AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Hei. Er det mulig for en med denne diagnosen og som bruker medisiner å studere? Vet det er veldig individuelt, men lurer på om det er noen som har erfaringer med dette. Selv vet jeg ikke om jeg klarer det pga medisiner som gjør meg trøtt og konsentrasjon som er helt i bånn. Anonymkode: d3b69...80c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Du kan jo prøve, og så se hvordan det går? Anonymkode: 860a6...eb2 0 Siter
XbellaX Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Er det mulig for en med denne diagnosen og som bruker medisiner å studere? Vet det er veldig individuelt, men lurer på om det er noen som har erfaringer med dette. Selv vet jeg ikke om jeg klarer det pga medisiner som gjør meg trøtt og konsentrasjon som er helt i bånn. Anonymkode: d3b69...80c Ingenting er umulig men bakgrunnen din har mye å si. Hvor kommer du fra - om du seiler inn på universitetet etter 4 år på AAP/uføre/ totalt isolasjon så er sjansene dårlige. Om du har hatt en liten jobb ved siden av, forsøkt å gjøre ferdig VGS/tatt noen fag så er sjansene noe bedre. Jeg ville vurdert muligheten for å ta 1 fag per semester i begynnelsen, kanskje max 10 studiepoeng inntil du blir mer trygg på alt. Snakke med rådgivere ved skolen, kanskje de vet om noen kreative løsninger. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.