Gondor Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Siden forrige uke har jeg tatt flytende B 12 og har etter det hatt mer energi. Kanskje jeg bare er inne i en god periode eller kanskje jeg har funnet vidundermiddelet? Andre som har erfaring med B 12? 0 Siter
kupton Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Hvis du har hatt B12-mangel, vil tilførsel virke positivt. Hvis du har nok B-12, er det en placeboeffekt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Flytende b12? Hvor får man kjøpt det? Anonymkode: 12b71...8ab 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 (endret) 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytende b12? Hvor får man kjøpt det? Anonymkode: 12b71...8ab F.eks har iHerb en i sprayversjon fra Pure Advantage som har fungert godt for meg og flere jeg kjenner: Endret 4. juni 2018 av franklyscarlet 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 2 timer siden, Gondor skrev: Siden forrige uke har jeg tatt flytende B 12 og har etter det hatt mer energi. Kanskje jeg bare er inne i en god periode eller kanskje jeg har funnet vidundermiddelet? Andre som har erfaring med B 12? Jeg tok masse b.vit en periode, for en healer sa det hjalp på angst/nerver. Jeg hadde ikke effekt,men mulig det hjelper noen. Bedre det enn å stappe i seg vival. 1 Siter
Lillemus Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 3 timer siden, Gondor skrev: Siden forrige uke har jeg tatt flytende B 12 og har etter det hatt mer energi. Kanskje jeg bare er inne i en god periode eller kanskje jeg har funnet vidundermiddelet? Andre som har erfaring med B 12? B12 er livsviktig, symptomer på B12-mangel kan bl.a. forveksles med symptomer på demens. Man blir gjerne kraftløs og veldig glemsk om man mangler B12. Flott at du føler det hjelper! 0 Siter
kupton Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Men først bør en sjekke om en virkelig har en mangeltilstand. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 Kan kanskje være en ide å ta en tur til legen og sjekke vitaminstatus sånn generelt? Kan være greit å gjøre innimellom. Ellers kjøper jeg billigst vitaminene mine på 123apotek.no til tips for dem som er interessert. Anonymkode: cd819...9d0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.