Gå til innhold

Identitetsforstyrrelse.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Dette er en diagnose jeg har hatt lenge, vet ikke om jeg har den nå. Det må jeg finne ut. Men husker jeg sa til en psykolog jeg hadde nå funnet meg selv i alt det alternative/åndelige, men nå forsvinner jo det. Hvem er jeg da? Det vet jeg ikke, flere som opplever dette?

stjernestøv
Skrevet

Jeg har pleid å stjele andres identitet, så jeg er vel en identitetstyv. Deler av andres ihvertfall,kopiert folk. Men hvem jeg er vet jeg ikke. 

Skrevet

Jeg har også prøvt å kopierte folk. Gjørde ingem forskjell, ble ensom som alltid. Heldigvis har jeg en venn og familie. Jeg har vansker å ha tillit. Jeg trenger litt lengre å kommer til nærmere kontakt.

stjernestøv
Skrevet
47 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg har også prøvt å kopierte folk. Gjørde ingem forskjell, ble ensom som alltid. Heldigvis har jeg en venn og familie. Jeg har vansker å ha tillit. Jeg trenger litt lengre å kommer til nærmere kontakt.

Ok. Stoler ikke på hvem som helst jeg heller. Var ikke som om jeg prøvde å kopiere dem, ble bare lik dem av å være sammen med dem. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Dette er en diagnose jeg har hatt lenge, vet ikke om jeg har den nå. Det må jeg finne ut. Men husker jeg sa til en psykolog jeg hadde nå funnet meg selv i alt det alternative/åndelige, men nå forsvinner jo det. Hvem er jeg da? Det vet jeg ikke, flere som opplever dette?

Du må skaffe deg en hobby. Du blir ikke bedre av å sitte og gruble slik.

Anonymkode: aef9b...4cb

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må skaffe deg en hobby. Du blir ikke bedre av å sitte og gruble slik.

Anonymkode: aef9b...4cb

Har en serie som jeg ser på da og filmer, det får tankene over på noe annet. 

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det samme som meg.

Ok. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Stoler ikke på hvem som helst jeg heller. Var ikke som om jeg prøvde å kopiere dem, ble bare lik dem av å være sammen med dem. 

Var du lik dem også når du ikke var sammen med dem?

stjernestøv
Skrevet
37 minutter siden, Fionys skrev:

Var du lik dem også når du ikke var sammen med dem?

Ja jeg tror det, tenkte som dem også. Gjorde det fra jeg var liten, ellers hadde jeg mye angst.

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Jeg har pleid å stjele andres identitet, så jeg er vel en identitetstyv.

😁 Du vet sikkert at identitetstyveri er noe annet enn å kopiere / etterlikne andre folk?

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, laban skrev:

😁 Du vet sikkert at identitetstyveri er noe annet enn å kopiere / etterlikne andre folk?

Ja har vel lest noe om et en gang. 

Skrevet
3 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja har vel lest noe om et en gang. 

Identitetstyveri er når noen får tak i personnummeret ditt og begynner å bestille ting i ditt navn, ta opp lån, kjøpe bil osv. Noe som er langt alvorligere enn at man føler man kopierer noens væremåte - det er nok veldig vanlig, i alle fall når man er ung og gjerne ser ekstra mye opp til noen og gjerne vil være som dem.

stjernestøv
Skrevet
10 minutter siden, Lillemus skrev:

Identitetstyveri er når noen får tak i personnummeret ditt og begynner å bestille ting i ditt navn, ta opp lån, kjøpe bil osv. Noe som er langt alvorligere enn at man føler man kopierer noens væremåte - det er nok veldig vanlig, i alle fall når man er ung og gjerne ser ekstra mye opp til noen og gjerne vil være som dem.

Ok. De mente i psykiatrien at identitetsforstyrrelse var en lidelse. 

Skrevet
17 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja jeg tror det, tenkte som dem også. Gjorde det fra jeg var liten, ellers hadde jeg mye angst.

Du kan ikke vite at du tenker som andre, selv om du føler det slik.

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Xtra skrev:

Du kan ikke vite at du tenker som andre, selv om du føler det slik.

Ok. Da følte jeg det slik da, hadde ulike roller. Var som den eller den,ble aldri kjent med meg selv. Ikke før jeg begynte å gå på healingkurs og diverse, da hadde jeg funnet meg selv. 

Skrevet
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

De mente i psykiatrien at identitetsforstyrrelse var en lidelse. 

Det stemmer nok.  Poenget mitt var at du skrev at du pleide å "stjele andres identitet" og dermed var en identitetstyv - det er å blande begrepene. 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, laban skrev:

Det stemmer nok.  Poenget mitt var at du skrev at du pleide å "stjele andres identitet" og dermed var en identitetstyv - det er å blande begrepene. 

Ok. Men du skjønte hva jeg mente? Må ikke ta alt så boksavelig :) 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Men du skjønte hva jeg mente? Må ikke ta alt så boksavelig :) 

Jada, derfor satte jeg på smilefjeset da jeg spurte deg ovenfor.  Siden identitetstyveri er - eh - lite populært, ville jeg bare være sikker på at du ikke trodde det var noe sånt du hadde holdt på med ;)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Jada, derfor satte jeg på smilefjeset da jeg spurte deg ovenfor.  Siden identitetstyveri er - eh - lite populært, ville jeg bare være sikker på at du ikke trodde det var noe sånt du hadde holdt på med ;)

Ok. Nei jeg bare lånte noe av personligheten deres, holdt ikke på å tok penger fra dem osv. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...