

Da må du ha dårlig hukommelse.

Anonymkode: 68f9f...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mina1 skrev:

Nå beklager jeg om du aldri har vært den som har skrevet at jeg er en dramaqueen og alt det, men det er så mange som skriver det, at jeg blander kortene. 

Det er svært få som har kalt deg dramaqueen.

Har du sett at jeg har svart deg i nesten alle tråder som har handlet om andre tema, f.eks. USA-turen og økonomi? Hvorfor skulle jeg gjøre det, hvis jeg synes du er en plage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg kan ikke se å ha skrevet noe nedsettende til dere. 

 

Det stemmer vel ikke helt. Du har fyrt av noen meldinger du også. Blant annet til @gråstein. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle kan forestille seg hvor vanskelig det må ha vært for meg om de tenker over at de blir forlatt med ignorering, og at eksen er på samme forum som de. Altså at eksen laget bruker pga at du var der, og etterpå sitter han å skriver med brukeren og ignorer deg fullstendig. Og rett etter en sexøkt. Samtidig så sitter vedkommende å skriver om ting som minnet meg på kontakten vår. Jeg lå og vred meg på sofaen den tiden og strigråt. Men jeg burde ikke logge meg på de to forumene mens det skjedde. Men følelsene gikk helt over styr med tanke på alt som nettopp hadde skjedd. Dette resulterte som sagt i utestengelser fra to forumer. Pga et vondt brudd hvor begge to hadde brukere. Ellers hadde det aldri skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg tror alle kan forestille seg hvor vanskelig det må ha vært for meg om de tenker over at de blir forlatt med ignorering, og at eksen er på samme forum som de. Altså at eksen laget bruker pga at du var der, og etterpå sitter han å skriver med brukeren og ignorer deg fullstendig. Og rett etter en sexøkt. Samtidig så sitter vedkommende å skriver om ting som minnet meg på kontakten vår. Jeg lå og vred meg på sofaen den tiden og strigråt. Men jeg burde ikke logge meg på de to forumene mens det skjedde. Men følelsene gikk helt over styr med tanke på alt som nettopp hadde skjedd. Dette resulterte som sagt i utestengelser fra to forumer. Pga et vondt brudd hvor begge to hadde brukere. Ellers hadde det aldri skjedd. 

Dette har du fortalt før, flere ganger. Vi var mange som trodde du skrev dette for å få råd om hvordan du skulle gå videre i livet eller i det minste hvordan du kunne takle følelsene rundt dette på en bedre måte. Og vi gav deg svar ut fra våre livserfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
1 minutt siden, laban skrev:

Det er svært få som har kalt deg dramaqueen.

 

Stemmer ikke. Det var en lang, lang tråd i oktober hvor flere prominente nick mente at @Mina1 var en dramaqueen. Jeg skjønte aldri hvorfor det var viktig å trumfe gjennom den ordbruken. 

Noen synes det er greit å bli kalt "tjukken" også, men hvis man merker at det ikke er ok så får man la være. Det er sånn jeg tenker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...