AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 Jeg har fått en reaksjon på AD og må bytte til et annet. Kan jeg kutte det ut og begynne på en liten dose av det andre eller skal jeg avvente noen dager etter at jeg har kuttet det ut før jeg begynner på det andre? Anonymkode: 686c6...6fa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 Kan du ikke spørre legen som skal skrive ut medikamentet til deg? Anonymkode: 0594c...6b5 0 Siter
Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke spørre legen som skal skrive ut medikamentet til deg? Anonymkode: 0594c...6b5 Det er bedre legen kjenner deg bedre. Kupton er Kupton og ikke her om å vare her som lege. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fått en reaksjon på AD og må bytte til et annet. Kan jeg kutte det ut og begynne på en liten dose av det andre eller skal jeg avvente noen dager etter at jeg har kuttet det ut før jeg begynner på det andre? Anonymkode: 686c6...6fa Det spørs helt etter hva slags ad du går på og hva du skal bytte til. Umulig å si noe generelt om det. Anonymkode: 8906b...c54 0 Siter
kupton Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 Det er til og fra såkalte mao-hemmere at det er problematisk. Med de andre trenger en i følge læreboka ikke å legge inn noen fri periode. Mao-h er Aurorix/ moklobemid og fenelzin/Nardil. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 1 time siden, kupton skrev: Det er til og fra såkalte mao-hemmere at det er problematisk. Med de andre trenger en i følge læreboka ikke å legge inn noen fri periode. Mao-h er Aurorix/ moklobemid og fenelzin/Nardil. Tusen takk for svaret! Da prøver jeg. Anonymkode: 686c6...6fa 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.