Gå til innhold

Finner ikke PUK koden til mobilen ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Hva gjør man når man ikke finner PUK koden til mobilen.. Og jeg kommer meg ikke inn på mobilen? Noen som vet? 

Finnes kanskje på Min sider hos teleoperatøren?

https://www.online.no/mobiltips/slik-finner-du-puk-koden-paa-mine-sider.jsp

Anonymkode: c5935...19c

Annonse

Annonse

Gjest Mina1
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er amerikansk thriller, var litt spennende :) 

Stjernestøv :) : den må jeg se. Takk for tips. Vet du om flere gode filmer som jeg kan se? Jeg har ikke vært på netflix på ca 2 måneder tror jeg... Men jeg ønsker å se en film snart. Er så koselig. Skal se den filmen du ga tips om <3 .Takk!!!!

stjernestøv
8 minutter siden, Mina1 skrev:

Stjernestøv :) : den må jeg se. Takk for tips. Vet du om flere gode filmer som jeg kan se? Jeg har ikke vært på netflix på ca 2 måneder tror jeg... Men jeg ønsker å se en film snart. Er så koselig. Skal se den filmen du ga tips om <3 .Takk!!!!

Bare hyggelig :) Nei har ikke tips om flere bra filmer, tror jeg har sett det meste. Da må det bli serier :) 

Gjest Mina1
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare hyggelig :) Nei har ikke tips om flere bra filmer, tror jeg har sett det meste. Da må det bli serier :) 

Jeg har sett det meste og. Men den filmen du tipset om har jeg ikke sett :) . Det blir spennende!. Håper det kommer flere gode filmer snart. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...