Gå til innhold

Stjernestøv og dere andre: noen gode filmer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 timer siden, Mina1 skrev:

@stjernestøv, og alle dere andre: Noen gode filmer på netflix for tiden? Jeg har ikke vært på netflix på lang tid og lurer på om det er mye nye gode filmer der? :) . Del gjerne om dere vet om noen :) 

Broene i Madison County med Meryl Streep og Clint Eastwood! Så den for halvannen uke siden - ny favorittfilm! :wub::wub::wub:

Annonse

Gjest Mina1
11 timer siden, Mari- skrev:

Hva skal man med filmer, når det finnes gode serier?;)

«Rita» kom nylig med fjerde, og etter min mening, beste sesong. Hele serien ligger på Netflix. Anbefales!

Jeg så mye serier før, men har ikke tålmodighet til de lenger :) 

Gjest Mina1
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den er vel fra 1975, den første. Bra film :) Ja det var ikke happy ending. 

uffda... jeg vil ha happy ending. ;) . Men iblant så må man tåle å se ikke- happy ending og. Jeg har sett noen av filmene til haisommer tror jeg. Så en del slike filmer tidligere. Jeg liker å se sånn type film men iblant er de ganske ekle. De tennene på disse haiene, grøss....

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

uffda... jeg vil ha happy ending. ;) . Men iblant så må man tåle å se ikke- happy ending og. Jeg har sett noen av filmene til haisommer tror jeg. Så en del slike filmer tidligere. Jeg liker å se sånn type film men iblant er de ganske ekle. De tennene på disse haiene, grøss....

Den første er den beste filmen syns jeg :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...