Gå til innhold

Deponering av AD, hjelp!!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har brukt floxetin i 15 år, sluttet for et år siden og gikk over på wellbutrin 150 MG. Sluttet på de andre fordi jeg var flat og konstant trøtt og sliten. Alt virket kjempebra frem til nå. Sliter med helt sinnsykt angst for tiden, helt siden jul igrunn, har helseangst fra før og sliter med tung pust og kvelningsfornemmelser om dagen. Dette trigger angsten enormt og det føles ut som jeg skal bli gal. Jeg ser at dette er en av bivirkningene til wellbutrin. Og jeg vil egentlig bare av hele pilla. Har legetime den 11, men legen min er inkompetent og skriver helst bare ut en ny resept på nye piller. Følges ikke opp på noe vis og har aldri blitt fulgt opp heller. (Tragisk) Jeg vil gjerne av wellbutrinen NÅ, og helst i går. Jeg står på 150 MG. Kan jeg gå rett av, eller hva må jeg Evt trappe ned med? Pillene skal jo ikke deles, finnes det lavere MG? Går ikke på noen andre medisiner annet enn nexium for mage og aerius for allergi. Er takknemlig for svar. Føler meg rådløs og er livredd hver gang jeg tar wellbutrinfaenskapet nå. Har ikke vært uten AD siden jeg var 15 år så kjenner jeg er livredd for det også, det er derfor jeg har fortsatt. Angst for angsten. Men nå vet jeg faktisk ikke om det kan bli verre av og gå av. ( bortsett fra abstinenser) Det eneste jeg vet er at jeg veldig gjerne vil prøve å være uten, for å se hvem jeg egentlig er. Råd, tips? Hva som helst.. Anyone?!? :(((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442281-deponering-av-ad-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, kupton skrev:

Det triste er at du ikke fikk Wellbutrin i tillegg til fluoxetin. Det ville sannsynligvis vært det beste valget for deg.

Kan man kombinere wellbutrin med alle ssri?

trist å legge på seg og miste sexlyst, men forferdelig at den kanskje gjør angsten verre?

er fontex det samme som fluoxetin?

er det rett at den gir panikkanfall?

Anonymkode: adcdf...a02

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...