Betti 11 Skrevet 8. juni 2018 Skrevet 8. juni 2018 I det siste måneder skjønte jeg ikke at jeg har utviklet en spiseforstyrrelse. Jeg var så neddopt med smertemiddel at jeg hadde ingen matlyst. Nå må jeg tvinge meg å spise. I går klarte jeg å spise en halv pizza og i dag må jeg tvinge meg igjen. Jeg hadde flere sånne episoder i livet mitt. Nå gå jeg til den psyiatriske sykepleieren og da må jeg jo vare ærlig. Hun begynnte å spørre om det. Jeg ble skamfull. Jeg er en stor byggeplass. Har flere plager. Hva kommer til å skje videre? Ble jeg innlagt for det? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. juni 2018 Skrevet 8. juni 2018 12 minutter siden, Betti 11 skrev: I det siste måneder skjønte jeg ikke at jeg har utviklet en spiseforstyrrelse. Jeg var så neddopt med smertemiddel at jeg hadde ingen matlyst. Nå må jeg tvinge meg å spise. I går klarte jeg å spise en halv pizza og i dag må jeg tvinge meg igjen. Jeg hadde flere sånne episoder i livet mitt. Nå gå jeg til den psyiatriske sykepleieren og da må jeg jo vare ærlig. Hun begynnte å spørre om det. Jeg ble skamfull. Jeg er en stor byggeplass. Har flere plager. Hva kommer til å skje videre? Ble jeg innlagt for det? Du blir ikke innlagt med mindre du ønsker det selv. Men viktig at du får hjelp til dette, godt du har en sykepleier å snakke med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 Skrevet 8. juni 2018 13 minutter siden, Betti 11 skrev: I det siste måneder skjønte jeg ikke at jeg har utviklet en spiseforstyrrelse. Jeg var så neddopt med smertemiddel at jeg hadde ingen matlyst. Nå må jeg tvinge meg å spise. I går klarte jeg å spise en halv pizza og i dag må jeg tvinge meg igjen. Jeg hadde flere sånne episoder i livet mitt. Nå gå jeg til den psyiatriske sykepleieren og da må jeg jo vare ærlig. Hun begynnte å spørre om det. Jeg ble skamfull. Jeg er en stor byggeplass. Har flere plager. Hva kommer til å skje videre? Ble jeg innlagt for det? Nei, du blir neppe innlagt som følge av dette. Du har flere ganger stilt spørsmålet om du kommer til å bli lagt inn som følge av konkrete ting. Betyr det at du skulle ønske at du fikk en innleggelse? Anonymkode: 2467f...2dd 0 Siter
Betti 11 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, du blir neppe innlagt som følge av dette. Du har flere ganger stilt spørsmålet om du kommer til å bli lagt inn som følge av konkrete ting. Betyr det at du skulle ønske at du fikk en innleggelse? Anonymkode: 2467f...2dd Nei det ønsker jeg ikke. Jeg vil bli rask frisk om å jobbe igjen. Med en innleggelse ta det sikkert mer tid. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 8. juni 2018 Forfatter Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, stjernestøv skrev: Du blir ikke innlagt med mindre du ønsker det selv. Men viktig at du får hjelp til dette, godt du har en sykepleier å snakke med. Ja de er veldig snille. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.