Gå til innhold

Tommy Robinson ? Journalist fengslet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kom over artikler om han i "alternative medier", prøve å finne noe om hendelsen i mine faste angivelig troverdige nyhetskilder som vg.no nrk.no db.no siden en jo ikke kan stole på alternative medier , angivelig, men fant bare artikler som "lærer fant skrivefeil i et brev fra trump" "ex-on the beach kan påvirke fremtidig karriere" etc, og det er jo interessant, men ikke helt det jeg lurte på

Hva skjer med Storbritania for tiden ? Virker som Sverige? Dysse ned dysse ned, alt er berikende og flott...

At tusenvis av barn unødvendig ble seksuelt misbrukt som følge av journalistene politiet og politikernes valg om å dysse ned, kan ikke vg.no nrk.no db.no snakke litt om det. Var det lurt å dysse ned? Og at en journalist som faktisk ikke gjør som PK eliten og tier, blir fengslet og får trolig lengre straff enn de fleste av gjerningsmennene... ?

Er ikke det nyhet nok for norske borgere ?

Kjør debatt 😛 Har ingen kilder, siden ingen medier har sagt noe. Så... uhmm.... ja .......

Anonymkode: cffd8...403

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/442627-tommy-robinson-journalist-fengslet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han journalist?

Anonymkode: 8b0d8...b2f

Vel, spørs hvordan du definerer journalist, dersom det er de som tier om slike viktige saker for politiske grunner, som er journalister, så er han kanskje ikke det per definisjon.

At folk har sin agenda med sin rapportering er forøvrig ganske vanlig, alle norske medier har sine vinklinger og agendaer også, uten at folk mener at db.no ikke har journalister f.eks.

Personlig har jeg aldri hørt om han før nå så jeg aner ingenting, var derfor jeg åpnet vg.no db.no nrk.no for å høre fra "den andre siden", men de skrev jo ikke noe så da står jeg her som et spørsmålstegn :P 

Anonymkode: cffd8...403

AnonymBruker

Nei, hvem vet. Selv om MSM er helt stille er det noen som skriver om det. Jeg vet ikke hva jeg skal tro da jeg ikke stoler på noen nyhetsformidlere.

https://www.rights.no/2018/05/det-handler-om-var-frihet/

Sivilsamfunnet ser ut til å våkne. I dette øyeblikk har flere hundre tusen i løpet av timer signert et opprop til støtte for Tommy Robinson som sitter i britisk fengsel. Fengslet fordi han rapporterte om de avskyelige groomingsakene.

Anonymkode: 8b0d8...b2f

AnonymBruker

Vel han er sikkert en slik hvit heterosexuell mann, og da er han endel av det undertrykkende patriarkatet ,og sikkert garantert rasist....

Men på den andre siden, Resett og Document har nå ganske kraftig vinkling de også da. Så jeg tar ikke alt fra den kanten som god fisk.

Anonymkode: 4258b...069

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...