Gå til innhold

Er det virkelig mulig!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I natt våknet jeg opp og så til min forskrekkelse at sambo piller seg i nesen og spiste det.  Jeg var i svima og gjorde som ingenting og konfronterte ham i dag. Han svarer bare at «han ikke kan huske det « «eller at han må ha gjort en feil» 

synes seriøst det virker som han ikje eier skamvett i verden. Han er 40 år gammel! Nå kikker jeg på Finn.no etter leilighet!

Måtte  bare få det ut!

Anonymkode: 73b2b...273

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/441345-er-det-virkelig-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I natt våknet jeg opp og så til min forskrekkelse at sambo piller seg i nesen og spiste det.  Jeg var i svima og gjorde som ingenting og konfronterte ham i dag. Han svarer bare at «han ikke kan huske det « «eller at han må ha gjort en feil» 

synes seriøst det virker som han ikje eier skamvett i verden. Han er 40 år gammel! Nå kikker jeg på Finn.no etter leilighet!

Måtte  bare få det ut!

Jeg regner med at dette er en spøk. 

Anonymkode: 4974d...f70

AnonymBruker

Måtte  bare få det ut!

Så flott at du lar ham få slippe å ha deg i sin nærhet!

Anonymkode: 1b48d...a8d

Annonse

AnonymBruker

At han gjorde dette, eller at jeg vil gå?

At du vil gå selvfølgelig.Jeg tror fremdeles at du tuller med oss. Man kaster ikke ut en mann man elsker bare fordi han er menneskelig. Hvis dette er alvor fra din side forteller det mer om deg enn han. 

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

At du vil gå selvfølgelig.Jeg tror fremdeles at du tuller med oss. Man kaster ikke ut en mann man elsker bare fordi han er menneskelig. Hvis dette er alvor fra din side forteller det mer om deg enn han. 

Klarer bare ikke se hvordan jeg kan føle respekt for en som graver seg o nesen og spiser det i en alder av 40. Dette er bare helt uakseptabel oppførsel. Hvordan kan jeg vite at han slutter med dette. Det er jo helt unormalt å gjøre dette. 

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klarer bare ikke se hvordan jeg kan føle respekt for en som graver seg o nesen og spiser det i en alder av 40. Dette er bare helt uakseptabel oppførsel. Hvordan kan jeg vite at han slutter med dette. Det er jo helt unormalt å gjøre dette. 

Dere som svarer her må jo drive på med dette selv siden det er så forferdelig å reagere som jeg gjør

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som svarer her må jo drive på med dette selv siden det er så forferdelig å reagere som jeg gjør

tumblr_ldyv1eJud41qchh98.gif

4UiFU.gif

ContentAncientGoat-size_restricted.gif

Anonymkode: 731f3...d11

AnonymBruker

Forskning sier at 91 % av voksne mennesker piller seg i nesen i blant. Og 44% av disse har innrømmet å ha spist sin egen « busemann». 75% trodde at de var alene om dette. Man vet at dette er flaut og tabubelagt men har et avslappet forhold til det.  Bare 2 % var helt uforståelig til at noe kunne gjøre dette og reagerte med total avsky. ( fra DinSide) 

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke unormalt. Derimot er det ikke sosialt akseptert og derfor blant de ting man fortrinnsvis gjør når man er alene.

Anonymkode: 1b48d...a8d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...