Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 Jeg vet ikke om jeg skriver i riktig forum. Jeg har kroniske nervesmerter i ryggen. Jeg ta neurontin 4x 800 mg. Medisin virker, men hodepine er til stede hele tida. Paracet virker ikke og pinex forte bare to timer. Det begynner nå å plage meg. Når jeg har nervesmerter hvorfor forsvinner ikke hodepinen.? Jeg hadde en ct og det var i orden.Det er en trykk og smerte. Jeg har det i 5 måneder nå. Hva er det for noe? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 32 minutter siden, Betti 11 skrev: Jeg vet ikke om jeg skriver i riktig forum. Jeg har kroniske nervesmerter i ryggen. Jeg ta neurontin 4x 800 mg. Medisin virker, men hodepine er til stede hele tida. Paracet virker ikke og pinex forte bare to timer. Det begynner nå å plage meg. Når jeg har nervesmerter hvorfor forsvinner ikke hodepinen.? Jeg hadde en ct og det var i orden.Det er en trykk og smerte. Jeg har det i 5 måneder nå. Hva er det for noe? Kan det være en bivirkning? 0 Siter
Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Skrevet 9. juni 2018 Nei hadde det også før jeg tok medisin. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 1 minutt siden, Betti 11 skrev: Nei hadde det også før jeg tok medisin. Å. Da må du gå til lege, ikke godt å gå med hodepine 0 Siter
Betti 11 Skrevet 9. juni 2018 Forfatter Skrevet 9. juni 2018 5 timer siden, stjernestøv skrev: Å. Da må du gå til lege, ikke godt å gå med hodepine Jeg hadde det siste oppfølging fra legen. Jeg fikk pinex forte 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. juni 2018 Skrevet 9. juni 2018 52 minutter siden, Betti 11 skrev: Jeg hadde det siste oppfølging fra legen. Jeg fikk pinex forte Men hvis ikke det hjelper må du gå tilbake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.