Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden forrige uke har jeg tatt flytende B 12 og har etter det hatt mer energi. Kanskje jeg bare er inne i en god periode eller kanskje jeg har funnet vidundermiddelet?

Andre som har erfaring med B 12?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis du har hatt B12-mangel, vil tilførsel virke positivt. Hvis du har nok B-12, er det en placeboeffekt.

AnonymBruker
Skrevet

Flytende b12? Hvor får man kjøpt det?

Anonymkode: 12b71...8ab

Gjest franklyscarlet
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flytende b12? Hvor får man kjøpt det?

Anonymkode: 12b71...8ab

F.eks har iHerb en i sprayversjon fra Pure Advantage som har fungert godt for meg og flere jeg kjenner: 

Endret av franklyscarlet
stjernestøv
Skrevet
2 timer siden, Gondor skrev:

Siden forrige uke har jeg tatt flytende B 12 og har etter det hatt mer energi. Kanskje jeg bare er inne i en god periode eller kanskje jeg har funnet vidundermiddelet?

Jeg tok masse b.vit en periode, for en healer sa det hjalp på angst/nerver. Jeg hadde ikke effekt,men mulig det hjelper noen. Bedre det enn å stappe i seg vival. 

Skrevet
3 timer siden, Gondor skrev:

B12 er livsviktig, symptomer på B12-mangel kan bl.a. forveksles med symptomer på demens. Man blir gjerne kraftløs og veldig glemsk om man mangler B12. Flott at du føler det hjelper! :) 

Annonse

Skrevet

Men først bør en sjekke om en virkelig har en mangeltilstand.

AnonymBruker
Skrevet

Kan kanskje være en ide å ta en tur til legen og sjekke vitaminstatus sånn generelt? Kan være greit å gjøre innimellom. Ellers kjøper jeg billigst vitaminene mine på 123apotek.no til tips for dem som er interessert. 

Anonymkode: cd819...9d0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...