AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Skrevet 1. juni 2018 Sliter med depresjon og angst, og er lettere paranoid. Jeg er ufattelig sliten og ensom (foruten at jeg har barn) etter det virkelig begynte å gå nedover for meg så har jeg isolert meg vekk fra alle, samtidig som mine to beste venninner viste sitt sanne jeg (har alltid vært der for de). Uansett, har blitt litt «kokko» av det og idag innså jeg at det ikke måte på hvor kokko heller. Skulle inn på en ny pizza restaurant som ligger i nærheten av her jeg bor og idét jeg går inn døren og den ene ansatte som stod bak kassen møtte blikket mitt i ett kjapt sekund idet jeg skulle inn, så sa jeg høyt «Hei!!» jeg hadde ikke engang komt helt inn. Når jeg gikk bort til kassen stod den ansatte og klargjorde pizza og jeg sa spørrende «hallo..hei....du? fordi jeg skulle spørre om en sånn meny som man kan ta med/papirutgave. Han reagerte ikke. Jeg tenkte ikke over det alkurat da, men syns det var rart han ikke reagerte, det var ingen andre der, kun meg og han , men når jeg snudde og så noen gjester som så rart på meg. Da gikk det opp for meg, følte meg så dum og så klin gærn 😓 jeg fikk tilslutt det jeg spurte etter, men jeg lurte fælt på hva som gikk av meg? Er veldig impulsiv til tider når jeg prater, ting kan bare dette ut, men mest at jeg kanskje forteller kollegaer mer enn hva jeg har lyst å dele om tema vi ev. snakker om, men dette er første gange jeg bare buser ut «Hei!!» f.eks ved litt dårlig «timing» og st jeg på en måte «maser» litt på han ansatte. Dette er ikke sånn jeg normalt oppfører meg. Med unntak av fyllekuler og nattmat på byn som 20 åring, men ikke ellers. Noen som vet hva dette kommer av? Anonymkode: f805b...dc2 0 Siter
Gjest Skrevet 1. juni 2018 Skrevet 1. juni 2018 Kan ikke forstå at dette har noe å gjøre med at du har "klikket", eller har oppført deg dumt og rart. I mine øyne er det du sa/gjorde bare vanlig og normal folkeskikk. Du har nok andre problemer du heller bør bekymre deg over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Skrevet 1. juni 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med depresjon og angst, og er lettere paranoid. Jeg er ufattelig sliten og ensom (foruten at jeg har barn) etter det virkelig begynte å gå nedover for meg så har jeg isolert meg vekk fra alle, samtidig som mine to beste venninner viste sitt sanne jeg (har alltid vært der for de). Uansett, har blitt litt «kokko» av det og idag innså jeg at det ikke måte på hvor kokko heller. Skulle inn på en ny pizza restaurant som ligger i nærheten av her jeg bor og idét jeg går inn døren og den ene ansatte som stod bak kassen møtte blikket mitt i ett kjapt sekund idet jeg skulle inn, så sa jeg høyt «Hei!!» jeg hadde ikke engang komt helt inn. Når jeg gikk bort til kassen stod den ansatte og klargjorde pizza og jeg sa spørrende «hallo..hei....du? fordi jeg skulle spørre om en sånn meny som man kan ta med/papirutgave. Han reagerte ikke. Jeg tenkte ikke over det alkurat da, men syns det var rart han ikke reagerte, det var ingen andre der, kun meg og han , men når jeg snudde og så noen gjester som så rart på meg. Da gikk det opp for meg, følte meg så dum og så klin gærn 😓 jeg fikk tilslutt det jeg spurte etter, men jeg lurte fælt på hva som gikk av meg? Er veldig impulsiv til tider når jeg prater, ting kan bare dette ut, men mest at jeg kanskje forteller kollegaer mer enn hva jeg har lyst å dele om tema vi ev. snakker om, men dette er første gange jeg bare buser ut «Hei!!» f.eks ved litt dårlig «timing» og st jeg på en måte «maser» litt på han ansatte. Dette er ikke sånn jeg normalt oppfører meg. Med unntak av fyllekuler og nattmat på byn som 20 åring, men ikke ellers. Noen som vet hva dette kommer av? Anonymkode: f805b...dc2 Ser ikke noe unormal oppførsel ved dette? Du sier hei, ønsker å spørre om menyen, for meg er det helt normalt. Anonymkode: dce52...0bb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2018 Skrevet 1. juni 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sliter med depresjon og angst, og er lettere paranoid. Jeg er ufattelig sliten og ensom (foruten at jeg har barn) etter det virkelig begynte å gå nedover for meg så har jeg isolert meg vekk fra alle, samtidig som mine to beste venninner viste sitt sanne jeg (har alltid vært der for de). Uansett, har blitt litt «kokko» av det og idag innså jeg at det ikke måte på hvor kokko heller. Skulle inn på en ny pizza restaurant som ligger i nærheten av her jeg bor og idét jeg går inn døren og den ene ansatte som stod bak kassen møtte blikket mitt i ett kjapt sekund idet jeg skulle inn, så sa jeg høyt «Hei!!» jeg hadde ikke engang komt helt inn. Når jeg gikk bort til kassen stod den ansatte og klargjorde pizza og jeg sa spørrende «hallo..hei....du? fordi jeg skulle spørre om en sånn meny som man kan ta med/papirutgave. Han reagerte ikke. Jeg tenkte ikke over det alkurat da, men syns det var rart han ikke reagerte, det var ingen andre der, kun meg og han , men når jeg snudde og så noen gjester som så rart på meg. Da gikk det opp for meg, følte meg så dum og så klin gærn 😓 jeg fikk tilslutt det jeg spurte etter, men jeg lurte fælt på hva som gikk av meg? Er veldig impulsiv til tider når jeg prater, ting kan bare dette ut, men mest at jeg kanskje forteller kollegaer mer enn hva jeg har lyst å dele om tema vi ev. snakker om, men dette er første gange jeg bare buser ut «Hei!!» f.eks ved litt dårlig «timing» og st jeg på en måte «maser» litt på han ansatte. Dette er ikke sånn jeg normalt oppfører meg. Med unntak av fyllekuler og nattmat på byn som 20 åring, men ikke ellers. Noen som vet hva dette kommer av? Anonymkode: f805b...dc2 Nå overdriver du. Anonymkode: 25caa...3b1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Skrevet 2. juni 2018 8 timer siden, anbr42 skrev: Kan ikke forstå at dette har noe å gjøre med at du har "klikket", eller har oppført deg dumt og rart. I mine øyne er det du sa/gjorde bare vanlig og normal folkeskikk. Du har nok andre problemer du heller bør bekymre deg over. 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke noe unormal oppførsel ved dette? Du sier hei, ønsker å spørre om menyen, for meg er det helt normalt. Anonymkode: dce52...0bb Ja, men det var måten det ble gjort på. Ellers hadde det jo ikke vært noe problem. Det er akkurat som «takt og tone» er helt gone. Mulig det høres ut som en filleting, men det var akkurat som jeg var «full» ift hvordan jeg oppførte meg, bare at jeg var jo ikke det. Anonymkode: f805b...dc2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Skrevet 2. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå overdriver du. Anonymkode: 25caa...3b1 Godt mulig, men jeg kjente meg ikke igjen. Vet ikke helt hva som går av meg for tiden ( foruten de problemene jeg har nevnt i HI) Anonymkode: f805b...dc2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.