Gå til innhold

En mann som vil ha sex på andre date... er han useriøs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg håper ikke at jeg sitter her inne å gnåler over denne fyren om kort tid eller lengre tid ;) . Det må jeg forsøke å få til å unngå. Jeg ble skikkelig lei meg og møtte helt veggen sist som dere vet. Men denne gangen så håper jeg på at alt blir bedre eller går seg bedre til uansett om det tar slutt eller ikke. :). Å bli forelsket er som å få en sprøyte tilsatt noe lykkerus i armen... Og å gå derfra til å bli dumpet er ganske tøfft. Så jeg vet at jeg må tenke godt over hva jeg gjør nå. Jeg har ihvertfall fått mye komplimenter og selvtillit av denne mannen. 

Du kan ikke la en mann du knapt har møtt få så stor betydning i livet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg blir stille om dette. Skal ikke skrive mer om det. Jeg digger mannfolk tydeligvis. Hehe :D

Skriv så lite eller så mye du selv føler for altså ingen skal bestemme det :) jeg ønsker deg veldig lykke til og håper du får en fin tid fremover.  jeg skulle liksom bare så veldig ønske at du ikke la hele din selv-verdi som kvinne i om han behandler deg bra eller ikke. 

Anonymkode: 0b5f2...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
Akkurat nå, cilie skrev:

Du kan ikke la en mann du knapt har møtt få så stor betydning i livet ditt. 

Normalt sett ikke. Men jeg lever meg så inn i det han skriver til meg. Han skriver veldig mye om alt mulig som gjør at jeg blir jo en skikkelig drømmer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv så lite eller så mye du selv føler for altså ingen skal bestemme det :) jeg ønsker deg veldig lykke til og håper du får en fin tid fremover.  jeg skulle liksom bare så veldig ønske at du ikke la hele din selv-verdi som kvinne i om han behandler deg bra eller ikke. 

Anonymkode: 0b5f2...502

Takk :). Enig i det. Jeg bør ikke la noe gå på selvverdien. Det som er rart med meg og mannfolk er at de pleier å skrive så mye romantisk til meg i starten av kontakten og jeg biter helt på. Jeg må forsøke å tenke klokere enn før. Takk for gode råd :). Og egentlig så er det helt vanlig for meg i starten. Mannen virker drømmende og jeg blir helt revet med i det han skriver. Sånn typisk. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Altså motsatt av hva jeg var vant med.

Har du lest "Gutter er gutter" av Nick Hornby , eller sett filmen? Hovedpersonen (han som spilles av Hugh Grant) finner ut at det er forbausende enkelt å date alenemødre. De er så bitre over å ha blitt sviktet av barnefaren, at det er tilstrekkelig at han ikke er en drittsekk. 

Du blir veldig intenst engasjert i ting, i hvert fall slik det framstilles her: Enten temaet er sparing, eksen, å godta seg selv, akseptere å være singel eller dating, bobler du over av "peptalk". Det er ingenting galt med å være ivrig og engasjert, men det går liksom i 110 hver gang du finner noe nytt å fokusere på. Jeg lurer iblant på hvordan fordelingen er mellom fornuft og følelser hos deg, det må være slitsomt å kjøre berg-og-dalbane på heltid.

Pass på at du ikke blendes helt av at du har møtt noen som ikke er like ille som eksen. Tenk over hva du selv ønsker deg og vær tydelig på det. Det er ikke noe galt i å avklare hva man er ute etter, dere er voksne nok til det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Du er ganske dårlig til å holde beina godt plantet på bakken og blir litt bekymret på dine vegne. 

Husk at det tar lang tid å bli kjent med noen. 

Skulle du bli dumpet igjen , er det ikke nødvendigvis fordi han var useriøs, men de første månedene må du se på som en bli kjent fase. 

At han ønsker sex på andre date sier ingenting om han er seriøs eller ikke. 

