Jente 16 Skrevet 19. mai 2018 Del Skrevet 19. mai 2018 Du, dette går HELT fint! selv om det er veiedag på mandag så betyr ikke det at du ikke kan si hva som har skjedd. Alle sprekker, det er sånn det er. Til og med jeg sprakk, i DAG a alle dager... Jeg har hatt ett helt ENORMT fokus på vekt tap. og jeg klarte en gang og gå ned 5 kilo i løpet av en uke bare vet og ta meg noen turer i blant, selv om jeg ikke hadde planer om og gå ned i vekt da. jeg bare var mye ute med venner, i byen og opp på fjellet, og koste meg. Jeg gikk til og med og kjøpte sånn sjokolade kaffe, og 2 kookies på en kaffe bar. selv om jeg hadde hatt noen nokk så normale middager i tillegg de dagene. men i dag, sprakk jeg. jeg spisste 2 is, en pakke med kips, en pakke med m, og noen pavlovakakestykker. Men trust me, jeg har gått ned nesten 30 kg på nesten 2 år nå. selv om jeg har sprokke flere ganger, men ikke like mye... og ett tips til og gå litt fort ned i kilo, er og DRIKKE MYE VANN, få nokk proteiner. Dele opp porsjoner, ikke ha brus, sukker, stivelse eller usunt fett. Kutt alt sånnt ut, så er du nede igjen på den vekten du var på til helgen igjen, eller kanskje mindre. Men ett tips, Ikke tenk for mye på og ikke ha sukker. fordi da kommer du deffinnitivt til og gi opp... trust me....jeg har vert på 82kg til 74 til 65 til 63 og nå er jeg tilbake på 67kg....ikke gøyt nei...men det tipset for og ikke sprekke like lett....er og ha EN ting om lørdagene før kl 18:00 kansje is eller sjokolade eller noe som fyller behovene dine...Og KOS DEG GJENNOM DENNE FORRANDRINGEN! IKKE STRESS SÅNN<3<3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 13 timer siden, Jente 16 skrev: Du, dette går HELT fint! selv om det er veiedag på mandag så betyr ikke det at du ikke kan si hva som har skjedd. Alle sprekker, det er sånn det er. Til og med jeg sprakk, i DAG a alle dager... Jeg har hatt ett helt ENORMT fokus på vekt tap. og jeg klarte en gang og gå ned 5 kilo i løpet av en uke bare vet og ta meg noen turer i blant, selv om jeg ikke hadde planer om og gå ned i vekt da. jeg bare var mye ute med venner, i byen og opp på fjellet, og koste meg. Jeg gikk til og med og kjøpte sånn sjokolade kaffe, og 2 kookies på en kaffe bar. selv om jeg hadde hatt noen nokk så normale middager i tillegg de dagene. men i dag, sprakk jeg. jeg spisste 2 is, en pakke med kips, en pakke med m, og noen pavlovakakestykker. Men trust me, jeg har gått ned nesten 30 kg på nesten 2 år nå. selv om jeg har sprokke flere ganger, men ikke like mye... og ett tips til og gå litt fort ned i kilo, er og DRIKKE MYE VANN, få nokk proteiner. Dele opp porsjoner, ikke ha brus, sukker, stivelse eller usunt fett. Kutt alt sånnt ut, så er du nede igjen på den vekten du var på til helgen igjen, eller kanskje mindre. Men ett tips, Ikke tenk for mye på og ikke ha sukker. fordi da kommer du deffinnitivt til og gi opp... trust me....jeg har vert på 82kg til 74 til 65 til 63 og nå er jeg tilbake på 67kg....ikke gøyt nei...men det tipset for og ikke sprekke like lett....er og ha EN ting om lørdagene før kl 18:00 kansje is eller sjokolade eller noe som fyller behovene dine...Og KOS DEG GJENNOM DENNE FORRANDRINGEN! IKKE STRESS SÅNN<3<3 Veide meg i dag og hadde gått opp to kilo, nå må jeg bruke to uker på å gå de ned igjen. Lett opp, vanskelig ned. Men nå er det nok og det var ikke verdt det, får tenke det til en annen gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente 16 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 17 minutes ago, stjernestøv said: Veide meg i dag og hadde gått opp to kilo, nå må jeg bruke to uker på å gå de ned igjen. Lett