AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 Hvorfor er bipolar 2 mer dødelig enn bipolar 1? Anonymkode: b55fe...b59 0 Siter
kupton Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 Er den det? Referanse. Hvis det er slik, er det pga alle de komorbide tilstander, særlig angst i ulike former inkl. ocd. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 7 minutter siden, kupton skrev: Er den det? Referanse. Hvis det er slik, er det pga alle de komorbide tilstander, særlig angst i ulike former inkl. ocd. Er det ikke slik at emosjonelt ustabil pf oftere er komorbid med bipolar 2 enn bipolar 1? Føler en del med eupf også har bp2. Men det er godt mulig jeg tar helt feil her. Anonymkode: fae85...44b 0 Siter
kupton Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 Eupf har faktisk ikke så høy selvmordsrate. De begrenser det til "villet egenskade". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 28 minutter siden, kupton skrev: Eupf har faktisk ikke så høy selvmordsrate. De begrenser det til "villet egenskade". Og gjerne halvhjertede selvmordsforsøk? Kan ikke disse "selvmordsforsøkene" ende fatalt? Anonymkode: fae85...44b 0 Siter
kupton Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 Jo, noen ganger. Men heldigvis ikke så ofte at de utgjør en spesiell høyrisikogruppe mht selvmord. Mange opparbeider en betydelig kompetanse på å holde seg på riktig side av grensa. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 Hvor har du hørt at bp2 er mer dødelig, ts? Det er jeg interessert i å vite. Det er kanskje som sagt over andre problemer som ofte følger med på kjøpet som høyner risikoen. Rusproblemer er en diger tilleggsbelastning som nok kan vippe folk over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 19 minutter siden, FjellOgDalar skrev: Hvor har du hørt at bp2 er mer dødelig, ts? Det er jeg interessert i å vite. Det er kanskje som sagt over andre problemer som ofte følger med på kjøpet som høyner risikoen. Rusproblemer er en diger tilleggsbelastning som nok kan vippe folk over. Folk med bp2 på grupper på Facebook påstår det og når jeg googler støttes påstanden Anonymkode: b55fe...b59 0 Siter
kupton Skrevet 23. mai 2018 Skrevet 23. mai 2018 Her er en god artikkel om bipolar lidelse om mortalitet. Den skiller dog ikke på type 1 og 2. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.