Jeg hadde sex samme kveld som jeg traff x - mannen. Forholdet varte i 23 år. Min nåværende kjæreste gikk mer forsiktig frem. 

Endret av Nicklusheletida
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo allerede skrevet utallige(!!!!) innlegg om ham? 

Mener det godt altså men du store så totalt hekta du er på mannfolk. Kan du ikke forsøke å få noe anna inn i livet ditt? 

Anonymkode: 0b5f2...502

Nå er jo dette hennes tråd så la henne nå fantasere i vei her, men hun trenger ikke kuppe samtlige andre tråder slik hun har hatt en tendens til. Men i sin egen tråd må hun nå bare få holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
7 timer siden, laban skrev:

Har du lest "Gutter er gutter" av Nick Hornby , eller sett filmen? Hovedpersonen (han som spilles av Hugh Grant) finner ut at det er forbausende enkelt å date alenemødre. De er så bitre over å ha blitt sviktet av barnefaren, at det er tilstrekkelig at han ikke er en drittsekk. 

Du blir veldig intenst engasjert i ting, i hvert fall slik det framstilles her: Enten temaet er sparing, eksen, å godta seg selv, akseptere å være singel eller dating, bobler du over av "peptalk". Det er ingenting galt med å være ivrig og engasjert, men det går liksom i 110 hver gang du finner noe nytt å fokusere på. Jeg lurer iblant på hvordan fordelingen er mellom fornuft og følelser hos deg, det må være slitsomt å kjøre berg-og-dalbane på heltid.

Pass på at du ikke blendes helt av at du har møtt noen som ikke er like ille som eksen. Tenk over hva du selv ønsker deg og vær tydelig på det. Det er ikke noe galt i å avklare hva man er ute etter, dere er voksne nok til det.

 

Jepp. Jeg må forsøke å finne fornuften fremfor at følelsene tar kontrollen. 

Jeg blir veldig glad for at jeg merker at han er annerledes enn eksen min på sett og vis. Eksen min var og er en stor drittsekk. Og jeg blir glad hver gang jeg ser en mer omtenksom og varm behandling av meg enn hva han ga. 

Jeg må forsøke å se kjøligere på det. Jeg kjenner jo at følelsene hos meg blir veldig overveldende. Men han virker også veldig drømmende om meg. Og dermed så lever jeg meg helt inn i det. Men jeg skal forsøke å ta dette med en "klype salt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
44 minutter siden, Lillemus skrev:

Nå er jo dette hennes tråd så la henne nå fantasere i vei her, men hun trenger ikke kuppe samtlige andre tråder slik hun har hatt en tendens til. Men i sin egen tråd må hun nå bare få holde på.

Beklager : det har ikke vært meningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Beklager : det har ikke vært meningen. 

Periodevis har du gjort det, men glem det nå - konsentrer deg om denne nye mannen og fremtiden og start dine egne tråder om du bobler over og bare MÅ snakke om ham. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Skulle du bli dumpet igjen , er det ikke nødvendigvis fordi han var useriøs, men de første månedene må du se på som en bli kjent fase. 

Enig. Det betyr heller ikke at man ikke er "bra nok". Det betyr bare at man ikke passer sammen. Det er ganske få man virkelig passer godt sammen med, og det vet ikke det før man er ganske godt kjent.

1 time siden, Mina1 skrev:

Og jeg blir glad hver gang jeg ser en mer omtenksom og varm behandling av meg enn hva han ga. 

