beam1365380892 Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Hei, falt og slo meg skikkelig på høyre lår,bak og kne. 10 dager siden. Dagen etter kunne jeg nesten ikke gå, men det gikk seg fort til slik at jeg kunne gå rundt i leiligheten. Holdt meg inne noen dager, for å se om det ble bedre. Litt bedre ble det, men ikke bra. I går jeg en ti minutters tur ute, og det gikk greit. Gikk sakte og rolig med en krykke. Så prøvde jeg i dag og det gikk greit ei lita stund da jeg gikk uten krykke. Men så ble det vanskeligere å gå. Da jeg skulle opp trapper så knakk nesten foten under meg. Så nå er jeg litt engstelig, det er låret som gjør vondt når jeg går, ikke vondt i kne eller bak. Det kan jo ikke være brudd, men hva kan det være da? Muskulært? Noen som har opplevd lignende? Bente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/442803-vondt-i-l%C3%A5r-etter-fall/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.