Gå til innhold

Hva skal man gjøre med barn som er notorisk kriminelle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

?

Tenker da på de 150 jyplingene som lager kaos i Oslo øst?

Jeg sier ta fra de mulighet for fremtidig statsborgerskap, dersom de ikke har fått det allerede. For dette dreier seg om innvandrergutter.

Når å bli kjørt hjem til mor og far, ikke hjelper? Hva tyr man til da? De ler politiet opp i trynet... 

Anonymkode: 7404f...061

https://www.dagsavisen.no/vi-har-alltid-hatt-denne-typen-problemer-i-oslo-helt-uavhengig-av-etnisitet-1.1141171

Anonymkode: 55ba5...b1d

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Men kanskje ikke så stor grunn for bekymring. Dette er jo grupper med sterke talsmenn og kvinner ikke minst innen helsevern.Mange innvandrere hevder seg jo meget godt innen politikk media skole og kunst og skriver bøker om sin situasjon i Norge. Alle snakker sin sak og slik må jo alle ha lov til uten å bli trakassert mobbet også i voksen alder.

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det har aldri vært vanlig at ungdommer har angrepet og jaget bort politiet. Denne artikkel er bare den sedvanlige bortforklaringen av fakta fra sosialistene.

Anonymkode: dd12f...759

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har altid hatt ungdomskriminelle, men ikke på det nivået som det er nå. Jeg har bodd i Groruddalen lenge, så jeg kjenner litt til historien til dalen vår. Og de skiller seg ut disse "nye landsmennene" sine sønner. 

Anonymkode: 7404f...061

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...