AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Den som tidligere startet den idiot-tråden om utagering mot behandler mv... Jeg har nå tatt 150mg Quetiapin for en stund siden fordi jeg ikke klarte mer av den følelsen, samt at jeg måtte ut i verden. Greia er at jeg får Neurontin mot noe nervesmerter. Min nevrolog vil ha meg opp på 2700mg - hvis jeg tåler det. Jeg har de siste ukene økt fra 1200 med ukesintervaller på 300mg. Sist mandag fikk jeg tatt serumspeil hos fastlegen etter å ha stått en uke på 2100mg. Jeg tar samme dose inntil resultatet på dette foreligger - ergo har jeg tatt samme dose i to uker. Men jeg sliter med at jeg føler meg veldig aggressivt stemt, og det er ikke meg! Jeg synes det er skremmende. Jeg har ikke vært særlig hyggelig mot noen, selv om de fortjener både masse respekt og sosialt akseptabel behandling. Har spurt psykiateren min om man kan få sånne bivirkninger, men han sa nei - imidlertid var det et "på gangen-spørsmål" fordi jeg støtte på han etter å ha vært hos terapeuten min. Jeg har bare sånn problemer med å tro på det! Kan jeg heller ha gått inn i en slags mani/blandet tilstand igjen..? Har bp2. I går handlet jeg masse greier på nettet jeg vet mange vil tenkte det var galskap å bruke penger på... Men jeg føler meg ikke manisk på noen annen måte så langt. Ikke noen store prosjekter, kan sitte stille. Men jeg er veldig fokusert og vanskelig å få kontakt med når jeg er opptatt med noe. Så er det alle disse utageringsfantasiene og tanken om at jeg ønsker å bli straffet... Kanskje ikke akkurat fengsel da. Men en bot som svir noe jævlig eller sanksjoner fra dps. Politi som kjefter på meg og gjør jobben sin etter de instrukser de måtte ha i en slik situasjon. Sendte en SMS til min behandlers jobb-telefon, for det elektroniske systemet for ip hvor man kan sende meldinger til hverandre i et lukket system er ute av drift. Trurer ikke henne direkte, men skriver hva jeg vil tro hun møter når jeg kommer til avtalt tid i overimorgen. Da vil jeg ikke ta Quetiapin først, for de må få se hvordan jeg er. Utagerer jeg, så driter jeg megselvsagt ut noe helt enormt. Men det må bare få stå siin prøve. Jeg har forresten og fått noe slags "memory lapses" Kan sette i gang med noe, så husker jeg ikke hva jeg har gjort når jeg finner meg selv henge opp en vask f.eks. Jeg kan glemme en kort bitur og først huske det når man er framme. (jeg kjører ikke selv, er pasasjer) Noen som har opplevd å føle seg slik og fått det tilskrevet sin bipolare lidelse? Kan Neurontin medføre at man vil oppleve sykdomsutbrudd på en annen måte? Jeg lurer på om jeg bare skal forsøke å gå ned på Neurontin et hakk, og se om jeg opplever noe forskjell - forhåpentlig til det bedre. Anonymkode: b7fbe...b31 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442689-bipolar-relatert-medisinrelatert-idioti-eller-litt-av-alt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Herreguuud for en sinke jeg er. Ser at det ikke er lenge siden jeg skrev en liknende tråd. Den er kanskje noe mer velformulert og gjennomtenkt. SORRY alt dette rotet. Jeg har IKKE ønsket å spamme. Anonymkode: b7fbe...b31 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442689-bipolar-relatert-medisinrelatert-idioti-eller-litt-av-alt/#findComment-3852210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti 11 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Du kan lese den andre tråder. Jeg skrev nettop fra neurontin 😁 Endret 2. juni 2018 av Betti 11 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442689-bipolar-relatert-medisinrelatert-idioti-eller-litt-av-alt/#findComment-3852214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.