opp, vanskelig ned. Men nå er det nok og det var ikke verdt det, får tenke det til en annen gang. det tar ikke 2 uker og gå ned 2 kilo.....jeg pleier for det meste og gå ned opp til 3 kg i uken med den rette livsstilen/dietten, men ok...alle sin kropp er forskjellig. Jeg ville bare gi deg motivasjon. Pluss, jeg klarte og gå opp 3 kg siden i gård...sååå jaja. Jeg får bare gå mye, drikke mye vann, spise mye proteiner, og lage mealprepp. Så er jeg tilbake i sporet innen helgen igjen. Men du...du må ikke tenke så negativt om dette....husk på at den eneste som stopper deg fra og gå ned i vekt er deg selv...så prøv og fikse det litt først. og jeg er lei meg visst jeg har gjort dette verre for deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 1 minutt siden, Jente 16 skrev: det tar ikke 2 uker og gå ned 2 kilo.....jeg pleier for det meste og gå ned opp til 3 kg i uken med den rette livsstilen/dietten, men ok...alle sin kropp er forskjellig. Jeg ville bare gi deg motivasjon. Pluss, jeg klarte og gå opp 3 kg siden i gård...sååå jaja. Jeg får bare gå mye, drikke mye vann, spise mye proteiner, og lage mealprepp. Så er jeg tilbake i sporet innen helgen igjen. Men du...du må ikke tenke så negativt om dette....husk på at den eneste som stopper deg fra og gå ned i vekt er deg selv...så prøv og fikse det litt først. og jeg er lei meg visst jeg har gjort dette verre for deg Nei du har da ikke gjort det verre for meg på noen måte Jeg kan bare veldig lett gå mye opp i vekt, og det er vanskeligere å gå ned. Det tar en stund det for meg. Klarer ikke gå ned 3 kilo i uken, hva lever man må da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente 16 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 1 minute ago, stjernestøv said: Nei du har da ikke gjort det verre for meg på noen måte Jeg kan bare veldig lett gå mye opp i vekt, og det er vanskeligere å gå ned. Det tar en stund det for meg. Klarer ikke gå ned 3 kilo i uken, hva lever man må da? Det som hjalp meg mest var og ha en bannan til frokost, en porsjon med havregrynsgrøt (Uten sukker) med litt blåbær og noen druer til for og gi den søte smaken til grøten. også lage deg noen mealprep middager som består av: Kylling fillet, brokkoli, sunn ris/fullkorns couscous og noe varm drikke, uten dukker. Alt med sukker, usunt fett, mye kcal skal vekk. Om du bruker litt tid på nettet kan du finne UTROLIG mange erstattninger til alt...Men prøv denne uken og bare tenk at du skal jobbe hardt denne uken fra i dag, akkuratt nå så skal du lage deg ett mål som du kan tro på selv, så skal du ta deg en tur. (Anbefaler og gå etter en stegteller, og lag måle ditt til 15000 skitt i løpet a en dag. og se hvor nermt du kommer 15000, jeg klarer ikke 15000 men kanskje du gjør det. Og igjen, ha det gøyt og ikke stress, og fortell hun eller hann som veier deg din egentlige vekt, fordi det du veier nå er bare kortvarig. Siden det skjedde på en kort perriode, så må du huske at vann renser kroppen, og det er akkuratt det du må gjøre i denne perrioden, rense kroppen fra all den giften fra sukkeret som du har spist. Og ikke tenk at du er alleine om dette, jeg skal gjennom samme tingen, så LYKKE TIL 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 2 minutter siden, Jente 16 skrev: Det som hjalp meg mest var og ha en bannan til frokost, en porsjon med havregrynsgrøt (Uten sukker) med litt blåbær og noen druer til for og gi den søte smaken til grøten. også lage deg noen mealprep middager som består av: Kylling fillet, brokkoli, sunn ris/fullkorns couscous og noe varm drikke, uten dukker. Alt med sukker, usunt fett, mye kcal skal vekk. Om du