Gå til innhold

Urnenedsettelsen


Gjest tankefull

Anbefalte innlegg

Gjest tankefull

Urnenedsettelsen var idag,og det gikk etter forholdene greit.Mannen min bestemte seg for å bli med likevel.Det var veldig godt for meg at han var der,og det tror jeg faktisk at det var for ham også.

Mannen min senket Nestor ned i jorden,jeg la ned 5 intenst gule roser(1 for hver i familien:mor,far og de tre guttene vi har),han skuffet jorden over Nestor`s urne og oppå jorden la vi hver vår rose:en fra mamma og en fra pappa.....

Jeg har spart en rose fra buketten Nestor fikk fra for å ha til "boken" hans og den siste rosen fikk jordmor som hjalp oss den natten han kom til.Jeg var og pratet med henne etter urnenedsettelsen og det var så utrolig godt!

Takk til alle som fulgte oss i tankene idag,det betydde veldig mye.Klem fra Nestor sin mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Kjære tankefull!

Jeg har tenkt på deg i dag. Så fint at mannen din valgte å bli med deg, det er som sagt godt å være to. Fint at man begge har vært med på noe slikt, slik at man kan prate sammen om det senere.

Snilt av deg å gi en rose til jordmoren din også, det satte hun sikkert pris på. De er bare mennesker de som jobber på sykehusene og det er helt sikkert ikke lett å være med når barn dør, uansett alder på barnet.

Det er godt å ha en grav å gå til. Jeg har dager innimellom som jeg har det ekstra vondt og da går jeg opp på graven og lar tankene flyte og tårene renne. Det føles godt å "prate" med barna mine som ligger begravet sammen, innbiller meg at de hører hva mammaen deres sier. Jeg prater om mye, og avslutter alltid med å si hvor mye jeg savner de og elsker de.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tankefull

Kjære tankefull!

Jeg har tenkt på deg i dag. Så fint at mannen din valgte å bli med deg, det er som sagt godt å være to. Fint at man begge har vært med på noe slikt, slik at man kan prate sammen om det senere.

Snilt av deg å gi en rose til jordmoren din også, det satte hun sikkert pris på. De er bare mennesker de som jobber på sykehusene og det er helt sikkert ikke lett å være med når barn dør, uansett alder på barnet.

Det er godt å ha en grav å gå til. Jeg har dager innimellom som jeg har det ekstra vondt og da går jeg opp på graven og lar tankene flyte og tårene renne. Det føles godt å "prate" med barna mine som ligger begravet sammen, innbiller meg at de hører hva mammaen deres sier. Jeg prater om mye, og avslutter alltid med å si hvor mye jeg savner de og elsker de.

Klem fra

Kjære Maria.

Det er alltid en god trøst å lese svarene dine til meg...!

Vet du,jeg tror også at barna våre hører det vi ønsker å si dem uten at vi skal måtte si det høyt.De hører og de forstår,og de står også og tar imot når vi engang kommer til dem!Det innbiller iallefall jeg meg.

At jordmor fikk en rose var ikke spesielt snillt,men bare slik det måtte være.Hun delte noe av det største,og det aller vondeste i mitt liv, med meg og da var det naturlig(for meg) at hun fikk en del i dette også.Hun satte virkelig pris på det og det var godt for meg å se!

Å prate med henne igår,og få lov å treffe en levende babygutt,var en utrolig "høy" hvis man kan si det slik.Godt å se at det finnes levende små babyer og at det kanskje er håp og mulighet for meg og!De samtalene jeg har hatt med jordmor har vært så gode å ha med seg;de har gitt meg kraft og styrke,men samtidig tappet meg helt hvis du forstår?!Det er godt å vite at hun er der når jeg trenger til en prat!Jeg er helt tom idag:tiltaksløs og resignert.Sitter bare og stirrer i veggen nå,lar tankene fly og kjenner at det er gråt som vil ut,men ikke helt klarer å trenge gjennom tåketeppet...Er sliten etter en lang og tøff dag og uke,kjenner jeg.

Hvem har du,og dere andre!,PRATET med?Som dere har følt et slags fellesskap med,som har vært "deres"?

Som før sagt,for meg er det godt å vite at alle dere er der ute;et slikt sted som dette er gull verdt!

En stor klem og varme tanker til deg,Maria og til alle dere andre her inne!

Fra tankefull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...