Gå til innhold

Kjære Rina min.


gulle

Anbefalte innlegg

2 år er gått. 2år uten deg.

Det er så vondt å være igjen her uten deg.

Dagen i dag er for alltid risset inn i meg.

Savnet er som en kniv i mitt hjerte.

Savnet og sorgen over alt som var og ikke ble.

Takk for hver tåre.

Takk for hvert smil.

Takk for all glede.

Takk for at du var.

Mamma savner deg uendelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest maria

Kjære gulle!

Vil bare si at jeg tenker på deg i sorgen og savnet.

Jeg tenner et lys hver kveld for barna jeg har mistet og skal tenne et lys til i kveld for Rina.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Reidun.

Alle mine tanker går til dere som i disse dager har vært to år uten deres elskede Rina.

Hvor blir tiden av, lurer jeg på?

Det går så altfor fort. Men på den annen side så har også denne tiden vært min venn. Den har dempet litt av smerten, gitt såret en svak og skjør skorpe.

Den har også dempet litt av angsten for at jeg aldri skal få oppleve gleden av å få ta med meg en frisk baby hjem fra sykehuset.

Nå er det bare 7 uker og 3 dager igjen til den drømmen forhåpentligvis går i oppfyllelese!!

Neste tirsdag har Alexander 2 års-dag.

Den 24 er det to års-dødsdag.

To år er lang og kort tid på en og samme gang.

Husk på at den lille jenta du har i magen representerer håp og glede, og jeg er sikker på at hun har mye av Rina i seg!!

Du skal se det at hun sitter i himmelen og holder en beskyttende hånd over det lille nurket, og at hun passer godt på!!

Ønsker dere alt godt, Reidun!!!!

Masse klemmer fra Line

Ps. Husk at Rina og Alexander har hverandre der oppe. De er med oss vet du!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...