Gå til innhold

Tenåring og 17 Mai

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en gutt som går 1 året på videregående. Jeg spurte om han hadde planer 17 Mai. Han svarte at han skal spise frokost sammens noen gutter fra klassen og etterpå skal han møte noen fra fotballaget og dra ut å spise middag. Jeg og småsøsknene skal spise middag etter vi har vært i byen og så skal til skolen. Hadde håpet han ville spise middag med oss. Men jeg må nok innse at han begynner å bli voksen 🤗

Anonymkode: cba6c...bb2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442415-ten%C3%A5ring-og-17-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han svarte at han skal spise frokost sammens noen gutter fra klassen og etterpå skal han møte noen fra fotballaget og dra ut å spise middag.

Det høres veldig typisk ut for en gutt i den alderen, det var vel for 2-3 år siden at sønnen min begynte å feire dagen på samme måte. Han er russ i år.

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde håpet han ville spise middag med oss. Men jeg må nok innse at han begynner å bli voksen 🤗

Det stemmer ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...