Gå til innhold

Spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste måneder skjønte jeg ikke at jeg har utviklet en spiseforstyrrelse. Jeg var så neddopt med smertemiddel at jeg hadde ingen matlyst. Nå må jeg tvinge meg å spise. I går klarte jeg å spise en halv pizza og i dag må jeg tvinge meg igjen. Jeg hadde flere sånne episoder i livet mitt. Nå gå jeg til den psyiatriske sykepleieren og da må jeg jo vare ærlig. Hun begynnte å spørre om det. Jeg ble skamfull. Jeg er en stor byggeplass. Har flere plager. Hva kommer til å skje videre? Ble jeg innlagt for det?

stjernestøv
Skrevet
12 minutter siden, Betti 11 skrev:

I det siste måneder skjønte jeg ikke at jeg har utviklet en spiseforstyrrelse. Jeg var så neddopt med smertemiddel at jeg hadde ingen matlyst. Nå må jeg tvinge meg å spise. I går klarte jeg å spise en halv pizza og i dag må jeg tvinge meg igjen. Jeg hadde flere sånne episoder i livet mitt. Nå gå jeg til den psyiatriske sykepleieren og da må jeg jo vare ærlig. Hun begynnte å spørre om det. Jeg ble skamfull. Jeg er en stor byggeplass. Har flere plager. Hva kommer til å skje videre? Ble jeg innlagt for det?

Du blir ikke innlagt med mindre du ønsker det selv. Men viktig at du får hjelp til dette, godt du har en sykepleier å snakke med. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Betti 11 skrev:

Nei, du blir neppe innlagt som følge av dette. 

Du har flere ganger stilt spørsmålet om du kommer til å bli lagt inn som følge av konkrete ting. Betyr det at du skulle ønske at du fikk en innleggelse?

Anonymkode: 2467f...2dd

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du blir neppe innlagt som følge av dette. 

Du har flere ganger stilt spørsmålet om du kommer til å bli lagt inn som følge av konkrete ting. Betyr det at du skulle ønske at du fikk en innleggelse?

Anonymkode: 2467f...2dd

Nei det ønsker jeg ikke. Jeg vil bli rask frisk om å jobbe igjen. Med en innleggelse ta det sikkert mer tid.

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du blir ikke innlagt med mindre du ønsker det selv. Men viktig at du får hjelp til dette, godt du har en sykepleier å snakke med. 

Ja de er veldig snille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...