Får håpe det er en reelt omtenksom fyr. Jeg vil tro det er veldig viktig for at det skal bli et bra forhold for deg på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg vet at du mener mitt beste, stjernestøv :) .  Det med kjærligheten er ikke lett og man vet liksom ikke helt hvordan man skal håndtere alt. Og med tanke på tidligere erfaringer så sitter det i meg. Det kan ikke være lett å gi råd heller. For hvem sitt råd er riktig ? Jeg synes du har gode råd å gi med å forsøke å leve ut det man drømmer om. Jeg ser også at Kayla tenker at jeg må forsøke å bryte mønsteret som jeg har havnet i så mange ganger. Og at det er noe i det og. Er ikke lett å vite hva som er rett å gjøre i situasjonen. Vet dere vil meg godt. :)

Det som er problemet med å være kjøre på er kanskje at jeg kan havne i samme situasjon som tidligere igjen. Tenk om jeg om enten kort stund eller lengre stund sitter her inne å gnåler igjen over denne nye mannen som gikk ;). Huff. Håper ikke det skjer. ;)

Fyren er så pen at jeg kan nesten ikke tro at det er fakta at han liker meg.... mørkt kortklippet hår , grønne øyne.. høy og ser trent ut... Jeg kan liksom ikke tro at det er sant at han liker akkurat meg blant en haug med andre single... Så problemer mitt er at jeg er redd for at dette bare blir sex og ikke mer... Og hvis dette tar slutt så kan jeg ikke gjøre som med eksen... Altså holde meg unna hvor han ferdes. Denne fyren oppholder seg slik at jeg kommer garantert til å treffe på han uansett sikkert. ;) og det vil være ganske ubehagelig dersom han bare stikker etter sex. Mulig det er meg som er følsom ;) . Men jeg har lyst å ha sex med han hehe . Han er skikkelig tiltrekkende ...farlig tiltrekkende hehe 

Det er bra :) Det er ikke så lett å vite hva man skal skrive til deg nei,det er jo ditt liv og du bestemmer der. Og du kjenner deg best selv også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
1 time siden, Gargamel skrev:

 

Får håpe det er en reelt omtenksom fyr. Jeg vil tro det er veldig viktig for at det skal bli et bra forhold for deg på sikt.

Enig. Jeg tenker på akkurat det. Er han en omtenksom personlighetstype så er det mye lettere for at det kan bli bra. Jeg ønsker jo ikke et forhold til en som ikke er omtenksom. 

Mulig jeg er noe følsom av meg. Så jeg har mange ganger vurdert om jeg bare skal løpe unna pga det. Men jeg gir det en sjanse og hvis dette ikke funker så har jeg i det minste forsøkt. 

Forsøker å holde meg litt kjølig til det. Selv om ordene har vært store fra hans side og jeg gjengjelder jo de tilbake så skal jeg ikke legge så mye betydning i det. 

Jeg skal lære av sist. Med eksen så var det slik at vi møttes ganske mye i forhold til hvor lett han kunne slutte å bry seg om meg. Jeg følte meg tilslutt som en førstedate eller onenight av betydning. Faktisk mindre enn det. Derfor så vet jeg at følelser kan være vanskelig uansett hvor langt man har kommet i prosessen ( Altså selv etter lang kontakt).  Holde seg litt kjølig og konsentrere seg om andre viktige ting i livet er derfor veldig viktig. 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mina1
49 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra :) Det er ikke så lett å vite hva man skal skrive til deg nei,det er jo ditt liv og du bestemmer der. Og du kjenner deg best selv også :) 

Jeg synes at du kun har skrevet bra ting stjernestøv :). Jeg må våge å leve videre. Og jeg må våge å kjøre på og gå stegene fremover. Jeg må også være forsiktig med meg selv :). Kjøler meg litt ned i forhold til han. Jeg er ganske følsom og lar meg rive veldig med i ord han skriver. Jeg må forsøke å tenke : ord er bare ord ;)

Overgangen var stor fra å føle seg som en bare en stor skit etter eksen sin behandling av meg til å føle seg som noe bedre. Og da slår følelsene mine seg helt ut... fordi jeg blir så revet med og glad for å endelig kunne komme meg opp på en topp igjen. Men jeg må være forsiktig. Holde meg litt unna toppen og kjøle meg ned. Det var overgangen som var enorm stor, følelsesmessig. Gjelder å ha bakkekontakt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg synes at du kun har skrevet bra ting stjernestøv :). Jeg må våge å leve videre. Og jeg må våge å kjøre på og gå stegene fremover. Jeg må også være forsiktig med meg selv :). Kjøler meg litt ned i forhold til han. Jeg er ganske følsom og lar meg rive veldig med i ord han skriver. Jeg må forsøke å tenke : ord er bare ord ;)