bruker litt tid på nettet kan du finne UTROLIG mange erstattninger til alt...Men prøv denne uken og bare tenk at du skal jobbe hardt denne uken fra i dag, akkuratt nå så skal du lage deg ett mål som du kan tro på selv, så skal du ta deg en tur. (Anbefaler og gå etter en stegteller, og lag måle ditt til 15000 skitt i løpet a en dag. og se hvor nermt du kommer 15000, jeg klarer ikke 15000 men kanskje du gjør det. Og igjen, ha det gøyt og ikke stress, og fortell hun eller hann som veier deg din egentlige vekt, fordi det du veier nå er bare kortvarig. Siden det skjedde på en kort perriode, så må du huske at vann renser kroppen, og det er akkuratt det du må gjøre i denne perrioden, rense kroppen fra all den giften fra sukkeret som du har spist. Og ikke tenk at du er alleine om dette, jeg skal gjennom samme tingen, så LYKKE TIL Jo takk og lykke til videre du også Jeg ligger på under 1300 kalorier om dagen, så burde gå ned litt da. Men jeg har ikke vært så aktiv da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente 16 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 13 minutes ago, stjernestøv said: Nei du har da ikke gjort det verre for meg på noen måte Jeg kan bare veldig lett gå mye opp i vekt, og det er vanskeligere å gå ned. Det tar en stund det for meg. Klarer ikke gå ned 3 kilo i uken, hva lever man må da? og visst du trenger en sånn fort fiks, så vill jeg VIRKELIIIIG anbefale www.skinnymint.com sine teer. Jeg gikk ned enormt mye med de og jeg elsker de. jeg bestillte en ny pakke på 28 dager igjen siden jeg vill ned på min goal vekt til 1juli. Men ja jeg vet den er dyr, så du får se selv. dette var noe jeg brukte i en perriode før, og ja jeg vet att ikke alle er innpå sånne ting som dette, men jeg ville prøve en gang siden jeg såg at de hadde salg, og nå eeeeelsker jeg det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 1 minutt siden, Jente 16 skrev: og visst du trenger en sånn fort fiks, så vill jeg VIRKELIIIIG anbefale www.skinnymint.com sine teer. Jeg gikk ned enormt mye med de og jeg elsker de. jeg bestillte en ny pakke på 28 dager igjen siden jeg vill ned på min goal vekt til 1juli. Men ja jeg vet den er dyr, så du får se selv. dette var noe jeg brukte i en perriode før, og ja jeg vet att ikke alle er innpå sånne ting som dette, men jeg ville prøve en gang siden jeg såg at de hadde salg, og nå eeeeelsker jeg det. Ok. Mulig jeg må prøve sånn te. Får jo så mye e.post om piller og alt mulig, men det har jeg ikke tro på. Har prøvd før, det beste er å spise lite og ofte tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente 16 Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 1 minute ago, stjernestøv said: Ok. Mulig jeg må prøve sånn te. Får jo så mye e.post om piller og alt mulig, men det har jeg ikke tro på. Har prøvd før, det beste er å spise lite og ofte tror jeg. Piller tror heller ikke jeg på. Jeg og har prøvd, men ingen ting har funket. og riktig, spise lite og ofte er det beste. og hold deg på denn derre under 1300kcal i løpet av en dag og gå litt turer, så er du tilbake skal du se . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 20. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2018 1 minutt siden, Jente 16 skrev: Piller tror heller ikke jeg på. Jeg og har prøvd, men ingen ting har funket. og riktig, spise lite og ofte er det beste. og hold deg på denn derre under 1300kcal i løpet av en dag og gå litt turer, så er du tilbake skal du se . Ja får satse på det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442454-jeg-sprakk/page/2/#findComment-3850477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.