Gå til innhold

Pusi? andre? Må jeg få igjen mensen først??


Jasminew

Anbefalte innlegg

Hei Pusi, takk for svaret, må jeg virkelig få igjen mensen mens jeg ammer før jeg kan bli gravid??

jeg har hørt at andre ikke har fått mensen igjen forde eggeløsningen kommer før mensen og hvist du har sex da, så blir du gravid, FØR du får mensen... stemmer dette??

klem.

ps. tok en test hos legen i dag, ikke positiv,mannen min kom hjem med blomster, han er så skjønn.. jeg gråt en liten skvett, vi gleder oss så begge to til vårt kanskje sisste barn sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter at det barnet vi venter nå er kommet ut tenker jeg å begynne med prevensjon før mensen kommer tilbake for sikkerhets skyld. Tror jeg:-)

Jeg blir nemlig gravid raskere for hver gang vi prøver.

Dere får bare stå på og se hva som skjer. Det er ikke så lett å planlegge når man ikke aner når eggløsningen kommer, men man kan jo ha flaks...

Ikke slutt med ammingen pga. at du ønsker å bli gravid. Jeg fullammet ikke da jeg ble gravid, men jeg har ammet ofte og likevel fått det til tre ganger:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...