Gå til innhold

har det så vondt...Vil det gå over,NHD?

Anbefalte innlegg

Gjest starnight

det gjør så vondt inni meg, veit ikke hva som skjer.... føler bare kaoset... vil jo bare at det skal gå over, men det gjør ikke det uansett hva jeg gjør... er så frustrert.. ikke meninga å syte altså, men veit ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Når vil det gå over? Håper du NHD har ett fornuftig svar på det, om det finnes noe savr da...

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Prognose - hvordan det vil gå, er det som er aller vanskeligst å uttale seg om.

Det er så utrolig mange faktorer som påvirker prognosen: diagnoser, andre personlighetstrekk, egostyrke, nettverk, kvaliteten på den behandling en mottar osv.

Generelt sett vil jeg si at de aller fleste som har en høykompetent behandler og som loyalt følger behandligsopplegget med stor egeninnstas, blir meget bedre. Men langt fra alle blir "helbredet".

Gjest starnight

Prognose - hvordan det vil gå, er det som er aller vanskeligst å uttale seg om.

Det er så utrolig mange faktorer som påvirker prognosen: diagnoser, andre personlighetstrekk, egostyrke, nettverk, kvaliteten på den behandling en mottar osv.

Generelt sett vil jeg si at de aller fleste som har en høykompetent behandler og som loyalt følger behandligsopplegget med stor egeninnstas, blir meget bedre. Men langt fra alle blir "helbredet".

Ja, jeg får hjelp, og får medisiner.. men det virker som ikke noe hjelper nå.. jeg vil at det skal bli bedre, men følelsen eter meg opp...! Jeg går heller ikke å graver meg ned i det.. vil bare at det skal gå over....

Gjest calestia

Ja, jeg får hjelp, og får medisiner.. men det virker som ikke noe hjelper nå.. jeg vil at det skal bli bedre, men følelsen eter meg opp...! Jeg går heller ikke å graver meg ned i det.. vil bare at det skal gå over....

vet...

* klemmer *

( dine råd er like gode som mine, hvis du bare ikke glemmer dem.. ; ) )

Gjest victoria

vet...

* klemmer *

Vil bare si at det har vært en stund siden jeg har vært inne på dette forumet.Grunnen til det,er fordi jeg har hatt så mye å kjempe i mot.Så jeg måtte bare ha en pause fra forumet.

På jobben går det bra,men her om dagen ble jeg så fortvilet fordi en på jobben spurte meg om jeg trengte hjelp til å omgås mennesker.Da fortalte jeg den personen at jeg har alltid vært glad i å være ute blant andre mennesker,og har aldri vært redd for mange mennesker.Jeg blir jo så fortvilet når de spør meg om slik for jeg har på følelsen at alle folk setter meg i bås.Med andre ord jeg føler at jeg ikke blir hørt på av behandlerne mine og de på jobben.

Forresten kost å "høre" fra dere igjen!

Kos fra Victoria

Annonse

Gjest victoria

vet...

* klemmer *

Vil bare si at det har vært en stund siden jeg har vært inne på dette forumet.Grunnen til det,er fordi jeg har hatt så mye å kjempe i mot.Så jeg måtte bare ha en pause fra forumet.

På jobben går det bra,men her om dagen ble jeg så fortvilet fordi en på jobben spurte meg om jeg trengte hjelp til å omgås mennesker.Da fortalte jeg den personen at jeg har alltid vært glad i å være ute blant andre mennesker,og har aldri vært redd for mange mennesker.Jeg blir jo så fortvilet når de spør meg om slik for jeg har på følelsen at alle folk setter meg i bås.Med andre ord jeg føler at jeg ikke blir hørt på av behandlerne mine og de på jobben.

Forresten kost å "høre" fra dere igjen!

Kos fra Victoria

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...