AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 Skrevet 6. juni 2018 Er det på en måte som å lage en kake? Man putter alle ingrediensene i en "bolle", blander godt, og heller det derfra i egnede former? Kan det tenkes at det noen ganger ikke har blitt rørt/blandet godt nok, og derfor får tablettene litt ujevn virkning? Jeg tenker på dette fordi jeg kjenner at Kvetiapinen som jeg tar 300 mg av, ikke funker like godt hver kveld.. Noen ganger kjenner jeg virkning etter en halv time til en time, andre ganger går det gjerne to, og innimellom er det ingen virkning overhodet. Det synes jeg er rart. Anonymkode: 65d3e...43c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 Skrevet 6. juni 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det på en måte som å lage en kake? Man putter alle ingrediensene i en "bolle", blander godt, og heller det derfra i egnede former? Kan det tenkes at det noen ganger ikke har blitt rørt/blandet godt nok, og derfor får tablettene litt ujevn virkning? Jeg tenker på dette fordi jeg kjenner at Kvetiapinen som jeg tar 300 mg av, ikke funker like godt hver kveld.. Noen ganger kjenner jeg virkning etter en halv time til en time, andre ganger går det gjerne to, og innimellom er det ingen virkning overhodet. Det synes jeg er rart. Anonymkode: 65d3e...43c Det skyldes nok andre ting. For eksempel hvor mye mat du har i magen, og dagsform generelt. Anonymkode: 0d250...004 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.