Gå til innhold

Hvorfor svinger det slik ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg kunne være så bra i går men så langt nede i dag?. I går nøt jeg solen, syntes livet var ok og kunne planlegge litt fremover. I dag har jeg bare følt på en tung smerte i brystet og klarer ikke se noe vits i å leve. Har en del slike dager innimellom men ikke hver dag lenger. Jeg prøver bare å forstå hvorfor det er slik?. Er det noe jeg har tenkt nesten uten å vite det?. Er det fordi det er små ting og forandringer i løpet av dagen som påvirker meg?. Er det fordi jeg ikke har hatt noe spes å fokusere på i dag som gjør at jeg blir mer bevisst hva jeg føler og tenker?.  Hvorfor svinger det slik?. Er så sliten av dette. 

Anonymkode: 90e09...496

stjernestøv
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg kunne være så bra i går men så langt nede i dag?. I går nøt jeg solen, syntes livet var ok og kunne planlegge litt fremover. I dag har jeg bare følt på en tung smerte i brystet og klarer ikke se noe vits i å leve. Har en del slike dager innimellom men ikke hver dag lenger. Jeg prøver bare å forstå hvorfor det er slik?. Er det noe jeg har tenkt nesten uten å vite det?. Er det fordi det er små ting og forandringer i løpet av dagen som påvirker meg?. Er det fordi jeg ikke har hatt noe spes å fokusere på i dag som gjør at jeg blir mer bevisst hva jeg føler og tenker?.  Hvorfor svinger det slik?. Er så sliten av dette. 

Anonymkode: 90e09...496

Det svinger sånn her og. Men nå har jeg vært rar i hodet to dager på rad, det kommer og går i løpet av dagen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...