Gå til innhold

Kan man be om andre behandlere ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har selv hatt mye kontakt med fastlege, DPS og NAV. Det var en svært vanskelig tid og de opplevde meg da jeg var psykisk dårlig og sårbar. De kjenner til all min « galskap» for å si det sånn. Nå skal jeg følge min datter til møter der min fastlege og NAV er til stede. Dessuten skal jeg følge henne til DPS . Dette vekker angst og sterkt ubehag hos meg. Jeg tror ikke jeg ville klare å møte de samme behandlere som jeg har hatt selv. Jeg kan nå se et NAV-skilt uten å bli dårlig men alt ved DPSen er angstfremkallende. Jeg vet at jeg er mye bedre nå og at jeg vil alltid stille opp som mor men dette er likevel veldig vanskelig. Kan jeg spørre om min datter kan få andre behandlere enn meg ?. Hvordan skal jeg forholde meg til dette egentlig?. 

Anonymkode: d8d6d...4ae

Skrevet

Hvor gammel er datteren din? I og med at det er på DPS så er hun vel voksen?  Da ville jeg tro at det eventuelt var datteren din som måtte be om dette.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, emilie321 skrev:

Hvor gammel er datteren din? I og med at det er på DPS så er hun vel voksen?  Da ville jeg tro at det eventuelt var datteren din som måtte be om dette.

Hun er 18 år og har en diagnose som gjør at man ønsker meg til stede. 

Skrevet

Så fremt det overhode er mulig, vil datteren få en annen behandler enn deg. Det er vanlig prosedyre.

Skrevet

Jeg vet ikke om du kan be om en annen behandler, men skjønner at du synes situasjonen er vanskelig. Synes det er flott at du stiller opp for datteren din.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, kupton skrev:

Så fremt det overhode er mulig, vil datteren få en annen behandler enn deg. Det er vanlig prosedyre.

Det var godt å høre. 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg vet ikke om du kan be om en annen behandler, men skjønner at du synes situasjonen er vanskelig. Synes det er flott at du stiller opp for datteren din.

Takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...