Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg skriver i riktig forum. Jeg har kroniske nervesmerter i ryggen. Jeg ta neurontin 4x 800 mg. Medisin virker, men hodepine er til stede hele tida. Paracet virker ikke og pinex forte bare to timer. Det begynner nå å plage meg. Når jeg har nervesmerter hvorfor forsvinner ikke hodepinen.? Jeg hadde en ct og det var i orden.Det er en trykk og smerte. Jeg har det i 5 måneder nå. Hva er det for noe?

stjernestøv
Skrevet
32 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg vet ikke om jeg skriver i riktig forum. Jeg har kroniske nervesmerter i ryggen. Jeg ta neurontin 4x 800 mg. Medisin virker, men hodepine er til stede hele tida. Paracet virker ikke og pinex forte bare to timer. Det begynner nå å plage meg. Når jeg har nervesmerter hvorfor forsvinner ikke hodepinen.? Jeg hadde en ct og det var i orden.Det er en trykk og smerte. Jeg har det i 5 måneder nå. Hva er det for noe?

Kan det være en bivirkning?

Skrevet

Nei hadde det også før jeg tok medisin.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Nei hadde det også før jeg tok medisin.

Å. Da må du gå til lege, ikke godt å gå med hodepine :( 

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Å. Da må du gå til lege, ikke godt å gå med hodepine :( 

Jeg hadde det siste oppfølging fra legen. Jeg fikk pinex forte 

stjernestøv
Skrevet
52 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg hadde det siste oppfølging fra legen. Jeg fikk pinex forte 

Men hvis ikke det hjelper må du gå tilbake. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...