Gå til innhold

Hvordan har lørdagen vært?


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Hva har dere gjort i dag?

Jeg våknet litt over ni, og halvannen time seinere dro 14 åringen og jeg på ridetur. Det var så nydelig i skogen! Fuglesang, sol, skygge, bekkeklukk, rolige trygge hester og godt humør. Herlig!

Så handlet vi mat for pinsen, var hjemom og hentet 17-åringen og dro ut til mine foreldres hus ved sjøen. Nydelig vær, fikk pratet med flere slektninger og planlagt litt praktisk arbeid som må gjøres. 

Vel hjemme grillet vi for første gang i år 😊 Minstejenta er dratt på overnatting hos ei venninne, mens hun eldste og jeg skal være hjemme. Håper vi finner en fin film vi kan se sammen ❤

Gutta er bortreist.  Deilig med sommerferiefølelse, soling og varme i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mina1
3 minutter siden, påskelilje skrev:

Hva har dere gjort i dag?

Jeg våknet litt over ni, og halvannen time seinere dro 14 åringen og jeg på ridetur. Det var så nydelig i skogen! Fuglesang, sol, skygge, bekkeklukk, rolige trygge hester og godt humør. Herlig!

Så handlet vi mat for pinsen, var hjemom og hentet 17-åringen og dro ut til mine foreldres hus ved sjøen. Nydelig vær, fikk pratet med flere slektninger og planlagt litt praktisk arbeid som må gjøres. 

Vel hjemme grillet vi for første gang i år 😊 Minstejenta er dratt på overnatting hos ei venninne, mens hun eldste og jeg skal være hjemme. Håper vi finner en fin film vi kan se sammen ❤

Gutta er bortreist.  Deilig med sommerferiefølelse, soling og varme i mai!

Høres fantastisk ut. Jeg har hatt en veldig romantisk og fin lørdag ;) <3 . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på korfestival i utlandet og har hatt en innholdsrik lørdag. Dagen startet kl.0600, så nå synes jeg det er greit at den går mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdagen har gått ganske så greit. Har hjulpet min gamle mor idag med bla handling. Heldigvis fant jeg ut at butikken stengte tidlig, så vi rakk heldigvis den. Ellers har kvelden gått med til å se på tv og å snakke med en venninne. Nå er det snart natta for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort så mye i dag. Gikk til Gaustatoppen i går, og var egentlig ganske sliten etter 17. mai. Minstemann vekte meg kl 9. Gikk en times tid i skogen på dagen. Det var altfor varmt. Så hentet jeg en pakke på posten, og i butikken der var det altfor mye folk som skravlet høyt, så var bare å komme seg ut fortest mulig. Så måtte jeg klippe gress. Så gjorde jeg ingenting i et par timer, før middag og en times tur til i skogen. Gutta herja litt i hagen før vi gikk inn for en halv times tid siden. Nå sover de og jeg ligger på sofaen og slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg gikk fra singel til å få status "forhold" på lørdagen ;) .Hadde en perfekt dag! :D 

Oioioi 😊 Gratulerer! Det var hyggelig å høre!

Jeg har surret på mobilen i senga aaaaaltfor lenge nå. Nå skal jeg opp og ut i hagen. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
11 timer siden, emilie321 skrev:

Lørdagen har gått ganske så greit. Har hjulpet min gamle mor idag med bla handling. Heldigvis fant jeg ut at butikken stengte tidlig, så vi rakk heldigvis den. Ellers har kvelden gått med til å se på tv og å snakke med en venninne. Nå er det snart natta for meg.

Dattera og jeg så en koselig romantisk fransk film og så satte hun på serien Blank for å vise meg hva hun så på. Det endte med at jeg så lenge på den og til slutt sovnet på sofaen mens hun var på rommet, og så kom hun og vekket meg og fikk meg i seng :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
13 timer siden, laban skrev:

Jeg er på korfestival i utlandet og har hatt en innholdsrik lørdag. Dagen startet kl.0600, så nå synes jeg det er greit at den går mot slutten.

Å, så gøy!!!! Hva slags festival er det? Det hadde vært gøy å være med på! Bør forredten legge inn en øveøkt på sangene til sommerkonserten! Ikke så lenge til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
5 minutter siden, påskelilje skrev:

Oioioi 😊 Gratulerer! Det var hyggelig å høre!

Jeg har surret på mobilen i senga aaaaaltfor lenge nå. Nå skal jeg opp og ut i hagen. Ha en fin dag!

