Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare en av de mange fortapte sjelene som svever vektløst rundt i det svarte verdensrommet. En av de fortapte sjelene som er gitt opp....for lenge siden. Jeg svever ....uten mål og mening.

Som en ødelagt satelitt som er gått ut av bane og overlatt til seg selv....i det svarte verdensrommet...

Overlatt til tilfeldigheter og ingenting......

Gjest uten nick i natt
Skrevet

I livet, i mulighetene, i menneskene som vil deg vel.

Sakte men sikkert vil du da ta tilbake den kontrollen du har mistet over livet ditt.

Du vil klare det, -jeg tror på deg.

Varm klem

Gjest endaenfortaptsjel
Skrevet

Sender deg forsiktig en klem,sender du tilbake.....................?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er du selv som skal styre livet ditt. Du skal ikke la deg selv drive rundt uten styring.

Alle har muligheter til å ta kontroll over sitt eget liv.

Skrevet

kjære tsofia

Du er ingen fortapt sjel, du er en kjempetrivelig jente. Du snakket med meg på chatten en natt. Kjempetrivelig var det.

Prøv å ta styringen over livet ditt, gå tur med hunden, og verdsett de små tinga i hverdagen. Ikke sett for store mål. Både du og jeg er altfor ung til å gi opp. Livet har både mål og mening, selv om det enkelte dager ikke føles sånn. Stå på tsofia :-)

Skrevet

Sender deg forsiktig en klem,sender du tilbake.....................?

Ja her skal du og alle andre fortapte sjeler få en stor klem fra meg.

Gjest Dr Vås
Skrevet

Det er du selv som skal styre livet ditt. Du skal ikke la deg selv drive rundt uten styring.

Alle har muligheter til å ta kontroll over sitt eget liv.

Er også fortapt.

Kanskje vi kunne opprettet en egen forening?

*er i gang med å formulere foreningens målsettinger*

*melder seg som nestleder og sekretær*

Skrevet

Er også fortapt.

Det var vel ironi dette da Dr Vås. Litt vondt men du knekker ikke meg.

Skrevet

Er også fortapt.

Unnskyld Dr Vås..er på høgget for ingenting..velkommen til klubben..trodde d var litt ironi..og kanskje d var det også..kanskje du synest innlegget mitt var et syteilegg...velcome til å mene det...alt har flere sider :-))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...