Gå til innhold

Bamsen er tilbake. Plutselig gikk alt så bra

Anbefalte innlegg

Helt plutselig hadde jeg ett par gode dager og den andre dagen, lørdag, fikk jeg spørsmål om jeg kunne tenke meg å jobbe litt. Kroppen gikk rett i forsvar, diare og verk i kroppen, angst, kløe og alt som er.  Jeg var i møte ang den jobben, 2,5 timer tok det. Hyggelig møte og arbeidsgiver var veldig åpen på å tilrettelegge for meg. 

Etter det har kløingen og angsten  forsvunnet helt.

Dette går rette veien, jobben tilrettelegger alt for meg med korte dager blå. Nå skal de ringe nav for meg og be om at jeg skal få jobbe der lønnet som vanlig 50% og aap ellers.

Jeg føler meg frisk. Hva skjedde?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Såå bra. Lykke til. Dette høres ut som et bra opplegg. Jeg klarer ikke å jobbe pga psyken og ble oppmuntret nå. Kanskje jeg også skal tørre?. Trosse angsten og gi det en sjanse liksom. Heier på deg :).  

Anonymkode: b1caf...cfa

Angst er innbilt ja men man kan krangle mye før kroppen skjønner det..

Ny beskjed i dag. Har fått bort den vonde diagnosen, det var en missforståelse fra min side (skal aldri mere google) så jeg har "bare" en generell pf. Jeg har mase empati og er ikke manipulativ, det var jo.min store skrekk. Kjenner det er ett tak å ta tak i nå, kaste alle vonde forestillinger om meg selv og ta til meg nye. De nye er litt vonde de og men ikke så farlige å snakke om.

Dette har vert ei uke jeg sjelden kunne drømme om. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Såå bra. Lykke til. Dette høres ut som et bra opplegg. Jeg klarer ikke å jobbe pga psyken og ble oppmuntret nå. Kanskje jeg også skal tørre?. Trosse angsten og gi det en sjanse liksom. Heier på deg :).  

Anonymkode: b1caf...cfa

Prøv i det små og øk på etter hvert. Sett av tid til å hvile etter jobb, det skal jeg. Og jeg skal også notere meg 5 positive ting fra jobben hver dag. Du kan klare dette du og :)

Annonse

9 minutter siden, Soletti skrev:

Prøv i det små og øk på etter hvert. Sett av tid til å hvile etter jobb, det skal jeg. Og jeg skal også notere meg 5 positive ting fra jobben hver dag. Du kan klare dette du og :)

Så flinke dere er,lykke til videre,og se fremover med lyst blikk💗klem til dere 💜 

AnonymBruker
På 2.3.2018 den 2.24, Soletti skrev:

Helt plutselig hadde jeg ett par gode dager og den andre dagen, lørdag, fikk jeg spørsmål om jeg kunne tenke meg å jobbe litt. Kroppen gikk rett i forsvar, diare og verk i kroppen, angst, kløe og alt som er.  Jeg var i møte ang den jobben, 2,5 timer tok det. Hyggelig møte og arbeidsgiver var veldig åpen på å tilrettelegge for meg. 

Etter det har kløingen og angsten  forsvunnet helt.

Dette går rette veien, jobben tilrettelegger alt for meg med korte dager blå. Nå skal de ringe nav for meg og be om at jeg skal få jobbe der lønnet som vanlig 50% og aap ellers.

Jeg føler meg frisk. Hva skjedde?

Er det en liten bamse?

Anonymkode: 6b981...6f4

På 3.3.2018 den 2.08, Soletti skrev:

Angst er innbilt ja men man kan krangle mye før kroppen skjønner det..

Ny beskjed i dag. Har fått bort den vonde diagnosen, det var en missforståelse fra min side (skal aldri mere google) så jeg har "bare" en generell pf. Jeg har mase empati og er ikke manipulativ, det var jo.min store skrekk. Kjenner det er ett tak å ta tak i nå, kaste alle vonde forestillinger om meg selv og ta til meg nye. De nye er litt vonde de og men ikke så farlige å snakke om.

Dette har vert ei uke jeg sjelden kunne drømme om. 

Det var det jeg sa hele tiden :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...