Betti 11 Skrevet 4. juni 2018 Skrevet 4. juni 2018 I dag fikk jeg innkalling til første samtale med sykepleieren på torsdag. Jeg gledet meg å få hjelp og nå få jeg kalde føtter. Jeg gruer med å snakke med en fremmed person. Angsten kryper opp bare fra denne tanken. Hvordan skal jeg begynne? Hva skal jeg sir? Hva er relevant? Jeg er så sjenert. 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. juni 2018 Skrevet 5. juni 2018 17 timer siden, Betti 11 skrev: I dag fikk jeg innkalling til første samtale med sykepleieren på torsdag. Jeg gledet meg å få hjelp og nå få jeg kalde føtter. Jeg gruer med å snakke med en fremmed person. Angsten kryper opp bare fra denne tanken. Hvordan skal jeg begynne? Hva skal jeg sir? Hva er relevant? Jeg er så sjenert. Jeg synes du skal forberede deg godt men likevel huske på at det er ikke et jobbintervju :- ) Skriv ned noen punkter om hva du strever med, men få også med hva du klarer og hva som er bra i livet ditt. Og ikke minst- hva du tror vedkommende kan hjelpe deg med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. juni 2018 Skrevet 5. juni 2018 17 timer siden, Betti 11 skrev: I dag fikk jeg innkalling til første samtale med sykepleieren på torsdag. Jeg gledet meg å få hjelp og nå få jeg kalde føtter. Jeg gruer med å snakke med en fremmed person. Angsten kryper opp bare fra denne tanken. Hvordan skal jeg begynne? Hva skal jeg sir? Hva er relevant? Jeg er så sjenert. Jeg er helt sikker på at sykepleieren møter mange som er veldig sjenerte og som ikke vet hva de skal si - i alle fall de første gangene. Den første timen går vel uansett med til å "bryte isen" og bli kjent tenker jeg. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, XbellaX skrev: Jeg synes du skal forberede deg godt men likevel huske på at det er ikke et jobbintervju :- ) Skriv ned noen punkter om hva du strever med, men få også med hva du klarer og hva som er bra i livet ditt. Og ikke minst- hva du tror vedkommende kan hjelpe deg med. Jeg er ikke sikkert hva slags hjelp jeg trenger. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Skrevet 5. juni 2018 55 minutter siden, Lillemus skrev: Jeg er helt sikker på at sykepleieren møter mange som er veldig sjenerte og som ikke vet hva de skal si - i alle fall de første gangene. Den første timen går vel uansett med til å "bryte isen" og bli kjent tenker jeg. Jeg er nå litt roliger. 1 Siter
XbellaX Skrevet 5. juni 2018 Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, Betti 11 skrev: Jeg er ikke sikkert hva slags hjelp jeg trenger. Det trenger du ikke vite, men du har sikkert noen tanker om hva du opplever er vanskelig i livet ditt. Bruk litt tid på å bli kjent, jeg håper det blir et fint møte. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Skrevet 5. juni 2018 43 minutter siden, XbellaX skrev: Det trenger du ikke vite, men du har sikkert noen tanker om hva du opplever er vanskelig i livet ditt. Bruk litt tid på å bli kjent, jeg håper det blir et fint møte. Problemet er å få tillit til fremmede. Kommer de nærmere blir jeg redd. Det ta litt tid og blir bedre en stund. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juni 2018 Skrevet 5. juni 2018 13 minutter siden, Betti 11 skrev: Problemet er å få tillit til fremmede. Kommer de nærmere blir jeg redd. Det ta litt tid og blir bedre en stund. Dere blir kjent etterhvert, så det går nok bra. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Skrevet 5. juni 2018 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Dere blir kjent etterhvert, så det går nok bra. Nå støtter du meg 😊 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.