Avarian Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Tar Lamictal, og har fått noe som ser ut som lyse, små føflekker. Spes på brys og mage, men også på armer. Ser ikke ut som noe utslett. Huden føles litt mer sårbar og ømfiendtlig enn vanlig. Virker som jeg har blitt mer "tynnhudet" også. 😏 Har stått på Lamictal noen måneder, og disse bivirkningene kom en tid etter oppstart. Ellers merker jeg ingen bivirkninger, og føler meg i fin form. Lurer litt på om jeg bør trappe ned Lamictal pga dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Det må du nesten spørre legen din om. Anonymkode: 091b1...5e3 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Utslett er ikke en uvanlig bivirkning av lamictal. Ta kontakt med legen din. Anonymkode: bcce7...65f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 28 minutes ago, AnonymBruker said: Det må du nesten spørre legen din om. Anonymkode: 091b1...5e3 Det hadde kanskje vært best å spørre en psykiater om dette, antar jeg. Min forrige lege (har flyttet) visste ikke. Og har nettopp flyttet, så står på venteliste for lege. Får google litt mer også kanskje. 😏 Anonymkode: a9079...ee1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 26 minutes ago, AnonymBruker said: Utslett er ikke en uvanlig bivirkning av lamictal. Ta kontakt med legen din. Anonymkode: bcce7...65f Men det ser ikke ut som noe utslett. Ser ut som små lysebrune føflekker. Var spent på om noen andre her hadde erfaring med det. Anonymkode: a9079...ee1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 Dette er et typisk spørsmål som ingen her inne kan svare deg på. Du må snakke med legen som skrev ut disse medisinene evt en annen som har tatt over for han/henne. Hvis en lege ikke vet har han/henne et ansvar for å finne ut mer informasjon om dette og kan kontakte spesialister. Anonymkode: b36d8...279 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det ser ikke ut som noe utslett. Ser ut som små lysebrune føflekker. Var spent på om noen andre her hadde erfaring med det. Anonymkode: a9079...ee1 Kan det hende at det ikke har med Lamictal å gjøre i det hele tatt, men "fregner" eller lignende du kan ha fått på grunn av soleksponering? Det har jo vært ganske mye sol og varme i det siste, og du har kanskje solt deg i bikini? Bare en tanke. Anonymkode: cf592...653 0 Siter
Avarian Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Skrevet 29. mai 2018 13 minutes ago, AnonymBruker said: Dette er et typisk spørsmål som ingen her inne kan svare deg på. Du må snakke med legen som skrev ut disse medisinene evt en annen som har tatt over for han/henne. Hvis en lege ikke vet har han/henne et ansvar for å finne ut mer informasjon om dette og kan kontakte spesialister. Anonymkode: b36d8...279 Antar du har rett i det. Får ringe og høre om en lege kan svare på dette.Min gamle lege visste som sagt ikke, og bare sa det var opp til meg om jeg ville fortsette på dem. Uten fastlege her jeg bor nå, for øyeblikket. Alle blodprøver var fine, og føler meg frisk og pigg. Men er jo litt rart. 😏 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 17 minutes ago, AnonymBruker said: Kan det hende at det ikke har med Lamictal å gjøre i det hele tatt, men "fregner" eller lignende du kan ha fått på grunn av soleksponering? Det har jo vært ganske mye sol og varme i det siste, og du har kanskje solt deg i bikini? Bare en tanke. Anonymkode: cf592...653 Tror neppe det kan være soleksponering, da det har vært veldig lite av det. Og bikini er nok utelukket, da jeg er mann. 😂 Men det kunne jo ikke du vite. 😏 Ellers var det et veldig godt poeng. 👍 Takk for alle svar! ☺️ Anonymkode: a9079...ee1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 Skrevet 29. mai 2018 23 minutes ago, AnonymBruker said: Kan det hende at det ikke har med Lamictal å gjøre i det hele tatt, men "fregner" eller lignende du kan ha fått på grunn av soleksponering? Det har jo vært ganske mye sol og varme i det siste, og du har kanskje solt deg i bikini? Bare en tanke. Anonymkode: cf592...653 Men det ser nok mer ut som fregner ja. Anonymkode: a9079...ee1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.