Gå til innhold

Sobril , antidepressiva og sol

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ikke sobril så ofte men tok 10 mg i natt for å sove. Føler meg så rar i dag. Svimmel, hodepine  og rett og slett rar. Jeg har vært ute i 30 grader i solen i dag. Kan kombinasjonen av dette gjøre meg slik. Tåler man dårligere solen når man bruker slike medisiner? 

Anonymkode: fc377...532

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker ikke sobril så ofte men tok 10 mg i natt for å sove. Føler meg så rar i dag. Svimmel, hodepine  og rett og slett rar. Jeg har vært ute i 30 grader i solen i dag. Kan kombinasjonen av dette gjøre meg slik. Tåler man dårligere solen når man bruker slike medisiner? 

Jeg merker ikke noe til det.

Det kan rett og slett være varmen.

Anonymkode: 292c4...810

stjernestøv
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler meg og rar og svimmel, kan være varmen. Men har også tenkt på om det er medisinene. 

AnonymBruker
Skrevet

Alt er jo jævli i denne varmen, har bare sovet 2 timer hver natt de siste ukene. 

Anonymkode: 68f95...887

Bokormen123
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det er snakk om noen problematisk kombinasjon her, jeg tror det er varmen alene som gjør at du reagerer slik...

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er jo jævli i denne varmen, har bare sovet 2 timer hver natt de siste ukene. 

Anonymkode: 68f95...887

Det er så deilig med varme så.

Anonymkode: 292c4...810

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg har også tatt voltarol de siste dagene. Leste i felleskatalogen at bivirkning av voltarol kan ligne på det jeg opplever. 

FjellOgDalar
Skrevet

Det er ikke lett å vite, men jeg blir sånn i varmen uten noe medisin. Det kan rett og slett skyldes at man ikke har fått i seg godt med væske, så man får symptomer på dehydrering. Viktig å få i seg vann, kanskje også farris for å få igjen noen av mineralene man svetter ut.

Håper du vil føle deg bedre etter hvert :)

Worrisome Plenty
Skrevet (endret)

Jeg vet iallfall at jeg blir sånn av denne jævlige varmen. Våkner småuggen hver dag. Og lufter hele dagen, og må høre på bråket fra barna som leker i borettslaget hele dagen og kvelden.

Hilsen en som ønsker seg godt gammelt drittvær.

Endret av Worrysome plenty

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...