Gå til innhold

Tankene spinner rundt å drepe en person

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg tenker litt vel mye på å drepe en person. Vil ikke snakke så mye om motiv. Vet ikke ha jeg skal gjøre. Om jeg skal søke hjelp, eller om jeg skal planlegge how to get away with murder. Tankene rundt å gjøre dette vokser og vokser. Jeg kan ikke leve med denne personen i livet mitt. H*n har en klo rundt meg, og jeg er alltid begrenset pga personen. Jeg orker ikke mer. Jeg hater personen. Hvis jeg kan kalle h*n en person. Mer som en ond demon, spør du meg. Jeg har forresten bp1. Vet ikke om det øker sjansen for å bli morder. 

Anonymkode: 2d0fb...3cb

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke om du brukte mye beskyttelse når du skrev dette men med drap og spesielt når det har vært et dårlig forhold med problemer og en partner dør mistenkelig så sjekker de grunndig internett historikk til gjenlevende partrtner alt er lagret, så med mindre du har brukt heftig beskyttelse når du skrev det der så er det ingen sjangs å slippe unna nå, men uansett så er det en dårlig løsning du får heller flytte unna og starte et nytt liv, dersom han truer deg får du be politiet om beskyttelse og veiledning videre

Anonymkode: 3e64c...1c8

AnonymBruker

Du bør snakke med en psykolog om dette. Mord er 100% feil løsning og føre til bare elendighet. Du skal tross alt stå til ansvar for både Gud og mennesker.Jeg har en psykisk lidelse og i perioder blir jeg mer likegyldig og fjern for mine følelser og samvittighet. ( spes pga medisiner). Så blir jeg bedre og følelsene og samvittigheten plager meg igjen. Du har kommet inn i et tankespor som du må ha hjelp til å komme ut av. Og kanskje også hjelp til å få avstand til denne personen? 

Anonymkode: 6f26b...bbd

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg tenker litt vel mye på å drepe en person. Vil ikke snakke så mye om motiv. Vet ikke ha jeg skal gjøre. Om jeg skal søke hjelp, eller om jeg skal planlegge how to get away with murder. Tankene rundt å gjøre dette vokser og vokser. Jeg kan ikke leve med denne personen i livet mitt. H*n har en klo rundt meg, og jeg er alltid begrenset pga personen. Jeg orker ikke mer. Jeg hater personen. Hvis jeg kan kalle h*n en person. Mer som en ond demon, spør du meg. Jeg har forresten bp1. Vet ikke om det øker sjansen for å bli morder. 

Du skjønner vel at med slike tanker må du søke hjelp?😳

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hva som hindrer deg i å komme deg vekk. Flytt. 

Anonymkode: 1b88a...514

Jeg skjønner hvordan du har det. Jeg hadde også en gang en person med personlighetsforstyrrelse som dedikere livet sitt til å gjøre livet mitt mest mulig problematisk. Som følge av en gammel konflikt ifm jobb. Vedkommende har mye av ansvaret for at jeg en stund hadde en psykisk lidelse.

Jeg ville aldri drept noen, men jeg var der hvor jeg tenkte på hvilke tiltak en eventuelt kunne iverksatt for at vedkommende skulle holde seg unna. Hvis noen hadde drept han, tror jeg at jeg ville feiret ganske kraftig.

Uansett er løsningen å lære seg hvordan slike mennesker skal få mindre påvirkning over livet ditt. Jeg lærte meg å se på denne fyren som en uskyldig tulling. Nå er det flere år siden han har snakket med meg. Løsningen er ikke drap. Du havner bare i fengsel og han får all sympatien.

Kjære Trådstarter

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi i DOL ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre.

Lykke til!
Ann Christin, admin

• Admin låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...