Takk :) . Jeg vet at det går litt fort i svingene. Men jeg synes det er like greit. I like it!  :wub::wub::wub:. . Hadde aldri trodd at jeg kom til å forelske meg igjen. Men det skjedde. Og jeg er overlykkelig over å ha truffet denne mannen. Eneste jeg må gjøre er å passe på meg selv opp i dette ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Hadde besøk av barn og barnebarn og vi grillet og koste oss i sola, koselig men ikke bra for vekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hadde besøk av barn og barnebarn og vi grillet og koste oss i sola, koselig men ikke bra for vekta. 

Koselig med besøk med familie <3. Du er heldig som har barn og barnebarn. Jeg føler meg utrolig heldig selv. Største som har hendt meg er barna. <3 . De har alltid vært der for meg i både gode og vonde stunder. Og de har gjort vonde dager til gode minner og positive dager.. Mest fantastiske i livet mitt : barna!. Number one in my life!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Mina1 skrev:

Koselig med besøk med familie <3. Du er heldig som har barn og barnebarn. Jeg føler meg utrolig heldig selv. Største som har hendt meg er barna. <3 . De har alltid vært der for meg i både gode og vonde stunder. Og de har gjort vonde dager til gode minner og positive dager.. Mest fantastiske i livet mitt : barna!. Number one in my life!. 

Ja det er sant, mange gleder med dem <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant, mange gleder med dem <3 

Det er det. Barna har alltid vært der .. og jeg har så utrolig mange herlige minner med dem.... Vi har hatt noen fantastiske ferier sammen og opplevelser som har vært helt utrolig spesielle. Barna er livet mitt. De er hjertet og sjelen. 

Jeg tror du er veldig flink å prioritere familien og barna og barnebarn... Du virker som et så enestående fantastisk menneske stjernestøv <3 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er det. Barna har alltid vært der .. og jeg har så utrolig mange herlige minner med dem.... Vi har hatt noen fantastiske ferier sammen og opplevelser som har vært helt utrolig spesielle. Barna er livet mitt. De er hjertet og sjelen. 

Jeg tror du er veldig flink å prioritere familien og barna og barnebarn... Du virker som et så enestående fantastisk menneske stjernestøv <3 

 

Å du må ikke si sånt, men takk i likeså :) 

Ja barna står meg nærmest her også,de er gull verdt <3 Har masse gode minner jeg også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg har ryddet i saker og greier og fant en lenge forsvunnet fjernkontroll som jeg ble litt glad over og som kanskje noen andre trenger til noe.  Fortsetter rydding og vasking i skuffer og skap i dag. Veldig greit å kunne drive med litt etter siste dag på antibiotika i forgårs. Også veldig glad for knallværet. Været legger eller ofte beskrankninger på så mye.

Det bor en stor samler i mange av oss tror jeg. Skal slutte med å samle saker og greier i hauger og lader. Ingenting er gratis for noen i dag og ikke så lett å frakte bort når man ikke kjører bil selv. Mye ansvar å ha masse greier også og ikke bra for de som er så snille å hjelper med tunge løft og slit og sliping . Forstår ikke hvorfor folk ikke bare har noen lette sånne saccosekker el.l. Men jeg tror mange tenker seg hundre ganger om før de anskaffer svære greiene i dag av miljøhensyn og så mye tror jeg. Husker en eldre dame som bodde i en gård jeg bodde som fikk brutt opp boden sin med vinterklær og alt. Bare Kjempekjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Livet består stort sett av lutter pine kjedligheter fra ende til annen synes jeg uansett røde eller hvite dager. Lurer på om jeg noengang blir upsykotisk.

Veldig hyggelig å høre at dere hadde fin lørdag. Våren bare nydelig tid med skarpe farger. Hørte gode nyheter om klimaregnskapet også fra Englad. I 2017 hadde de sin første kullfrie dag og har ikke sluppet ut så lite CO2 på langt over hundre år. Ante ikke de var kommet så langt. Lurer på om mange har måtte frosse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
6 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg gikk fra singel til å få status "forhold" på lørdagen ;) .Hadde en perfekt dag! :D 

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mina1
29 minutter siden, Gargamel skrev:

Gratulerer!

Takk :D . Vi får se hvor lenge dette varer., men jeg håper og følger "hjertet" mitt, og  forsøker :wub:. Vet jo aldri om han bare plutselig finner på å dumpe meg. Men jeg får håpe at han står for alt han sier, og at han fortsetter å like meg ;) . 

Han er den peneste mannen jeg har hatt! .Jo pappa til barna mine er også pen. Men utenom han. Er helt over eksen min. Forstår ikke hvorfor jeg var så lei meg over han lenger. Nå må jeg heller nesten le av det. Forstår det ikke!. Nei hehe!!!!! Forstår ikke det! Tror man kan bli blind noen ganger. Herlig følelse, uansett hvordan dette går!. I am happy!

Så hvis dette ender slik som dette, så endte "filmen" min lykkelig!. Alle tårene og alt strevet var verdt det!, 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...