Overgangen var stor fra å føle seg som en bare en stor skit etter eksen sin behandling av meg til å føle seg som noe bedre. Og da slår følelsene mine seg helt ut... fordi jeg blir så revet med og glad for å endelig kunne komme meg opp på en topp igjen. Men jeg må være forsiktig. Holde meg litt unna toppen og kjøle meg ned. Det var overgangen som var enorm stor, følelsesmessig. Gjelder å ha bakkekontakt. 

Ja det gjelder å ha bakkekontakt, det er sikkert. Men samtidig unner jeg deg å nyte det også, det fortjener du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjelder å ha bakkekontakt, det er sikkert. Men samtidig unner jeg deg å nyte det også, det fortjener du :) 

Takk stjernestøv :) . Jeg velger å være litt kjølig til det og bruke fornuften fremfor å lytte til følelsene. Det er viktig med tanke på mine erfaringer. Jeg kjenner en redsel for å bli forlatt hele tiden men det er pga erfaringene , men jeg tenker at hvis jeg blir plutselig forlatt og hvis mannfolk mener at andre damer er så mye bedre enn meg så får de bare stikke ;). Jeg vil ikke ha slike mannfolk. 

Jeg passer godt på at kontakten går begge veier. Jeg vil ikke være for ivrig. En bra kontakt mellom to mennesker går begge veier :). 

Vet du ønsker meg godt stjernestøv. Og jeg ønsker deg alt bra  :). Vi lever bare en gang og det er viktig å nyte livet. Og å våge å leve og gjøre det en liker  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
17 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk stjernestøv :) . Jeg velger å være litt kjølig til det og bruke fornuften fremfor å lytte til følelsene. Det er viktig med tanke på mine erfaringer. Jeg kjenner en redsel for å bli forlatt hele tiden men det er pga erfaringene , men jeg tenker at hvis jeg blir plutselig forlatt og hvis mannfolk mener at andre damer er så mye bedre enn meg så får de bare stikke ;). Jeg vil ikke ha slike mannfolk. 

Jeg passer godt på at kontakten går begge veier. Jeg vil ikke være for ivrig. En bra kontakt mellom to mennesker går begge veier :). 

Vet du ønsker meg godt stjernestøv. Og jeg ønsker deg alt bra  :). Vi lever bare en gang og det er viktig å nyte livet. Og å våge å leve og gjøre det en liker  

Ok, det høres bra ut og virker som du har kontroll :) Du får tenke sånn ja, du vil jo ikke ha en mann som vil ha andre damer. Det må være bare deg og det fortjener du etter alt du har vært gjennom :) 

Nja, tror vi lever flere ganger jeg da, men dette livet lever vi nå. Må gjøre det beste ut av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
21 timer siden, stjernestøv skrev:

Ok, det høres bra ut og virker som du har kontroll :) Du får tenke sånn ja, du vil jo ikke ha en mann som vil ha andre damer. Det må være bare deg og det fortjener du etter alt du har vært gjennom :) 

Nja, tror vi lever flere ganger jeg da, men dette livet lever vi nå. Må gjøre det beste ut av det :) 

Det er sant stjernestøv. :). En mann som ikke ser på meg som god nok får bare dra. For da bidrar han egentlig bare med å gjøre meg en tjeneste. Jeg ønsker å bruke tid på de som fortjener meg. For å ha meg i livet sitt så må de gjøre seg fortjent til det. Ellers er det rett ut. 

