AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 Skrevet 28. mai 2018 Skal det ikke sitte et stykke inne å true med politi? Når er det ok å kaste psykisk lidende på glattcelle? Ved utagering og rus? Anonymkode: 95c53...91d 0 Siter
kupton Skrevet 28. mai 2018 Skrevet 28. mai 2018 Ingen har rett til å forulempe andre. Om det skjer, er det en oppgave for politiet. Da vil en alltid få både to og tre sjanser til å skjerpe seg. Men hvis dette ikke skjer, havner en i arresten. Selvforskyldt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 Skrevet 28. mai 2018 Var for urolig ,forulempet kanskje med det Skulle egentkig observeres. Planen var ikke glattcelle, havnet der da politiet mente jeg var ute av kontroll noe som nok stemte. Når helsevesen ( som ikke kjente meg) overlot meg til politi må det ha betydd de oppfattet meg mer brysom en psyk? Sannsynligvis en ordensforstyrrelse . De ville politiet skulle overbringe meg til pårørende og at jeg skulle komme igjen siden, jeg samarbeidet ikke. og var sint. Brukte alkohol for å døyve angst.Burde nok blitt alkotestet før oppmøte. Alt ble bare rør og jeg innbilte meg ting. Å bli påsatt håndjern og ligge bak i en politibil og siden ligge i en iskald glattcelle et mareritt som stadig dukker opp i tankene. Skrek av redsel. Politiet var vennlige og bestemte, kanskje reddet de livet mitt den natten. Selvforskyldt kan en si det var, men følte meg ikke ved mine fulle fem. Ble innlagt kort tid senere. Anonymkode: 95c53...91d 0 Siter
Soletti Skrevet 30. mai 2018 Skrevet 30. mai 2018 Min erfaring er at det skal veldig mye til før man er for syk for glattcelle. Det var just noe på TV om det også, husker ikke om det var en dokumentar eller ett nyhetsinnslag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.