Jeg gjorde en tabbe tidligere som jeg aldri vil gjøre igjen. Og det er å forsøke å få eksen i tale når han ikke ville prate om noe som helst. Slike forsøk skal jeg ikke gjøre igjen. Hvis en mann ikke ser min godhet og hvor bra jeg er som menneske så får han like godt gå :)

Jeg har hatt det ganske tøfft etter det bruddet du vet. Jeg har lidd i 2 år etter det men er på vei til å bli bra. Jeg føler at jeg er over det. Fordi jeg føler at vedkommende ikke er noe å ha med den adferden han beviste. Egentlig en herlig følelse :) . Selv om jeg har lidd mye av det. Nå føler jeg ingen tiltrekning til han lenger..  ingen bånd. Alt er bedre :). En egoistisk drittsekk som kun tenker på seg selv er ikke et tap. Den ser jeg nå. Og det gir meg en velfølelse. 

Takk stjernestøv :). Både du og jeg fortjener det beste i livet. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Mina1 skrev:

Det er sant stjernestøv. :). En mann som ikke ser på meg som god nok får bare dra. For da bidrar han egentlig bare med å gjøre meg en tjeneste. Jeg ønsker å bruke tid på de som fortjener meg. For å ha meg i livet sitt så må de gjøre seg fortjent til det. Ellers er det rett ut. 

Jeg gjorde en tabbe tidligere som jeg aldri vil gjøre igjen. Og det er å forsøke å få eksen i tale når han ikke ville prate om noe som helst. Slike forsøk skal jeg ikke gjøre igjen. Hvis en mann ikke ser min godhet og hvor bra jeg er som menneske så får han like godt gå :)

Jeg har hatt det ganske tøfft etter det bruddet du vet. Jeg har lidd i 2 år etter det men er på vei til å bli bra. Jeg føler at jeg er over det. Fordi jeg føler at vedkommende ikke er noe å ha med den adferden han beviste. Egentlig en herlig følelse :) . Selv om jeg har lidd mye av det. Nå føler jeg ingen tiltrekning til han lenger..  ingen bånd. Alt er bedre :). En egoistisk drittsekk som kun tenker på seg selv er ikke et tap. Den ser jeg nå. Og det gir meg en velfølelse. 

Takk stjernestøv :). Både du og jeg fortjener det beste i livet. 

Det er godt du er over det siste bruddet, det var nå godt å høre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er godt du er over det siste bruddet, det var nå godt å høre :) 

Jeg er over det. Det er kun såret som sitter igjen. Altså dårlig selvtillit, og dårlig tro på kjærligheten. Men ellers så ser jeg at han ikke er verdt noe som helst. Med den adferden han har bevist, så har han bevist at han ikke var noe som helst å gråte over. Jeg skal faktisk være glad for at jeg er kvitt en slik type mann. Og ta det som en seier :). Å forsøke å få en verdig avslutning med en fyr som bare hadde dårlige ord å si til meg tilslutt, er ingen vits. Jeg ser det nå. Når han skulle være så sur og vanskelig så skal jeg være glad for at han beviste det. Null tap :) . Kommer til å holde meg langt unna en slik drama-king som det der.  En bra mann for meg ville handlet anderledes. 

Jeg vil bare ikke gå på samme type smell igjen. Nå skriver nye daten at han ønsker å hente meg fra jobben. Her må jeg være klar å sette grenser for hva som er okey eller ikke. Jeg må ikke miste kontakten med meg selv igjen. Jeg holder på å tenke på den saken, for egentlig så har jeg et ønske å gå hjem å stelle meg litt først, og jeg er redd for at han kommer troppende inn på jobben, og det er ikke noe behagelig når vi knappt kjenner hveandre. Så jeg holder på å vurdere hva jeg skal gjøre med den saken. Jeg foreslo at han kunne hente meg hjemme hos meg, men han insisterte bestemt på at han ville hente meg på jobb...Men her må jeg tenke over hva som er rett for meg. Viktig å lære av sist, og se verdien i seg selv, og sette grenser.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...